met die twee ben ik ook begonnen op de ps3,en dat zijn tot nog toe de tofste spellen die ik er op gespeeld hebquote:
Je hebt (wel een beetje valsspelen) walktroughs... Wat ik zelf doe is nu op easy spelen, en goed om me heen kijken, hoop dat ik alles vind, hierna ooit op hard spelen en dan dmv een walktrough de laatste pakken... Oja en altijd op het hoofd richtenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:03 schreef Skeletor het volgende:
Ik heb pas 1 trophy, blijkbaar zie ik allemaal schatten over het hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I approve this message
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef Skeletor het volgende:
Hmmz.. ik ben niet zo van de walkthroughs. Maar kan ik die levels niet overnieuw doen dan om ze alsnog te zoeken, want ik zag wel dat je hoofdstukken kon kiezen ofzo.Ja dat kan, maar dan ga je waarschijnlijk elk level overnieuw doen omdat er zo tyfus veel treasures zijn, kan je net zo goed een new game doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Hmpfquote:Tot nog toe is de patch alleen beschikbaar voor de Europese versie van Uncharted: Drake's Fortune. Het is onbekend wanneer ook de Amerikanen op jacht kunnen naar Trophies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |