Als de anderen geen Disney-gek zijn, dan slaan ze de uitnodiging wel af. Welke uitnodiging? Geen idee, want het idee zal vast niet veel meer vorm krijgen dan het nu heeftquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vind ik prima, maar van de NPS'ers weet ik vrij zeker dat ze Disney gek zijn, van de rest weet ik dat niet.
't zal inderdaad wel niet nee, helaas...quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als de anderen geen Disney-gek zijn, dan slaan ze de uitnodiging wel af. Welke uitnodiging? Geen idee, want het idee zal vast niet veel meer vorm krijgen dan het nu heeft
maar mocht het tegendeel bewezen worden en ik kan het me financieel veroorloven... count me in!
Je denkt dat Michiel hem niet wil draaien omdat iemand op dit forum het nummer kan waarderen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Even een zonnige request gedaan. Ik ken iemand op dit forum die em heul erg kan waarderen, maar juist daarom betwijfel ik of ie wel gedraaid gaat worden.
Je hebt het over 2 personen, maar ik had het over 1quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je denkt dat Michiel hem niet wil draaien omdat iemand op dit forum het nummer kan waarderen?
Terwijl hij heel lang op 53% stond.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Jammer!
Een paar seconden na de uitslag stond The BPA namelijk wél voor.
[ link | afbeelding ]
Het duurde even, maar ik vat hemquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt het over 2 personen, maar ik had het over 1
En sommige platen die ik heel goed vind, draai ik niet heel vaak. Uit vrees dat ze anders te gewoon worden.
Iets met varkensvlees en bonen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je waarschijnlijk ook al wel raden welke plaat het is.
Beter lezen.quote:
Ik denk da'k het weet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Jaja, ik heb Het Bernini Mysterie bijna uit. Ik ben helemaal into de puzzels en subtiele hints
wordt inderdaad steeds mysterieuzer om te lezen , je hints worden er neit duidelijker opquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beter lezen.
Jaja, ik heb Het Bernini Mysterie bijna uit. Ik ben helemaal into de puzzels en subtiele hints
Yup, kippenvel all over the place.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij em laatst nog live gehoord. Of speelden ze die plaat niet?
Vind ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet Michiel em toch maar draaien. Dan weet iedereen tenminste waar we het over hebben
Nou, mail/sms/krabbel/bel het hem zou ik zeggenquote:
Dus ook geen Gerard in Ekstra Weekend dan. "Michiel en IEMAND ANDERS!"quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Ah... ook geen Gerard morgennacht: http://www.antiroos.com/angrylog/log/148426/Superfreak/
Michiel, die horen we straks gewoon dagelijks van 6 tot 12 en 19 tot 22quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie vervangt gerard tijdens de arbeidsvitaminen ?
Geen probleem meequote:Op donderdag 31 juli 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel, die horen we straks gewoon dagelijks van 6 tot 12 en 19 tot 22
Lijkt muzikaal ook zo op elkaar...quote:
Hmm... ik gok op Bart Arens of een andere weekend-jock. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie vervangt gerard tijdens de arbeidsvitaminen ?
Domien!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... ik gok op Bart Arens of een andere weekend-jock. Even afwachten dus.
Roosmarijn zit nog maar relatief kort in het opleidingstraject, dus ik denk het eigenlijk niet...quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien!
Hoewel die afgelopen nacht zei dat ie volgende week gewoon weer te horen is in zn eigen programma, dus dan betwijfel ik dat ie daarna meteen naar bed gaat om weer vroeg op te staan. Misschien doet Antiroos het wel. Ook Avro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |