Idd.quote:
leuke gothic naast jequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet bij deze plaat steeds denken aan deze rij voor een muziekwinkel in Stockholm. Stonden de heren daar handtekeningen uit te delen
[ afbeelding ]
Waar was ik....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort elementen stond in diezelfde rij
[ afbeelding ]
Geen idee waarom, maar ik moest aan Axl Rose denkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit soort elementen stond in diezelfde rij
[ afbeelding ]
quote:Roel_Jewel fotografeerde het volgende:
quote:Nog meer cultuur
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
En die omschrijving van je ook:
[..]
Heuh? Ik kan gewoon het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je de weblog van Coen opent, gaat het geluid van de webcam ook aan en dat krijg je niet uit![]()
![]()
Waarom zou je zijn site willen openen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Als je de weblog van Coen opent, gaat het geluid van de webcam ook aan en dat krijg je niet uit![]()
![]()
Ik wilde het berichtje over Sandy Dane lezen. Via de lijst van www.3fmfan.nl kwam ik er op. Dus voor het klikken wist ik (helaas) niet op welke weblog ik terecht zou komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je zijn site willen openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |