23.5 en de luchtvochtigheid loopt op richting 80%. Was een hele tijd 50%. Op een of andere manier is het ook even niet mogelijk om verder vooruit te kijken op de Buienradar. Vrees dat het Noorden pas ergens diep in de nacht of als het al licht aan het worden is de buien kan verwachten. Gaat dus weer een plaknacht worden (copyright, Marjon de Hond)quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
-Hans- wat is te tussenstand qua temperatuur in het hoge noorden
Hier nog steeds erg broeierig
Eindelijk weer een goede internet verbindingquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:48 schreef muisje-eliza het volgende:
kga...doei mensjes, en morgen kom ik weer even langs vanuit mn eigen huisje in Huizen
*ole ole ole*
Ik wil ook buien (en dus afkoeling)quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Succes met slapen
Hier komen net de buien aan![]()
Volgens mij wordt je overgeslagen deze keerquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil ook buien (en dus afkoeling).
Hoeft niet: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=expquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je overgeslagen deze keer
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoeft niet: http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp.
Ik nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Net na twaalven... Zit er ook maar iémand op de Black Eyed Peas te wachten?!
Ze staan morgennacht in de 3FM studio bij Michiel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:10 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff de kroeg in, omdat hier de zogenaamde Aalten Dagen zijn (een excuus om in de zomer ook op donderdag veel te zuipen). Loop ik de markt op en wat zie ik?
Plork en de aannemers die net met hun laatste nummer beginnen
Inderdaad, vreselijk warm, muggen en onweer vannachtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat poging tot slapen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |