Na de Arbeidsvitaminen is het vaak wat rustiger met name tussen 12:00 - 13:00 vanwege de pauzes enzo. Zal zo wel weer iets drukker wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Guis het volgende:
Best rustig hier...
vrijdagmiddag is het hier eigenlijk altijd rustig van 12-18 uur ongeveerquote:
Ach ja, de bal blijft rond natuurlijk. Ajax wordt altijd door kutteams uitgeschakeld in de voorronde CL, misschien kan Twente nu eens stunten tegen een topteamquote:
Iedereen aan het indrinken voor het weekend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrijdagmiddag is het hier eigenlijk altijd rustig van 12-18 uur ongeveer
Nog niet. Ik denk dat iedereen de drank aan het inslaan is voor de periode 18-7quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Iedereen aan het indrinken voor het weekend?
Hier droog, zon en Warm....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren 30+ en vandaag 20 graden en de regen blijft maar uit de lucht vallen..
Pauze gehad. Met gesprekken over drank en sex. Zoals gewoonlijk dus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Guis het volgende:
Best rustig hier...
Die was wel zo flauw, ik moest er erg hard om lachen. Het wordt tijd om het weekend te gaan begroeten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Heb je het gezien op 't journaal?
Paulus de NOS-kabouter'
Mijn schoonmoeder komt straks, heb dat dan wel nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een uurtje of 5 voor blijven zitten hier op kantoor...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:18 schreef Sersjee het volgende:
Het wordt tijd om het weekend te gaan begroeten...
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kan Twente nu eens stunten tegen een topteam
ik wacht nog even tot 16:00 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef Marc63 het volgende:
Jammer Guis. Maar tijd voor 1 toeter in het moment van stilte.
wM_A_Wzquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou zeggen open je eigen kinkfm topic reeks
Heb je je flesje azijn vandaag alweer volgezekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar hebben we die spuitende en slikkende grafhoer ook weer![]()
![]()
. Geen aandacht aan dat scharminkel besteden en lekker naar haar einde laten gaan
.
* Sirolf vertrekt ook maar weer eens...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
. Geen aandacht aan dat scharminkel besteden en lekker naar haar einde laten gaan
.
hehe, heeft Ekdom ook gedraaid vanmorgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef alwaysleft het volgende:
Scissor Sisters - Take Your Mama Out![]()
Als we haar nu inderdaad een tijdje niet sponseren door haar muziek te draaien. (zeg een minimaal een half jaar, wereldwijd.) Kan ze afkicken en daarna moet ze weer heel hard aan het werk voor het geld en zichzelf opnieuw bewijzen. (hopelijk ziet ze dan ook in, dat die troep haar niet helpt. Nu stimuleert het alleen maar....)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
.
Meestal als een dj wat kwijt wil over een bepaalde artiest, dan draaien ze er eerst ff een plaatje van. En aangezien dj's maar al te graag over Amy praten, zullen de plaatjes van Amy blijven komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als we haar nu inderdaad een tijdje niet sponseren door haar muziek te draaien. (zeg een minimaal een half jaar, wereldwijd.) Kan ze afkicken en daarna moet ze weer heel hard aan het werk voor het geld en zichzelf opnieuw bewijzen. (hopelijk ziet ze dan ook in, dat die troep haar niet helpt. Nu stimuleert het alleen maar....)
Maar dat kan nooit natuurlijk...
Paul is dood, dat weet toch iedereenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:40 schreef Marc63 het volgende:
Komkommernieuws... ik hoorde gisteren dat niet lang geleden Paul McCartney in een van de lokale kroegen gesignaleerd is. Geen idee of het waar is, maar zeker niet onmogelijk, aangezien McCartney vergezeld zou zijn door "Aaltenaar" Angus Young.
Willen de andere beatles ook graag zou houden, de heruitgave van de film hebben ze maar even verboden, omdat ze wat negatief werden afgeschilderd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Paul is dood, dat weet toch iedereen
Lol , ja die maw die snapte ik wel alleen de w en z op het einde nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet je maar geen lange nick nemen
Wat Morpheus_At_Work zegt
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet je maar geen lange nick nemen
Wat Morpheus_At_Work zegt
Oh. Dit wordt dan geindexeerd door Google. Binnenkort te vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Google kende hem ook niet. Niet eens een "U bedoelde....?"
Teveel te horen, ook op Q inmiddelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:59 schreef JDude het volgende:
OPHOEREN MET JE WINTERSPORTALARM!
Heel erg irritantquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:59 schreef JDude het volgende:
OPHOEREN MET JE WINTERSPORTALARM!
Heb het ook aan mogen horen, het is vrij treurig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:17 schreef jmac het volgende:
Even offtopic maarre. Ik heb vandaag Arrow Classic rock aanstaan met Marisa maar dat is toch geen dj zijn meer. Het enige wat ze hoeft te doen is om de drie plaatjes zeggen welke dat waren en welke 2 er nu komen. and that's it. En dat een paar uur langWaar haal je je voldoening uit vraag ik me af... (oh 't salaris misschien
)
Rab leest meequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef alwaysleft het volgende:
Ik moet iets bekennen, ik ga vreemd: heb echt steeds vaker KInkFM aanstaan mensen
En 3FM vind ik steeds commerciëler worden qua muziek
Die(KinkFM) hebben hun format aangescherpt en zijn echt goed bezig, neem dit uur bijvoorbeeld van Kink (3fm luisteraars jaloers maken haha):
Black Kids - Hurricane Jane![]()
Coparck - A Good Year For The Robots![]()
Nirvana - Smells like Teen Spirit![]()
Linkin Park - Leave Out All The Rest![]()
Scissor Sisters - Take Your Mama Out![]()
Hit Me TV - Maybe The Dancefloor![]()
Dodgy - In A Room![]()
Freaky Age - Where Do We Go Now![]()
Fratellis - Henrietta![]()
Coldplay - Viva La Vida![]()
REM - Shiny Happy People![]()
Gnarls Barkley - Smiley Faces![]()
Albert Hammond Jr. - GFC![]()
Bloodhound Gang - The Bad Touch
Ik begon even aan mezelf te twijfelen.quote:
Je verveelt je echt zo zonder de tour of nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik trek dadelijk een zak over my head.
Er is ook alle aanleiding voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
tis echt azijnzeikdag, beetje jammer weer.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je verveelt je echt zo zonder de tour of niet
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er is ook alle soms aanleiding voor.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik trek dadelijk een zak over my head.
Klopt; maar je moet het er toch mee eens zijn dat 3FM 's wat aan die playlist moet doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Sersjee het volgende:
*Zingt: "Hé, er zit een knop op je tv..."*
dat is een hint...
Met die clip waarbij ze op het podium de lucht in werden gehezen. Deden ze 'live' bij Countdown ook, aan het eind ging Adam Curry ook de lucht inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Oeh ! dit is ook wel een toffe van Jon Bon Jovi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |