Mooi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef MOD het volgende:
Net nog filmpje gemaakt van de onweer hier.
Net te vroeg natuurlijk, want het sloeg zojuist in als een bom.
Naja, korte compilateie dan maar:
Lijkt er wel op... de laatste tijd ontstaan de buien recht boven Eindhoven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Staat er soms een onweermachine in Eindhoven?) (technische universiteit staat daar toch?)
In Vianen stopte het vrij snel met regenen, maar het onweer wordt actiever. Temperatuur is 21.4 graden in de achtertuin.
Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef MOD het volgende:
Net nog filmpje gemaakt van de onweer hier.
Net te vroeg natuurlijk, want het sloeg zojuist in als een bom.
Naja, korte compilateie dan maar:
In welke regio zit jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:23 schreef MissHobje het volgende:
mijn hemel net! het gaat maar door nieuwe lading onweer en net of mega regen of hagel kabaal bah.! en nu enge rake harde klappen van zee, en heet nog steeds!
Dat is dan Zeeland...(gok ik...slecht in topoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:25 schreef DemonRage het volgende:
Als ik me goed herinner is MissHobje op vakantie in Zierikzee ofzo.
Dus dit was het voor vanavond?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... net de satellite report gezien. 't was alleen nog maar de convergentielijn die over trok.
Het koufront zit nog een eindje verderop, maar daar zit geen activiteit op.
Ja van die radar ga je zelf in een depressie i.p.v. het weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het ziet er op het moment niet hoopvol uit iig... vooral als je de radar bekijkt.
Is je F5 knop al versleten of overleeft hij de marteling nog?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben nu net zo benieuwd naar het volgende radarbeeld als naar de volgende episode van m'n favoriete tv serie.
Hopelijk overleeft de server van buienradar.nl mijn bijna DoS-attackquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is je F5 knop al versleten of overleeft hij de marteling nog?
Da's grofweg 1 km. (geluid gaat met ongeveer 300 a 400 meter per seconde)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:40 schreef RiKe het volgende:
Oke flits heel dichtbij!
deed gewoon pijn aan m'n ogen.
donder binnen 3 sec (dat is binnen 5km?)
Waaaaaaa, die was te gekquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:40 schreef RiKe het volgende:
Oke flits heel dichtbij!
deed gewoon pijn aan m'n ogen.
donder binnen 3 sec (dat is binnen 5km?)
lol dan kan ik nu mijn oom denk ik van zijn plafond schrapen of uit de kattenbak peuterenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's grofweg 1 km. (geluid gaat met ongeveer 300 a 400 meter per seconde)
was hij bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waaaaaaa, die was te gekIk stond net in de tuin te kijken
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat is dan Zeeland...(gok ik...slecht in topo)
Pas maar op... morgen staan er enorme tripods in je achtertuin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wel vreemde bliksen hier, lijken wel 3 schichten die achter elkaar hetzelfde doel raken, duurt soms meerdere seconden!
Jah, leek op een inslag, harde knal en idd enorme flits (Leiden-Oost)quote:
Ah..professoren buurt toevallig? bij het lammenschansquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jah, leek op een inslag, harde knal en idd enorme flits (Leiden-Oost)
Achter de Heerenstraat maar in debuurt van Station Lammenschans iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ah..professoren buurt toevallig? bij het lammenschans
was volgens mij wel een inslag ja, zag hem vol naar beneden schieten!
het gaat nu vooral los richting het noorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achter de Heerenstraat maar in debuurt van Station Lammenschans iddWas echt mooi
Nu weer iets rustiger..........
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
het gaat nu vooral los richting het noorden.
was een mooie schicht die daar naar beneden schoot in oost!
bekende buurt voor mij..bij het lammenschans..ROC'er![]()
maargoed dat is weer offtopic
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Pas maar op... morgen staan er enorme tripods in je achtertuin.
Denk alleen wel dat dit zo'n beetje het laatste is voor vanavondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heerlijk die regen en in de tuin is het nu 19 gradenBinnen nog steeds 25, maar mijn humeur stijgt met de minuut
Ben je met 1 oog dicht door een 3D-brilletje naar een onweersbui aant kijken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef RiKe het volgende:
Kan het kloppen dat ik RODE bliksem zag?
Zolang ik niet onvrijwillig van mijn stoel afglij vind ik het allang bestquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat dit zo'n beetje het laatste is voor vanavond
Buienradar is verder nogal deprimerend voor ons onweer liefhebbers
Nee door normale brillen glazenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ben je met 1 oog dicht door een 3D-brilletje naar een onweersbui aant kijken?
Bliksem kan wel eens oranje/rood-achtig eruit zien. Soms zelfs paars.
Zo te zien houdt het hier ook binnen 5 minuten op met regenen.. best jammer want de flitsen die ik zag beloofden veel goeds.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat dit zo'n beetje het laatste is voor vanavond
Buienradar is verder nogal deprimerend voor ons onweer liefhebbers
Dan blijf ik nog evenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heerlijk die regen en in de tuin is het nu 19 gradenBinnen nog steeds 25, maar mijn humeur stijgt met de minuut
![]()
Die was niet rood, bliksemlicht van mijn levenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nee door normale brillen glazen![]()
Of zijn mijn ogen nu gewoon fokked omdat ik net die inslag heb gezien die Morwen ook heeft gezien
Nee niet die inslag bij jou in de buurt...een laterequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die was niet rood, bliksemlicht van mijn leven
NZquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even![]()
26 graden hier binnen, dakraam open of dicht zometeen?
Geen zin in een nat bed
Kee, toen zat ik hier hehquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nee niet die inslag bij jou in de buurt...een latere
Nogmaals bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:03 schreef DemonRage het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n bed... ik verwacht er niet veel meer van in Eindhoven.
Better luck next time, thanx voor alle infoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:03 schreef DemonRage het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n bed... ik verwacht er niet veel meer van in Eindhoven.
Ja je hebt gelijk, tis zo heet dan is alles sowieso vochtigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
NZ![]()
Ik zou gewoon alles open zettenNat is het toch wel
Buiyequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, tis zo heet dan is alles sowieso vochtig![]()
Inmiddels geen bui meer te zien hier op de radar, hopelijk hebben jullie meer succes
Dank je!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:20 schreef Morwen het volgende:
Prachtige flitsen nu ten Noorden van Leiden, Have fun NH![]()
mooie pics!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:39 schreef i2Them2 het volgende:
Hier heeft 't toch wel lekker geonweerd vannacht. Veel regen, veel wind, veel geflits. Om 4 en om 5 uur een lijntje over gehad. Jammergenoeg was het niet echt ideaal om bliksemfoto's te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuurwerkstand werkt prima, je moet alleen gokken wanneer er ongeveer een mooie bliksem gaat komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:00 schreef Topspin het volgende:
Mag ik vragen wat voor camera je in bezit hebt? Volgens mij kan ik zulke foto's met mijn easyshare onmogelijk maken.
Toch wel strakke foto's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:39 schreef i2Them2 het volgende:
Hier heeft 't toch wel lekker geonweerd vannacht. Veel regen, veel wind, veel geflits. Om 4 en om 5 uur een lijntje over gehad. Jammergenoeg was het niet echt ideaal om bliksemfoto's te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |