quote:In het Britse Official PlayStation Magazine wordt onthuld dat de PlayStation 3 het hoofdplatform van Mirror's Edge is. De game krijgt daarnaast ook Trophies, men proberen de Achievements 1:1 overzetten in Trophies.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heb ooit eens een site gevonden, waar je van die kleine land fototjes kon downloaden.
Voor voor je gebruikers naam zeg maar,
nl vlag voor je nl account
u.s vlag voor je u.s account
maar kan die site nergens meer vinden, heeft ooit in 1 van de topics gestaan
Hey, niet mijn schuld dat iedereen hier completely mad werd.quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:38 schreef merino het volgende:
sjees ik ben even 4 dagen festivallen en een complete revolutie is gaande in deze reeks![]()
even goed bijlezen enzo
edit//
had het kunnen zien aankomen toen Daggla een ps3 kreeg
Vind de OP nog steeds matig maar goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey, niet mijn schuld dat iedereen hier completely mad werd.,
.
En zeg nou zelf, de OP was onnodig lang...
quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:19 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219
Dit vind ik raar... als de ps3 de hoofdplatform is waarop het spel ontwikkeld wordt moet je de trophies juist overzetten naar achievements ipv andersom?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In het Britse Official PlayStation Magazine wordt onthuld dat de PlayStation 3 het hoofdplatform van Mirror's Edge is. De game krijgt daarnaast ook Trophies, men proberen de Achievements 1:1 overzetten in Trophies.
Achievements is het systeem waar ze bekend mee zijn, Trophies is uncharted territory.quote:Op maandag 4 augustus 2008 06:59 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dit vind ik raar... als de ps3 de hoofdplatform is waarop het spel ontwikkeld wordt moet je de trophies juist overzetten naar achievements ipv andersom?
How burgerlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2008 05:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
mag ik u namens vrouw en hond bedanken![]()
Idd, een gamende hond is wel het toppunt van huiselijke knusheid...quote:
Ik heb hem laatst nog eens opgepakt. Na de review was ik er helemaal mee klaar, maar omdat ik graag al mijn games uitspeel heb ik het nog eens geprobeerd. De game blijft nog steeds veels te makkelijk en soms is het erg onduidelijk wat je nou moet doen. Ik ben nu bij het laatste level en heb geen idee hoe ik verder moet komen. Ik heb zelfs een walkthrough erbij gepakt, en daarmee kom ik nog niet eens verder. Erg jammer...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb trouwens sinds kort Haze, en ik moet zeggen: ik vind hem leuk![]()
Oké, de graphics: bollocks. Grafisch is het echt zwaar ondermaats (die vlammen uit de vlammenwerper), maar voor de rest vind ik het een leuke shooter. Vooral multiplayer matches gespeeld (zowel online als met bots) en ik vind het best tof. Ben wel meestal de Rebel side (dan heb je ironsight) ipv de Mantel. En Swamp is een hele toffe map, de andere maps zijn wat te standaard. Singleplayer ook paar levels gedaan, maar ben zelf altijd meer van de multiplayer.
Zeker geen topper, maar op z'n minst een vermakelijke budgetbak game imho
Het is waarquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:20 schreef Fallen het volgende:
Volgens verschillende postings op ps3forums.com is de Trophies patch voor Uncharted online...
Ga zo wel ff kijken.
Ja, maar die was niet echt actueel.... wel?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:29 schreef delano.888 het volgende:
En er is een uncharted topic![]()
[PS3] Uncharted, Drake's Fortune.
Dat meen je nietquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:43 schreef merino het volgende:
Ligt hier nu al maanden op die Trophy support te wachten
nou ja ik heb ook de eerste 4 maanden nog op een SD tv gegamed dus toen heb ik hem ook laten liggen omdat ik het liever voor het eerst op HD meemaak en toen werd die trophy support weer aangekondigd dus toen heb ik hem maar weer laten liggen. Heb daarnaast nog genoeg games waar ik me mee bezig heb gehouden hoorquote:
Hij is op dit moment uitverkocht en staat op nummer 1 van de PS3 verkopen bij play.comquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:51 schreef Mindstate het volgende:
Uncharted maar halen op Play.com denk ik
EEJquote:
30 @ Bart Smit, in gewone hoesquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
is uncharted al platinum te krijgen in de winkels? zo ja voor hoeveel
quote:
* delano.888 is dan ook gelijk weer verslaafd aan Unchartedquote:
Het is dat ik engels een betere taal vind als NL sowieso, anders had ik zeker wel NL gebruikt, zeer goed ingesproken in deze game... Maarja, meningen verschillenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:43 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb trouwens even de spraak op Nederlands gezet ... afgrijselijk.
Men kan zeggen wat ze willen maar Trophy's, hoe beperkt het nog is zijn zeker wel een succes. Tot voorheen speelde 3/4 van de mensen in mijn lijst nog Super Stardust HD en nu is iedereen aan de Unchartedquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:52 schreef SocialDisorder het volgende:
ik voel gewoon dat ik Uncharted voor de derde keer ga uitspelen. Gewoon om Trophies te hebben
Mensen die Beyond good and evil niet gespeeld hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mooi niet, uncharted hoor in het nederlands, komt de humor er veel beter uit
Eerste spel waar je taal conversie goed gedaan is
Fallout 3:quote:Motorstorm: Pacific Rift heeft tevens een splitscreenmode voor vier spelers. In een interview meldde Executive Producer Paul Hollywood dat Pacific Rift ook tijdens de splitscreen op een stabiele 30 frames per seconde loopt. Hiervoor heeft men wel enkele visuele effecten opgeofferd die niet mogelijk zouden met een splitscreen.
Dat is toch aan de opener van het nieuwe topic om dat te kiezen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:09 schreef Sackboy het volgende:
Welke game zal ik in de spotlight doen volgend topic? Uncharted? Pixeljunk Eden?
Little Big Planet zal er immers nog vaak genoeg in staan.
I knowquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is toch aan de opener van het nieuwe topic om dat te kiezen?
Ik heb Uncharted in het Engels uitgespeeld, maar als ik er nog eens aan begin dan ga ik zeker voor de Nederlandse taal kiezenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
mooi niet, uncharted hoor in het nederlands, komt de humor er veel beter uit
Eerste spel waar je taal conversie goed gedaan is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |