Mooi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef MOD het volgende:
Net nog filmpje gemaakt van de onweer hier.
Net te vroeg natuurlijk, want het sloeg zojuist in als een bom.
Naja, korte compilateie dan maar:
Lijkt er wel op... de laatste tijd ontstaan de buien recht boven Eindhoven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Staat er soms een onweermachine in Eindhoven?) (technische universiteit staat daar toch?)
In Vianen stopte het vrij snel met regenen, maar het onweer wordt actiever. Temperatuur is 21.4 graden in de achtertuin.
Tofquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:11 schreef MOD het volgende:
Net nog filmpje gemaakt van de onweer hier.
Net te vroeg natuurlijk, want het sloeg zojuist in als een bom.
Naja, korte compilateie dan maar:
In welke regio zit jij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:23 schreef MissHobje het volgende:
mijn hemel net! het gaat maar door nieuwe lading onweer en net of mega regen of hagel kabaal bah.! en nu enge rake harde klappen van zee, en heet nog steeds!
Dat is dan Zeeland...(gok ik...slecht in topoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:25 schreef DemonRage het volgende:
Als ik me goed herinner is MissHobje op vakantie in Zierikzee ofzo.
Dus dit was het voor vanavond?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:30 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm... net de satellite report gezien. 't was alleen nog maar de convergentielijn die over trok.
Het koufront zit nog een eindje verderop, maar daar zit geen activiteit op.
Ja van die radar ga je zelf in een depressie i.p.v. het weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 02:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het ziet er op het moment niet hoopvol uit iig... vooral als je de radar bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |