Na de Arbeidsvitaminen is het vaak wat rustiger met name tussen 12:00 - 13:00 vanwege de pauzes enzo. Zal zo wel weer iets drukker wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Guis het volgende:
Best rustig hier...
vrijdagmiddag is het hier eigenlijk altijd rustig van 12-18 uur ongeveerquote:
Ach ja, de bal blijft rond natuurlijk. Ajax wordt altijd door kutteams uitgeschakeld in de voorronde CL, misschien kan Twente nu eens stunten tegen een topteamquote:
Iedereen aan het indrinken voor het weekend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrijdagmiddag is het hier eigenlijk altijd rustig van 12-18 uur ongeveer
Nog niet. Ik denk dat iedereen de drank aan het inslaan is voor de periode 18-7quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Iedereen aan het indrinken voor het weekend?
Hier droog, zon en Warm....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:50 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren 30+ en vandaag 20 graden en de regen blijft maar uit de lucht vallen..
Pauze gehad. Met gesprekken over drank en sex. Zoals gewoonlijk dus...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:05 schreef Guis het volgende:
Best rustig hier...
Die was wel zo flauw, ik moest er erg hard om lachen. Het wordt tijd om het weekend te gaan begroeten...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Heb je het gezien op 't journaal?
Paulus de NOS-kabouter'
Mijn schoonmoeder komt straks, heb dat dan wel nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een uurtje of 5 voor blijven zitten hier op kantoor...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:18 schreef Sersjee het volgende:
Het wordt tijd om het weekend te gaan begroeten...
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien kan Twente nu eens stunten tegen een topteam
ik wacht nog even tot 16:00 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:10 schreef Guis het volgende:
[..]
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:22 schreef Marc63 het volgende:
Jammer Guis. Maar tijd voor 1 toeter in het moment van stilte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |