Is je F5 knop al versleten of overleeft hij de marteling nog?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:37 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben nu net zo benieuwd naar het volgende radarbeeld als naar de volgende episode van m'n favoriete tv serie.
Hopelijk overleeft de server van buienradar.nl mijn bijna DoS-attackquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is je F5 knop al versleten of overleeft hij de marteling nog?
Da's grofweg 1 km. (geluid gaat met ongeveer 300 a 400 meter per seconde)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:40 schreef RiKe het volgende:
Oke flits heel dichtbij!
deed gewoon pijn aan m'n ogen.
donder binnen 3 sec (dat is binnen 5km?)
Waaaaaaa, die was te gekquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:40 schreef RiKe het volgende:
Oke flits heel dichtbij!
deed gewoon pijn aan m'n ogen.
donder binnen 3 sec (dat is binnen 5km?)
lol dan kan ik nu mijn oom denk ik van zijn plafond schrapen of uit de kattenbak peuterenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's grofweg 1 km. (geluid gaat met ongeveer 300 a 400 meter per seconde)
was hij bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waaaaaaa, die was te gekIk stond net in de tuin te kijken
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat is dan Zeeland...(gok ik...slecht in topo)
Pas maar op... morgen staan er enorme tripods in je achtertuin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wel vreemde bliksen hier, lijken wel 3 schichten die achter elkaar hetzelfde doel raken, duurt soms meerdere seconden!
Jah, leek op een inslag, harde knal en idd enorme flits (Leiden-Oost)quote:
Ah..professoren buurt toevallig? bij het lammenschansquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jah, leek op een inslag, harde knal en idd enorme flits (Leiden-Oost)
Achter de Heerenstraat maar in debuurt van Station Lammenschans iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ah..professoren buurt toevallig? bij het lammenschans
was volgens mij wel een inslag ja, zag hem vol naar beneden schieten!
het gaat nu vooral los richting het noorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achter de Heerenstraat maar in debuurt van Station Lammenschans iddWas echt mooi
Nu weer iets rustiger..........
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
het gaat nu vooral los richting het noorden.
was een mooie schicht die daar naar beneden schoot in oost!
bekende buurt voor mij..bij het lammenschans..ROC'er![]()
maargoed dat is weer offtopic
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Pas maar op... morgen staan er enorme tripods in je achtertuin.
Denk alleen wel dat dit zo'n beetje het laatste is voor vanavondquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heerlijk die regen en in de tuin is het nu 19 gradenBinnen nog steeds 25, maar mijn humeur stijgt met de minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |