quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zingt weer mee!
[ link | afbeelding ]
Moment!
Precies, zeker als Michiel Hete Hits draaitquote:
Vanavond/vannacht gaat het waarschijnlijk regenen en morgen is het ongeveer 21 graden, vandaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
Die TT mag nog wel ff wachten hoor, ik klaag niet
[..]![]()
[..]
Precies, zeker als Michiel Hete Hits draait
Dat vraagt om een iets oudere uitspraak van Michiel/Gerard:quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel moet nu eigenlijk eigen bootje regelen voor zaterdag, wel met dak erop want het gaat plensen, alle homo en lesbos en bi's worden extra nat
quote:
Ben je aan het soliciteren voor een plaatsje op de redactie van MYA?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Vorige week vrijdagavond was het rustig in de wijk. Eindelijk eens geen geluidsoverlast afkomstig uit een specifiek huis. Boze tongen beweerden dat de stereoset in beslag was genomen, terwijl anderen het hielden bij het niet betalen van de elektriciteit rekening.
Niets van dat alles bleek waar want een van de bewoners des huize zat in de MustSee bioscoop de knaller Batman – The Dark Knight te bewonderen en daarom was het rustig. Morgen zal het weer als vanouds zijn en zal 3FM weer uit de speakers klinken.
Een graadje of 25 in de avond en feestend met de Disco Classics het weekend in. Vervolgens weer genieten van het EkStra Weekend met Gerard en Michiel en uiteraard Tjibbe en een, tot op heden, nog onbekende gast. Of het leuk gaat worden? Vast wel !![]()
Het toetje van de avond is vandaag, door de mensen van MoveYourAss, op de 4e verdieping van het 3FM pand bedacht. Ik zal niet te veel verklappen waar het uit bestaat maar okay, een klein tipje dan omdat het eigenlijk te lekker is om ‘geheim’ te houden. Hit Me TV – The Black Kids, Weezer, Pete Philly & Perquisite, M.I.A, The Verve, MGMT (!) en vele anderen.
De vrijdagavond kan niet lang genoeg duren al denken de mensen in de wijk daar misschien anders over.
Alvast excuses voor de overlast.
?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben je aan het soliciteren voor een plaatsje op de redactie van MYA?Mystery Jets
Hans.....MoveYourAss zit niet op de 4e verdiepig van het 3FM pand....quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Vorige week vrijdagavond was het rustig in de wijk. Eindelijk eens geen geluidsoverlast afkomstig uit een specifiek huis. Boze tongen beweerden dat de stereoset in beslag was genomen, terwijl anderen het hielden bij het niet betalen van de elektriciteit rekening.
Niets van dat alles bleek waar want een van de bewoners des huize zat in de MustSee bioscoop de knaller Batman – The Dark Knight te bewonderen en daarom was het rustig. Morgen zal het als vanouds zijn en zal 3FM weer uit de speakers klinken.
Een graadje of 25 in de avond en feestend met de Disco Classics het weekend in. Vervolgens weer genieten van het EkStra Weekend met Gerard en Michiel en uiteraard Tjibbe en een, tot op heden, nog onbekende gast. Of het leuk gaat worden? Vast wel !![]()
Het toetje van de avond is vandaag, door de mensen van MoveYourAss, op de 4e verdieping van het 3FM pand bedacht. Ik zal niet te veel verklappen waar het uit bestaat maar okay, een klein tipje dan omdat het eigenlijk te lekker is om ‘geheim’ te houden. Hit Me TV – The Black Kids, Weezer, Pete Philly & Perquisite, M.I.A, The Verve, MGMT (!) en vele anderen.
De vrijdagavond kan niet lang genoeg duren al denken de mensen in de wijk daar misschien anders over.
Alvast excuses voor de (geluids-) overlast.
Van de vierde verdieping klopt toch wel? van het 3FM pand heb ik er maar bij gezet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hans.....MoveYourAss zit niet op de 4e verdiepig van het 3FM pand....
LLiNK zit in Rotterdam dacht ik, niet in de Peperbus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Alvast excuses voor de (geluids-) overlast.
Nee, ze zitten in Rotterdam. Misschien wel op de 4e, maar zeker niet hier op de 4e van de Peperbusquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van de vierde verdieping klopt toch wel? van het 3FM pand heb ik er maar bij gezet.
Bij wie ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
OH! NO! Kim Holland komt morgen langs.
Dan ben ik nu al benieuwd naar TrekJeGeprekjequote:
Laten we het hopen, van die stof dan dus. 'k moet er niet aan denken een schaars geklede Kim Holland te moeten zien op de cam morgenavond...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach , stof genoeg voor de heren om er pikante uitzendig van te maken
Zet je sms maar weer vast klaar , het is nog niet geweestquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:07 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Zojuist een half uur aan de telefoon gehangen met de familie in Ierland, wilde even weten hoe het daar ging met iedereen.
'k heb toch niet de WALL-E prijsvraag gemist hè? Die moet toch nog komen?
Ik heb haar een keer gezien toen ze een of ander showtje deed in een discotheek in de buurt. Van zo'n lelijke vrouw wordt ik echt niet opgewonden. Aan dat deel van het publiek dat wel met hun vlaggetjes vooraan stond te kwijlen te zien, had een paar jaar jonger moeten zijn om het te kunnen waarderen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach , stof genoeg voor de heren om er pikante uitzendig van te maken
Daar maak je ook een vergelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer gezien toen ze een of ander showtje deed in een discotheek in de buurt. Van zo'n lelijke vrouw wordt ik echt niet opgewonden. Aan dat deel van het publiek dat wel met hun vlaggetjes vooraan stond te kwijlen te zien, had een paar jaar jonger moeten zijn om het te kunnen waarderen.
Dan zie en hoor ik toch veel liever Ancilla. Komt die nog langs in de Freaknacht als Michiel aan het invallen is?
dat hoop ik toch. Hoop nu al op een taartsmeer nachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Dan zie en hoor ik toch veel liever Ancilla. Komt die nog langs in de Freaknacht als Michiel aan het invallen is?
Zo'n rare vergelijking is het toch niet? Beide vaste gasten bij Giel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar maak je ook een vergelijk
Uiteraard nietquote:
Ancilla is midden 20 , miss geile morgen begin 40quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n rare vergelijking is het toch niet? Beide vaste gasten bij Giel.
Goed om te weten. Dan hoef ik dus niet naar die hoer te gaan luisterenquote:
Ja? sinds wanneer? ik zeg: gewoon alles (behalve de mega hit) free choice laten zijnquote:
Mening graag vormen na morgenavondquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan hoef ik dus niet naar die hoer te gaan luisteren. Elke minuut aandacht is er één teveel.
Denk je dat die grafkop en die zogenaamde 'geile' stem morgenavond anders zijn? Don't think so.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mening graag vormen na morgenavond, misschien wordt het wel heel leuk
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/22quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja? sinds wanneer? ik zeg: gewoon alles (behalve de mega hit) free choice laten zijn
quote:De ruimte die het 3FM muziekformat hiermee heeft gewonnen wordt ingevuld met vrije keuzes van de DJ's en dit levert per saldo vooral aandacht op voor nieuwe muziek. Hiermee wil 3FM zijn prominente positie als publiek platform voor nieuwe muziek nog verder versterken.
Ekdom en Veenstra kunnen daar zelfs nog wat leuks van makenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk je dat die grafkop en die zogenaamde 'geile' stem morgenavond anders zijn? Don't think so.
Laat Gerard en Michiel dan alsjeblieft heel veel aan het woord zijn. Van die graftakstem van Kim Holland alleen al word ik misselijk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ekdom en Veenstra kunnen daar zelfs nog wat leuks van maken
Verder versterken of proberen terug te winnen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/22
[..]
In Epcot, een van de Disney parken in Florida, heb je een attractie onder de naam "Turtle Talk with Crush".quote:
Een interactieve show dus. Je ziet Crush gewoon via een enorm scherm (beamer) en kennelijk zit er aan de andere kant iemand met een microfoon een enorm goede immitatie te doen, "lipsync" en met de nodige leuke animatiesquote:Yo, Dude, come check out this totally cool interactive show. Go under the sea and have a conversation with Crush in his digital underwater world. The 152-year-old sea turtle from the Disney presentation of Pixar's "Finding Nemo" chats, jokes and even recognizes Guests. This is a first-of-its-kind live, real-time animated show you have to see to believe. It's soooo awesome!
Zoals ze is bij Giel is ze niet in het echt , heb haar paar keer in het echt gezien (ze doet veel voor goede doelen), daar is ze heel normaal.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat Gerard en Michiel dan alsjeblieft heel veel aan het woord zijn. Van die graftakstem van Kim Holland alleen al word ik misselijk.
Die attractie isquote:
Mja, heb dr eens bij... DWDD gezien geloof ik... Op zich gelukkig íéts normaler, maar "heel normaal" vind ik overdreven... niet het slag mensen waar ik veelal mee omga zeg maar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoals ze is bij Giel is ze niet in het echt , heb haar paar keer in het echt gezien (ze doet veel voor goede doelen), daar is ze heel normaal.
Laat haar fijn wat met goede doelen doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoals ze is bij Giel is ze niet in het echt , heb haar paar keer in het echt gezien (ze doet veel voor goede doelen), daar is ze heel normaal.
Ik luister bijna nooit naar Giel, dus mijn mening over haar heb ik niet daarop gebaseerd. En die ene keer dat ik haar in het echt heb gezien was voor mij al genoegquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij een kindje? Owww, vertelles?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan niet wachten tot mijn kleine wat ouder is om paar dagen disney te doen
Zal mijn vriendin ook niet worden , maar vind het beeld algeheel vertekend wat mensen van haar hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja, heb dr eens bij... DWDD gezien geloof ik... Op zich gelukkig íéts normaler, maar "heel normaal" vind ik overdreven... niet het slag mensen waar ik veelal mee omga zeg maar.
ja kleine van 19 maandenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb jij een kindje? Owww, vertelles?
(vrouwen..)
Wanneer is de volgende Disney-actie? Het liefst niet met Haloween of alleen als je ergens bang voor bent. Die ene keer dat ik er was, was al met Haloween (pfff... alweer 8 jaar geleden) en ik ben een man zonder vreesquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die attractie is(gelukkig konden we er vrijdagochtend met een slim trucje snel nog even in)
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal mijn vriendin ook niet worden , maar vind het beeld algeheel vertekend wat mensen van haar hebben
Qua iq test zal ze niet veel onderdoen dan Kellyquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ze doet anders niet echt moeite om dat debiele beeld te veranderen door haar 'optredens' bij Giel en destijds DWDD
.
Is er nou al een type reacties dat mijn naam draagt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, Maricha; Helder! wist ik echt niet toen ik het schreef. Kim Holland te gast? Blij dat ik dat nu pas hoor en niet voor ik het stuk ging typen. Anders had ik nog meer Marc63 reacties gehad. Misschien valt het mee, maar bij Giel vind ik haar zo vreselijk nep..
Een moet de eerste zijn..quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Is er nou al een type reacties dat mijn naam draagt?
Die wil ik echt niet horenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde laatst de Evers versie maar die me toch een partij slecht.
Geen idee! Ik hoop snel, maar denk dat het wel even gaat duren......quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende Disney-actie? Het liefst niet met Haloween of alleen als je ergens bang voor bent. Die ene keer dat ik er was, was al met Haloween (pfff... alweer 8 jaar geleden) en ik ben een man zonder vrees
Ik dacht dat ik niet de enige was die negatief reageerde, maar blijkbaar heb ik een aantal dingen gezegd die eruit springen. Nou ja, we zullen zien wat het morgen voor een uitzending wordt. Ik voorspel alleen niet een bijzonder spannende trek-je-gesprekje. Het is daarbij altijd leuk om bijzondere, verrassende en onverwachte antwoorden te krijgen, maar bij Kim Holland zou het pas bijzonder, verrassend of onverwacht zijn als ze vertelt dat ze nog nooit seks heeft gehad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een moet de eerste zijn..Geintje natuurlijk!
Hij is cute , misschien volgens jaar andere cutie erbij als alles volgens plan gaat lopenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
MAW: cute!!
Verder luister ik nu ff geen radio, dus verder geen commentaar
Zo, wilde plannenquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kunnen we niet een keer een weekend met zijn alllen disneyland parijs boeken
Worden alle toegangskaartjes en overnachtingen eigenlijk door de NPS bekostigd of hebben jullie een dealtje met het park? Tijdens MetMichiel valt zo vaak het woord Disney dat je zou denken dat het programma gesponsord wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen idee! Ik hoop snel, maar denk dat het wel even gaat duren......
Kunnen we dan een "help Janne Disney in" fonds opzetten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Een 3FMFan Meeting?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nodig dan ook meteen de andere 3FM'ers uit die regelmatig posten. Kevin post in een avondje meer als Michiel in een week.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een 3FMFan Meeting?
Nodigen we de 3FM NPS'ers ook meteen uit.
Ik ook alquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Heerlijk zitten BBQ-en, maar naar huis fietsen viel vies tegen... Zweet me de pleuris![]()
Vind ik prima, maar van de NPS'ers weet ik vrij zeker dat ze Disney gek zijn, van de rest weet ik dat niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nodig dan ook meteen de andere 3FM'ers uit die regelmatig posten. Kevin post in een avondje meer als Michiel in een week.
En misschien spoort het dj's als Gerard en Annemieke aan om weer eens te posten
Als de anderen geen Disney-gek zijn, dan slaan ze de uitnodiging wel af. Welke uitnodiging? Geen idee, want het idee zal vast niet veel meer vorm krijgen dan het nu heeftquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vind ik prima, maar van de NPS'ers weet ik vrij zeker dat ze Disney gek zijn, van de rest weet ik dat niet.
't zal inderdaad wel niet nee, helaas...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als de anderen geen Disney-gek zijn, dan slaan ze de uitnodiging wel af. Welke uitnodiging? Geen idee, want het idee zal vast niet veel meer vorm krijgen dan het nu heeft
maar mocht het tegendeel bewezen worden en ik kan het me financieel veroorloven... count me in!
Je denkt dat Michiel hem niet wil draaien omdat iemand op dit forum het nummer kan waarderen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Even een zonnige request gedaan. Ik ken iemand op dit forum die em heul erg kan waarderen, maar juist daarom betwijfel ik of ie wel gedraaid gaat worden.
Je hebt het over 2 personen, maar ik had het over 1quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je denkt dat Michiel hem niet wil draaien omdat iemand op dit forum het nummer kan waarderen?
Terwijl hij heel lang op 53% stond.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Jammer!
Een paar seconden na de uitslag stond The BPA namelijk wél voor.
[ link | afbeelding ]
Het duurde even, maar ik vat hemquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt het over 2 personen, maar ik had het over 1
En sommige platen die ik heel goed vind, draai ik niet heel vaak. Uit vrees dat ze anders te gewoon worden.
Iets met varkensvlees en bonen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je waarschijnlijk ook al wel raden welke plaat het is.
Beter lezen.quote:
Ik denk da'k het weet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Jaja, ik heb Het Bernini Mysterie bijna uit. Ik ben helemaal into de puzzels en subtiele hints
wordt inderdaad steeds mysterieuzer om te lezen , je hints worden er neit duidelijker opquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Jaja, ik heb Het Bernini Mysterie bijna uit. Ik ben helemaal into de puzzels en subtiele hints
Yup, kippenvel all over the place.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij em laatst nog live gehoord. Of speelden ze die plaat niet?
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet Michiel em toch maar draaien. Dan weet iedereen tenminste waar we het over hebben
Nou, mail/sms/krabbel/bel het hem zou ik zeggenquote:
Dus ook geen Gerard in Ekstra Weekend dan. "Michiel en IEMAND ANDERS!"quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Ah... ook geen Gerard morgennacht: http://www.antiroos.com/angrylog/log/148426/Superfreak/
Michiel, die horen we straks gewoon dagelijks van 6 tot 12 en 19 tot 22quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie vervangt gerard tijdens de arbeidsvitaminen ?
Geen probleem meequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel, die horen we straks gewoon dagelijks van 6 tot 12 en 19 tot 22
Lijkt muzikaal ook zo op elkaar...quote:
Hmm... ik gok op Bart Arens of een andere weekend-jock. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie vervangt gerard tijdens de arbeidsvitaminen ?
Domien!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... ik gok op Bart Arens of een andere weekend-jock. Even afwachten dus.
Roosmarijn zit nog maar relatief kort in het opleidingstraject, dus ik denk het eigenlijk niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien!
Hoewel die afgelopen nacht zei dat ie volgende week gewoon weer te horen is in zn eigen programma, dus dan betwijfel ik dat ie daarna meteen naar bed gaat om weer vroeg op te staan. Misschien doet Antiroos het wel. Ook Avro.
Volgens haar log moest ze oefenen met pallets "DIE LUCHT!", 1+1=...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien!
Hoewel die afgelopen nacht zei dat ie volgende week gewoon weer te horen is in zn eigen programma, dus dan betwijfel ik dat ie daarna meteen naar bed gaat om weer vroeg op te staan. Misschien doet Antiroos het wel. Ook Avro.
* Sirolf leest blogpost...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens haar log moest ze oefenen met pallets "DIE LUCHT!", 1+1=...
Dat klinkt als een hint idd...quote:Drie keer raden wie er pallets met Die Lucht naar de studio moet sjouwen? Maar goed, daar kan ik maar beter goed mee oefenen, dat komt binnenkort nog meer van pas. ;-)
Als ik op 3FM kijk naar de programmering van maandag, dinsdag en woensdag staat daar gewoon nog Gerard bij Arbeidsvitaminen maar wel Bart Arens bij RabRadio.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien!
Zeker als ze Silvia Swart gaat uitnodigen, net haar youtube lopen bekijken, alleen de cover van amy mcdonald is geslaagt , de rest is piratenzender waardig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn zit nog maar relatief kort in het opleidingstraject, dus ik denk het eigenlijk niet...
Sowieso denk ik niet dat een nacht-DJ de AV gaat doen. Daar is het programma te populair/groots voor denk ik.
Stel je dan a.s. dinsdag wel even voor als Sersjee van FOK!, vinden ze leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Paul is op vakantie en Bart vervangt hem, zo heeft ie vandaag gezegd.
Zeg Michiel, pas ff op met Maricha, ja! Anders zal ik je dinsdag wel even grijpen...
Heb ik iets recents gemist ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Anders zal ik je dinsdag wel even grijpen...
GEM minigig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik iets recents gemist ?
kaartjes voor tivoliquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
Wat was nou eigenlijk de aanleiding? Ik hoorde dat je ergens voor kon bellen, maar heb dus gemist waarvoor...
Telefoonteam was niet enthousiast genoeg naar de smaak van Michiel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
Wat was nou eigenlijk de aanleiding? Ik hoorde dat je ergens voor kon bellen, maar heb dus gemist waarvoor...
Aha, weten we dat ook weerquote:
Ja, dat was me inderdaad wel duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Telefoonteam was niet enthousiast genoeg naar de smaak van Michiel.
Mij ook....... auw.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, dat was me inderdaad wel duidelijk
Je speelde het erg goed meequote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!
Psssst weet je dat hij daar niet zo heel veel kostquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Oh MIJN GOD!
Iemand uit Amerika heeft een fucking 24" Mac van zn vriendin gekregen voor z'n verjaardag, holy!
Van hetzelfde!quote:
Ik vertelde gisteren al dat ik soms wat lui ben qua onderhoud (en dus ook dergelijke tijdelijke aanpassingen).quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Vet! Hier springt de webcam over naar de tv-zender van 3voor12 met de Moke-sessie van Pinkpop.The Long Way
@ Sirolf: voorlopig geen Radio3voor12 Live, dus op donderdagavond kun je beter de cam gewoon op de studio houden.
Volgens mij is de zomerstop nog een maandje. dus zat tijd om het aan te passenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vertelde gisteren al dat ik soms wat lui ben qua tijdelijke aanpassingen.
Ik pas 't even aan.
1 september zal wel het omslagmoment zijn inderdaad, maand van de grote veranderingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is de zomerstop nog een maandje. dus zat tijd om het aan te passen
Maar nu ben ik je wel dankbaar. De Moke-sessie is goed!
Laat hem maar een golf van goede muziekgeven, Noodweer aan harde noten , Donderslag met goede drumsquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:10 schreef Againzender het volgende:
Ah, Eric houdt het potentieele noodweer ook in de gaten
Ancilla is er morgennachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer gezien toen ze een of ander showtje deed in een discotheek in de buurt. Van zo'n lelijke vrouw wordt ik echt niet opgewonden. Aan dat deel van het publiek dat wel met hun vlaggetjes vooraan stond te kwijlen te zien, had een paar jaar jonger moeten zijn om het te kunnen waarderen.
Ik denk dat in juli-augustus teveel bands druk zijn om alle festivals langs te gaan om een Radio3voor12 Live te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 september zal wel het omslagmoment zijn inderdaad, maand van de grote veranderingen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ancilla is er morgennacht. Volgens haar eigen hyves
.
Als ze heel goed zouden zijn, dan zouden ze het altijd te druk moeten hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat in juli-augustus teveel bands druk zijn om alle festivals langs te gaan om een Radio3voor12 Live te maken.
Zijn vaak niet zulke bekende bands. Kans is misshien ook wel groter dat ze de festivals af gaan als bezoeker dan als act.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ze heel goed zouden zijn, dan zouden ze het altijd te druk moeten hebben.
Slechts 2129 dollar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Psssst weet je dat hij daar niet zo heel veel kost
Slavenarbeid is beter synoniem voor je vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
zow thuis......en na mn kopje thee meteen naar bed....ben kapot na 12 uur op de benen in een te warme winkel
23.5 en de luchtvochtigheid loopt op richting 80%. Was een hele tijd 50%. Op een of andere manier is het ook even niet mogelijk om verder vooruit te kijken op de Buienradar. Vrees dat het Noorden pas ergens diep in de nacht of als het al licht aan het worden is de buien kan verwachten. Gaat dus weer een plaknacht worden (copyright, Marjon de Hond)quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
-Hans- wat is te tussenstand qua temperatuur in het hoge noorden
Hier nog steeds erg broeierig
Eindelijk weer een goede internet verbindingquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
kga...doei mensjes, en morgen kom ik weer even langs vanuit mn eigen huisje in Huizen
*ole ole ole*
Ik wil ook buien (en dus afkoeling)quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Succes met slapen
Hier komen net de buien aan![]()
Volgens mij wordt je overgeslagen deze keerquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil ook buien (en dus afkoeling).
Hoeft niet: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=expquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je overgeslagen deze keer
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft niet: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Net na twaalven... Zit er ook maar iémand op de Black Eyed Peas te wachten?!
Ze staan morgennacht in de 3FM studio bij Michiel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff de kroeg in, omdat hier de zogenaamde Aalten Dagen zijn (een excuus om in de zomer ook op donderdag veel te zuipen). Loop ik de markt op en wat zie ik?
Plork en de aannemers die net met hun laatste nummer beginnen
Inderdaad, vreselijk warm, muggen en onweer vannachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat poging tot slapen doen.
Hmm, hier is het zo warm niet. Buiten althans, binnen hangt wel nog wat warmte.quote:
Had 't gisteravond al gelezen idd. Bleghquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, dat nieuws bericht uit Canada. Een onthoofding in een bus..![]()
Mag het licht uit!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Binnen zonder kloppen.
Echt een dijk van een bandquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Binnen zonder kloppen.
Mijn ontdekkingsjuweeltje van Levi's:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:51 schreef Sersjee het volgende:
Levi's heeft mij een hoop goede muziek laten leren kennen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:13 schreef on_air het volgende:
[..]
When Hell Freezes Over Live Registratie. Gitaren chills all over the place.
Mooie meiden! Behalve dan die met die hazenlip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ace of Base
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooie meiden! Behalve dan die met die hazenlip.
Hi !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha Hans! Nu al een keer klaar met dat geklieder op de muren en plafonds ?
Nu net geweest en het is S.O.S van Abba....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoihoi!
Is het raad-het-fragment-spel al geweest?
Nou.. weet je het al?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ah, nu dus :-)
Eindelijk eens wat andersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:39 schreef cosmick het volgende:
Ah leuk, Blof!
Dit vind ik nog wel leuk, voor zo op de radio.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, het gejengel is voorbij.
Ja, met z'n tinted windowsquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
Mis ik Sting, moet ik nu Gavin DeGay aanhoren.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:47 schreef cosmick het volgende:
Even teruglezen?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:36 schreef Litton-Lane het volgende:
het is S.O.S van Abba....
Heel irritant iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
Mis ik Sting, moet ik nu Gavin DeGay aanhoren.
klinkt als een obscure afhaal Aziaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |