Volgens haar log moest ze oefenen met pallets "DIE LUCHT!", 1+1=...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien!
Hoewel die afgelopen nacht zei dat ie volgende week gewoon weer te horen is in zn eigen programma, dus dan betwijfel ik dat ie daarna meteen naar bed gaat om weer vroeg op te staan. Misschien doet Antiroos het wel. Ook Avro.
* Sirolf leest blogpost...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens haar log moest ze oefenen met pallets "DIE LUCHT!", 1+1=...
Dat klinkt als een hint idd...quote:Drie keer raden wie er pallets met Die Lucht naar de studio moet sjouwen? Maar goed, daar kan ik maar beter goed mee oefenen, dat komt binnenkort nog meer van pas. ;-)
Als ik op 3FM kijk naar de programmering van maandag, dinsdag en woensdag staat daar gewoon nog Gerard bij Arbeidsvitaminen maar wel Bart Arens bij RabRadio.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien!
Hoewel die afgelopen nacht zei dat ie volgende week gewoon weer te horen is in zn eigen programma, dus dan betwijfel ik dat ie daarna meteen naar bed gaat om weer vroeg op te staan. Misschien doet Antiroos het wel. Ook Avro.
Zeker als ze Silvia Swart gaat uitnodigen, net haar youtube lopen bekijken, alleen de cover van amy mcdonald is geslaagt , de rest is piratenzender waardig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn zit nog maar relatief kort in het opleidingstraject, dus ik denk het eigenlijk niet...
Sowieso denk ik niet dat een nacht-DJ de AV gaat doen. Daar is het programma te populair/groots voor denk ik.
Stel je dan a.s. dinsdag wel even voor als Sersjee van FOK!, vinden ze leuk.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Paul is op vakantie en Bart vervangt hem, zo heeft ie vandaag gezegd.
Zeg Michiel, pas ff op met Maricha, ja! Anders zal ik je dinsdag wel even grijpen...
Heb ik iets recents gemist ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:51 schreef Sersjee het volgende:
Anders zal ik je dinsdag wel even grijpen...
GEM minigig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik iets recents gemist ?
kaartjes voor tivoliquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
Wat was nou eigenlijk de aanleiding? Ik hoorde dat je ergens voor kon bellen, maar heb dus gemist waarvoor...
Telefoonteam was niet enthousiast genoeg naar de smaak van Michiel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
Wat was nou eigenlijk de aanleiding? Ik hoorde dat je ergens voor kon bellen, maar heb dus gemist waarvoor...
Aha, weten we dat ook weerquote:
Ja, dat was me inderdaad wel duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Telefoonteam was niet enthousiast genoeg naar de smaak van Michiel.
Mij ook....... auw.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, dat was me inderdaad wel duidelijk
Je speelde het erg goed meequote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend!
Psssst weet je dat hij daar niet zo heel veel kostquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:59 schreef Feivel1 het volgende:
Oh MIJN GOD!
Iemand uit Amerika heeft een fucking 24" Mac van zn vriendin gekregen voor z'n verjaardag, holy!
Van hetzelfde!quote:
Ik vertelde gisteren al dat ik soms wat lui ben qua onderhoud (en dus ook dergelijke tijdelijke aanpassingen).quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
Vet! Hier springt de webcam over naar de tv-zender van 3voor12 met de Moke-sessie van Pinkpop.The Long Way
@ Sirolf: voorlopig geen Radio3voor12 Live, dus op donderdagavond kun je beter de cam gewoon op de studio houden.
Volgens mij is de zomerstop nog een maandje. dus zat tijd om het aan te passenquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vertelde gisteren al dat ik soms wat lui ben qua tijdelijke aanpassingen.
Ik pas 't even aan.
1 september zal wel het omslagmoment zijn inderdaad, maand van de grote veranderingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is de zomerstop nog een maandje. dus zat tijd om het aan te passen
Maar nu ben ik je wel dankbaar. De Moke-sessie is goed!
Laat hem maar een golf van goede muziekgeven, Noodweer aan harde noten , Donderslag met goede drumsquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:10 schreef Againzender het volgende:
Ah, Eric houdt het potentieele noodweer ook in de gaten
Ancilla is er morgennachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer gezien toen ze een of ander showtje deed in een discotheek in de buurt. Van zo'n lelijke vrouw wordt ik echt niet opgewonden. Aan dat deel van het publiek dat wel met hun vlaggetjes vooraan stond te kwijlen te zien, had een paar jaar jonger moeten zijn om het te kunnen waarderen.
Dan zie en hoor ik toch veel liever Ancilla. Komt die nog langs in de Freaknacht als Michiel aan het invallen is?
Ik denk dat in juli-augustus teveel bands druk zijn om alle festivals langs te gaan om een Radio3voor12 Live te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 september zal wel het omslagmoment zijn inderdaad, maand van de grote veranderingen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ancilla is er morgennacht. Volgens haar eigen hyves
.
Als ze heel goed zouden zijn, dan zouden ze het altijd te druk moeten hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat in juli-augustus teveel bands druk zijn om alle festivals langs te gaan om een Radio3voor12 Live te maken.
Zijn vaak niet zulke bekende bands. Kans is misshien ook wel groter dat ze de festivals af gaan als bezoeker dan als act.quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ze heel goed zouden zijn, dan zouden ze het altijd te druk moeten hebben.
Slechts 2129 dollar!quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Psssst weet je dat hij daar niet zo heel veel kost
Slavenarbeid is beter synoniem voor je vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
zow thuis......en na mn kopje thee meteen naar bed....ben kapot na 12 uur op de benen in een te warme winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |