Ben je met 1 oog dicht door een 3D-brilletje naar een onweersbui aant kijken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef RiKe het volgende:
Kan het kloppen dat ik RODE bliksem zag?
Zolang ik niet onvrijwillig van mijn stoel afglij vind ik het allang bestquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat dit zo'n beetje het laatste is voor vanavond
Buienradar is verder nogal deprimerend voor ons onweer liefhebbers
Nee door normale brillen glazenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:58 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ben je met 1 oog dicht door een 3D-brilletje naar een onweersbui aant kijken?
Bliksem kan wel eens oranje/rood-achtig eruit zien. Soms zelfs paars.
Zo te zien houdt het hier ook binnen 5 minuten op met regenen.. best jammer want de flitsen die ik zag beloofden veel goeds.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:57 schreef RiKe het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat dit zo'n beetje het laatste is voor vanavond
Buienradar is verder nogal deprimerend voor ons onweer liefhebbers
Dan blijf ik nog evenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heerlijk die regen en in de tuin is het nu 19 gradenBinnen nog steeds 25, maar mijn humeur stijgt met de minuut
![]()
Die was niet rood, bliksemlicht van mijn levenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nee door normale brillen glazen![]()
Of zijn mijn ogen nu gewoon fokked omdat ik net die inslag heb gezien die Morwen ook heeft gezien
Nee niet die inslag bij jou in de buurt...een laterequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die was niet rood, bliksemlicht van mijn leven
NZquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even![]()
26 graden hier binnen, dakraam open of dicht zometeen?
Geen zin in een nat bed
Kee, toen zat ik hier hehquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Nee niet die inslag bij jou in de buurt...een latere
Nogmaals bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:03 schreef DemonRage het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n bed... ik verwacht er niet veel meer van in Eindhoven.
Better luck next time, thanx voor alle infoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:03 schreef DemonRage het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n bed... ik verwacht er niet veel meer van in Eindhoven.
Ja je hebt gelijk, tis zo heet dan is alles sowieso vochtigquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
NZ![]()
Ik zou gewoon alles open zettenNat is het toch wel
Buiyequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, tis zo heet dan is alles sowieso vochtig![]()
Inmiddels geen bui meer te zien hier op de radar, hopelijk hebben jullie meer succes
Dank je!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 03:20 schreef Morwen het volgende:
Prachtige flitsen nu ten Noorden van Leiden, Have fun NH![]()
mooie pics!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:39 schreef i2Them2 het volgende:
Hier heeft 't toch wel lekker geonweerd vannacht. Veel regen, veel wind, veel geflits. Om 4 en om 5 uur een lijntje over gehad. Jammergenoeg was het niet echt ideaal om bliksemfoto's te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuurwerkstand werkt prima, je moet alleen gokken wanneer er ongeveer een mooie bliksem gaat komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:00 schreef Topspin het volgende:
Mag ik vragen wat voor camera je in bezit hebt? Volgens mij kan ik zulke foto's met mijn easyshare onmogelijk maken.
Toch wel strakke foto's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:39 schreef i2Them2 het volgende:
Hier heeft 't toch wel lekker geonweerd vannacht. Veel regen, veel wind, veel geflits. Om 4 en om 5 uur een lijntje over gehad. Jammergenoeg was het niet echt ideaal om bliksemfoto's te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |