Ik vond toch dat ik dat best snel heb gedaan....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef on_air het volgende:
Hier.
Gelukkig dat ik nog een keer de Nieuwe Topics checkte.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vond toch dat ik dat best snel heb gedaan....
http://forum.3fmfan.nl werkt ook al....
Shit, net je post gemistquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:00 schreef Litton-Lane het volgende:
(SOS van Abba)
Jaaaa, dat was het echte vrijdagavond gevoelquote:
Echt heel flauw:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, dat heeft even geduurd, dat nieuwe topic openen. Welke loser heeft dat stomme weekend er dan ook voor gezet
quote:Ik: "kan ik bij jullie komen eten?"
Moeder: "ja, natuurlijk. Waarom?"
Ik: "Ik kan er niet in!"
Moerder: "Hoezo?"
Ik: "Het weekend ligt voor de deur...."
Precies mijn reactie toen ik de plaat de eerste 5x hoorde, maar begin 'm nu toch best geinig te vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind het een ongelooflijke kutplaat
Ik wacht toch nog even af, want er zijn nu 2 mensen die aangeven dat ze de AV gaan doen (Roos en Guis).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja, zegt hij dat nu voor de lol of hebben we volgende week ook echt GuisVitaminen?
If so: Helemaal top!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt heel flauw:
Ik heb een keer mijn moeder gebeld, we schrijven vrijdag avond:
[..]![]()
Daarom ook mijn argwaan jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht toch nog even af, want er zijn nu 2 mensen die aangeven dat ze de AV gaan doen (Roos en Guis).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als request
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het wel weer voorJa, is wel leuk. Maar dan wel de originele 12"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als request
.
met een beetje selecteren hadden ze daar makkelijk één album van kunnen maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:42 schreef Sersjee het volgende:
Use your illusion 1 en 2 waren nog best tof eigenlijk.
Die bedoel ik ook; http://www.discogs.com/release/5973quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, is wel leuk. Maar dan wel de originele 12".
Zo ver wil ik niet gaan, maar de Originalaufnahme is vele malen beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
Urrgh. Vreselijkste nummer allertijden.. in deze versie althans. Dat publiek.....
.
AV is een erg strak programma qua productie, dus je zal er niet veel van merken als daar iemand anders 2 weken invalt hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:55 schreef on_air het volgende:
Het gemis...
Ga nu gewoon strak doorslapen tot 12u de aankomende twee weken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
AV is een erg strak programma qua productie, dus je zal er niet veel van merken als daar iemand anders 2 weken invalt hoor.
Guis zal in de AV iig heel anders klinken dan zometeen in Leuk is Anders, daar ben ik zeker van.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef JDude het volgende:
Nok eens met die irritante Cafe Fresco (??) reclames.
Ah, je bent Ekdom-groupie. Had dat dan meteen gezegd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:04 schreef on_air het volgende:
[..]![]()
. De productie. Dat zal me lichtelijk roesten...
De stem, DIE LUCHT, Ekdom.
Hé, Guis op een beetje normaal tijdstipquote:
Volgens mij is ie er volgende week weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die denkt nu ook. Die laatste 4 weken kunnen me ook gestolen worden
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef on_air het volgende:
[..].
Vooral die met dat wijf. Combineren moet je leren. Sterf.
Haai (orka`s & dolfijnen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef Guis het volgende:
Goeiemiddaaaa!
Was het niet duidelijk?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je bent Ekdom-groupie. Had dat dan meteen gezegd.
Goeiemiddag!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Hallo deze middag.
Ga jij me vermaecken volgende week?
Haha, ja. Met die hippe bubbling-beatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef on_air het volgende:
[..].
Vooral die met dat wijf. Combineren moet je leren. Sterf.
quote:
Ik kende bijna alle filmpjes al, ben dan ook lichtelijk YouTube-verslaafd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef on_air het volgende:
Vraagje trouwens... Iedereen die lyrisch is over de clip van Weezer (logisch).
Weten jullie nou ook gewoon echt wie iedereen in de clip is? Hebben jullie de originele filmpjes ook wel gezien? Anders snap je er toch niets van...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben maar stagiaire." Ja, dus?
Ik ken ze niet allemaal, maar ik had een tijdje terug een paar opgezocht naar aanleiding van die sout park-scene met de battle of the youtube stars.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:15 schreef on_air het volgende:
Vraagje trouwens... Iedereen die lyrisch is over de clip van Weezer (logisch).
Weten jullie nou ook gewoon echt wie iedereen in de clip is? Hebben jullie de originele filmpjes ook wel gezien? Anders snap je er toch niets van...
ik ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal, maar ik had een tijdje terug een paar opgezocht naar aanleiding van die sout park-scene met de battle of the youtube stars.
Er bestaat toch ook een lijst met alle links naar de Originale Aufnahmen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal, maar ik had een tijdje terug een paar opgezocht naar aanleiding van die sout park-scene met de battle of the youtube stars.
Heul scherp!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Guis: "Als ik kon, was ik langs gekomen"
Mevrouw aan de telefoon: "Jammer, we hebben je gemist"Geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |