quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Goedenmorgen Adelante,
Leuk je weer eens tegen te komen.
Lekker geslapen, goed gevoel aan overgehouden?
Vast wel !
![]()
Topper ben je kan niet anders zeggen !
Wie is Juup en wat zijn z'n eisen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:35 schreef De_Ananas het volgende:
Dit topic voldoet niet aan de eisen van Juup, derhalve een slotje
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:35 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Eens met TS. Er zijn al zat van die tiefuskatten.
Het mag niet korter dan 2 regels zijn en ook niet langer dan 4, na openen moet je gelijk f5en en moet je de komende 30 minuten aanwezig zijn om te reageren. Humor of een paint mag niet, alleen smileys ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie is Juup en wat zijn z'n eisen?
En ik dacht dat de_boswachter een mongool wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het mag niet korter dan 2 regels zijn en ook niet langer dan 4, na openen moet je gelijk f5en en moet je de komende 30 minuten aanwezig zijn om te reageren. Humor of een paint mag niet, alleen smileys ook niet.
Je zegt het fout. Ze is commercieel bezig en denkt dat gratis te doen op FOK! . Als ze nu een paar banners had gekocht was er niets aan de handquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.
Toch goed dat jij dat allemaal beetje in de gaten houdt......waar zouden ze zijn zonder bijdehante Adelantequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.
Jij neemt de nobele taak op je om dat ons duidelijk te maken, echt, massive respectquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
Als jij eens even een eindje gaat zwemmen andersquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch goed dat jij dat allemaal beetje in de gaten houdt......waar zouden ze zijn zonder bijdehante Adelante
ja, ja, aanraken kost geld. ik ben godver geen goed doel ofzo!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij neemt de nobele taak op je om dat ons duidelijk te maken, echt, massive respect.
Ik las aftandse.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
Als jij eens even een eindje gaat zwemmen andersIk geloof dat er aflandse wind staat
Heb vernomen dat jij op de nominatie staat om dat meer eerst leeg te moeten drinken, 't wordt dus geen zwemmen vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jij eens even een eindje gaat zwemmen andersIk geloof dat er aflandse wind staat
Blauwe kleurtje inleveren en als user verdergaan wegens het toestaan van commerciele spamquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Team Fanvanheteersteuur meldt zich.![]()
En nu?
Oh, dat was alles?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Blauwe kleurtje inleveren en als user verdergaan wegens het toestaan van commerciele spam
Ik bied 50 euro! Ongezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat pal voor Noekje staan![]()
Edit: en maakt commerciële paint van de situatie
Dat issie ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ik dacht dat de_boswachter een mongool was
Doe je dat wel in Pop-Art stijl? En dan een beetje Warholesque en op z'n Jasper John's? Ben inmiddels wel uitgekeken op Lichtenstein.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat pal voor Noekje staan![]()
Edit: en maakt commerciële paint van de situatie
Ehm....quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je dat wel in Pop-Art stijl? En dan een beetje Warholesque en op z'n Jasper John's? Ben inmiddels wel uitgekeken op Lichtenstein.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je ff een paint maken want ik snap t niet
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Bruna is ook goed, hoor. Ik bied toch wel.
Kleine correctiequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef HenkieVdV het volgende:
Is er weer zo''n nobel zielig kliekje dat denkt een nobel zielig doel gevonden te hebben?
Ah, ben jij één van die teamleden die z'n eigen konijn wegdoet?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Team Fanvanheteersteuur meldt zich.![]()
En nu?
Ehm ja . denk het .. btw waar ben je uberhaubt mod van ? Wie ben je eigenlijk ?quote:
L D, je weet dat ik je hoog heb zitten, maar niet zo hè, tegen noekje!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehm ja . denk het .. btw waar ben je uberhaubt mod van ? Wie ben je eigenlijk ?
Ik was een soort van mod en nu ga ik spam promoten om zo van het kleurtje af te komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ehm ja . denk het .. btw waar ben je uberhaubt mod van ? Wie ben je eigenlijk ?
Ja wat is het nou? Niets of alles? Make up your mind, man!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Adelante het volgende:
DGK mod, hoe weten we dan dat niets alles naar stichting Jaap gaat, is er toezicht en controle!?!
Stichting Jaap? Toezicht door wie? Waarom praat je zo raar? Kun je er misschien een paint van maken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:36 schreef Adelante het volgende:
DGK mod, hoe weten we dan dat niets alles naar stichting Jaap gaat, is er toezicht en controle!?!
Hoest met je staking afgelopen verder?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Niets of alles? Make up your mind, man!
Goedenmiddag Adelate,quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die ouwe koe ligt te vergaan in de sloot.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
Hoest met je staking afgelopen verder?
Niet gelijk lopen slijmen...eerst excuses aanbieden aan Fan, Noekje en Ccquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoest met je staking afgelopen verder?
Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Je zegt het fout. Ze is commercieel bezig en denkt dat gratis te doen op FOK! . Als ze nu een paar banners had gekocht was er niets aan de hand
Ja LOOP MAAR WEER WEG!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:45 schreef Adelante het volgende:
Waarom trek ik toch altijd dit soort vrouwen aan en niet gewoon de ongecompliceerde goedmaaksexneuken types, nou ik ga in de zon liggen, reageren komt vanavond wel, als het topic nog open is.
Take care
Nou ja, dan mag hij jou overslaan, dacht dat je het wel leuk zou vinden om ze te krijgen, ook al is het zomaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou Adelante zijn excuses aan mij moeten aanbieden?
Goedmaakseksneuken?
Ik wil alleen excuses die op hun plaats zijn. En gemeend. Niet van die halfbakken nonsens excuses waar niemand bij gebaat is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, dan mag hij jou overslaan, dacht dat je het wel leuk zou vinden om ze te krijgen, ook al is het zomaar
Ik bied bij deze oprecht mijn excuses aan je aanquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil alleen excuses die op hun plaats zijn. En gemeend. Niet van die halfbakken nonsens excuses waar niemand bij gebaat is.
Maar de gedachte erachter is een mooie.
quote:
Ik ga voor optie 2!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Dan is het nu tijd voor een slotje of ongecompliceerde goedmaakneukbefpijpseks, da's ook goed.
Waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.
Da's nogal lekker in jouw staatquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Dan is het nu tijd voor een slotje of ongecompliceerde goedmaakneukbefpijpseks, da's ook goed.
DGK. ja pff. daar kwam ik nooit. solliee..quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
L D, je weet dat ik je hoog heb zitten, maar niet zo hè, tegen noekje!
Ze was mod van het DGK subforum en nu houdt ze de DGKverschoppelingen in SHO in toom.
Behoorlijk irritant hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Misschien verdring ik het wel en wil ik het liever vergeten dat zou natuurlijk ook best kunnen hoor.
O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.
Vergeet verder ook niet te vermelden dat ik zelf gevraagd heb om mijn topic te sluiten omdat mensen zoals
jij volledig mijn plezier vergallen. En dat de verkoop van mijn schilderijtjes écht zo belangrijk niet zijn hoor.
Er zijn véél leukere topics waar ik over het algemeen te vinden ben, daar heb je ook leuke gezellige en
vooral normale mensen namelijk.
En wat labiel wijf betreft kan ik je geruststellen, valt reuze mee hoor :-)
Je hebt me wel een ongelovelijk rotgevoel bezorgd gisteren dat is waar dus daar ben je écht volkomen in
geslaagd, schaam ik me niks voor hoor, je had me flink te pakken.![]()
Maar labiel, nee dacht het niet, ik heb na jouw akties geen Riagg behandelingen nodig hoor.
Tja en of jij die wél nodig hebt, dat laat ik aan andere over, ik heb namelijk géén idee of je nu een pubertje van 15 jaar bent of een volwassen man. Ik hoop maar dat je een pubertje bent, want als je een volwassen man bent, ai ai ai ....... pijnlijke zaak.......
En voor de rest, je kan mijn schilderijtjes mooi of lelijk vinden, wat erger is dat is bij jou behoorlijk lelijke karaktertrekken bespeur, misschien val je in het dagelijks leven best mee hoor, kan ook, of misschien durf je die kan alleen hier te laten zien, alles is mogelijk hé.
Euh .. DGK. Ah ja daar kwam ik nooit. dat is toch dicht inmiddels ? en nu ben je een adoptie SHO mod ? Nou gefelciteerd zou ik zeggen. SHO is een leuk forumpje .quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was een soort van mod en nu ga ik spam promoten om zo van het kleurtje af te komen.
Ik ben noekje. En jij, wie ben jij?
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch maandenlang gedoogd, ik vraag me serieus af waarom.
Hoor ik wat ?quote:
Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.
Een goed doel heiligt veel middelen maar niet alle.
Mooi uit de hand gelopen dan!! Momenteel is het gewoon een minimum maandinkomen dat ze eruit sleept!! Hoezo niet commercieel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:47 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wet ik veel waarom het gedoogd is ? omdat het eerst op een soort hobbyisten projectje leek ? puur verkopen om kosten eruit te halen ? Geen idee wat de gedachten erachter zijn geweest. Ik denk zelfs dat als de "spam" er niet was geweest er niets aan de hand was geweest. bv gewoon stilletjes een of twee schilderijtjes doneren zonder veel ruchtbaarheid zelf er aan geven. Dan had ze wel genoemd geworden en geprezen zonder dat het spam was.
Een goed doel heiligt veel middelen maar niet alle.
Oh vast, daar twijfel ik niet aan. Feit blijft dat madam vervalsingschilder puur commercieel bezig is op fok, end at mag nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.
Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
Want is er geen topic of reden voorhanden om die prutzooi te spammen, dan verzint ze er wel een.
Dat het uit een goed hart kwam daar twijfel ik niet aan. hmm. optie twee met Cc , Altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
Eén ding weet ik zeker en dat is het dat het uit een heel goed hart kwam. Aangenaam ook.
Dan ga ik nu met Cc voor optie 2, ook in mijn staat.
Neuh, in het voormalige DGK-subforum heb ik ook wel eens een opmerking gemaakt omdat ze bleef spammen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is lullig dat juist nu, nu ze er eentje weg geeft voor een goed doel, ze het zo op d'r brood krijgt. De timing vind ik een beetje fout.
Dat dus, bovendien je kunt je ook aan alles ergeren, als je vind dat iets spam is geef dan 1 van de blauwen een duw en leg uit waarom, een KLB topic openen omdat iemand een actie onderneemt voor een goed doel is misschien een beetje overtrokken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, 't is lullig dat juist nu, nu ze er eentje weg geeft voor een goed doel, ze het zo op d'r brood krijgt. De timing vind ik een beetje fout.
Dat was vanwege verkoopactiviteiten, dit is een ander verhaal imho.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.
Ja en? Doe es niet zo bitchy, ik ben wél liefquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Onzin, zoals je kunt lezen heeft bijvoorbeeld APK er al eerder wat van gezegd, en ik ook, al meerdere malen.
Een van de spam strategieën voor een goed doel is namelijk het goede doel gebruiken voor positieve naamsbekendheid waardoor mensen gestimuleerd worden wat te kopen want je doet veel voor het goede doel. Ik ga niet zeggen dat zoiets hier het geval is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was vanwege verkoopactiviteiten, dit is een ander verhaal imho.
Ook gedaan. Geen reactie op gekregen, vandaar ook mijn oprechte vraag waarom het in dit geval gedoogd wordt dat ze toics opent om haar commerciele zooi te spammen in V&A. En nu heb ik het niet over dat goede doel topic, maar over het al heel lang lopende V&A topic waar ze haar zooi te koop in aanbiedt tegen niet geringen prijzen. En dat voor falsificaties!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
als je vind dat iets spam is geef dan 1 van de blauwen een duw en leg uit waarom,
Ik neuk niet met mensen die ik niet serieus kan nemen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Doe es niet zo bitchy, ik ben wél lief![]()
Neuken?
Hmm, als fvheu enkel een spammert was dan was ze heus al wel verwijderd, ik neem aan dat als ze iets te veel haar site aan het spammen is, er heus wel iets aan wordt gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Een van de spam strategieën voor een goed doel is namelijk het goede doel gebruiken voor positieve naamsbekendheid waardoor mensen gestimuleerd worden wat te kopen want je doet veel voor het goede doel. Ik ga niet zeggen dat zoiets hier het geval is.
Het zijn pas falsificaties als ze haar eigen werk aanbied als zijnde een echte Lichtenstein, over smaak valt niet te twisten, je vind het mooi of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook gedaan. Geen reactie op gekregen, vandaar ook mijn oprechte vraag waarom het in dit geval gedoogd wordt dat ze toics opent om haar commerciele zooi te spammen in V&A. En nu heb ik het niet over dat goede doel topic, maar over het al heel lang lopende V&A topic waar ze haar zooi te koop in aanbiedt tegen niet geringen prijzen. En dat voor falsificaties!!![]()
Dit is imho echt een ander geval, als ze er nu zelf beter van werd dan kan ik me je reactie voorstellen, buiten het feit dat het fvheu betreft, ben je dan tegen op acties voor een goed doel en het promoten daarvan?quote:Bovendien hield het spammen gisteren niet op bij dat ene topic in schreeuwerige hoofdletters in V&A, maar spamde ze de OP in minstens 5 andere topics, en toen ik er drie tegengekomen was had ik er echt genoeg van, aangezien ik haar inkleurplaatjes heus al meerdere malen, en meestal tegen wil en dank want spam, gezien heb.
Vandaar dus mijn zeer terechte vraag waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet. Er zijn wel vaker mensen die commercieel proberen te verkopen via FOK, en dat wordt in no-time gesloten. Overigens schrijf ik heel mooie gedichten, echte poezie, sprekend Piet Paaltjes, ik ga die gedichten ook maar verkopen, netjes gecalligrafeerd en ingelijst, voorzien van poezieplaatjes. O ja, en dan maak ik ook nog sierraden in de stijl van Jean Paul Gaultier. Je vindt het toch niet erg als ik daar even per sierraad minsten 125 euro aan ga verdienen in V&A hé??quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef kahaarin het volgende:
Blijkbaar heeft ze toestemming om dit te doen, in V&A dan, blijkbaar loont het ook dus ik zie het probleem niet zo.![]()
Ze wordt er zelf beter van, aangezien ze haar werkjes spamt!! Adverteren is nog steeds een van de meest lucratieve verkooptechnieken hoor, hoe vaker iemand iets ziet, hoe liever hij het wil kopen.quote:Dit is imho echt een ander geval, als ze er nu zelf beter van werd dan kan ik me je reactie voorstellen, buiten het feit dat het fvheu betreft,
Nee.quote:ben je dan tegen op acties voor een goed doel en het promoten daarvan?
Niet echt, sinds een paar weken terug kom ik vrij regelmatig posts van haar tegen waarin ze niet zo subtiel hints geeft naar haar verkoop topic. Die vervolgens vol met kickjes blijkt te staan, dus veel leverde haar spam acties ook weer niet op. Irritant was het dan weer wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?
I love it when you talk dirtyquote:
't Is een loedertje, maar wel een lievequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Niet echt, sinds een paar weken terug kom ik vrij regelmatig posts van haar tegen waarin ze niet zo subtiel hints geeft naar haar verkoop topic. Die vervolgens vol met kickjes blijkt te staan, dus veel leverde haar spam acties ook weer niet op. Irritant was het dan weer wel.
Ik zie echt het probleem niet, misschien ben ik te makkelijk hoor, ze heeft toestemming en er zijn mensen die het willen kopen, ik vind Lichtenstein achtige doeken niet mooi, dus klik ik niet op haar topic.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
Vandaar dus mijn zeer terechte vraag waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet. Er zijn wel vaker mensen die commercieel proberen te verkopen via FOK, en dat wordt in no-time gesloten. Overigens schrijf ik heel mooie gedichten, echte poezie, sprekend Piet Paaltjes, ik ga die gedichten ook maar verkopen, netjes gecalligrafeerd en ingelijst, voorzien van poezieplaatjes. O ja, en dan maak ik ook nog sierraden in de stijl van Jean Paul Gaultier. Je vindt het toch niet erg als ik daar even per sierraad minsten 125 euro aan ga verdienen in V&A hé??
En blijkbaar heeft ze daar toestemming voor, ik zou zeggen als jij ook zoiets wil doen, vraag dit dan aan de admins.quote:Ze wordt er zelf beter van, aangezien ze spamt!!
Okay dan.quote:Nee.
Dat doet ze al sinds ze hier is beginnen posten over haar 'hobby'.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Niet echt, sinds een paar weken terug kom ik vrij regelmatig posts van haar tegen waarin ze niet zo subtiel hints geeft naar haar verkoop topic.
Het wil niet doordringen he?????quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet, misschien ben ik te makkelijk hoor, ze heeft toestemming en er zijn mensen die het willen kopen, ik vind Lichtenstein achtige doeken niet mooi, dus klik ik niet op haar topic.
Het lijkt bijna alsof je het haar kwalijk neemt dat zij een V&A topic heeft mogen openen om haar werk te verkopen, het lijkt me dat daar niet voor bij fvheu moet zijn maar bij de admins, als het je tenminste zo verschrikkelijk irriteerd dat je er werk van wil maken.
[..]
En blijkbaar heeft ze daar toestemming voor, ik zou zeggen als jij ook zoiets wil doen, vraag dit dan aan de admins.
[..]
Nee, je snapt wel meer niet geloof ikquote:Okay dan.![]()
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo goed,
Ik hoor voornamelijk afgunstquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het wil niet doordringen he?????
waarom heb je daar zo'n last van, je kunt er ook overheen lezen toch????quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doet ze al sinds ze hier is beginnen posten over haar 'hobby'.
Ik begrijp best wat je bedoelt hoor, je vind het oneerlijk dat zij dit mag, mijn punt is dat het mij niet kan schelen dat zij dat mag, ik snap ook niet waarom je je daar zo druk om maakt en haar werk afkraakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef ElizabethR het volgende:
Het wil niet doordringen he?????
Het gaat erom dat zij wel mag, en anderen die hetzelfde doen, namelijk commercieel verkopen, niet mogen!!!!!!!!!
Het zal mij aan mijn reet roesten welke mongool er zoveel geld voor over heeft om dergelijke prut aan zijn muur te hangen, maar commerciele verkoop MAG NIET op fok.
Dus ik wil weten wat het verschil is tussen haar broddelwerkjes en dat van vele anderen, dus waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet.
Ik hoop dat je het nu snapt, want ik heb het al drie keer uitgelegd, en aan moderators heb ik het ook al gevraagd.
Ach, volgens mij snappen we elkaar niet dus kunnen we elkaar een hand geven.quote:Nee, je snapt wel meer niet geloof ik
Nou, soms is dat wel lastig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:11 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom heb je daar zo'n last van, je kunt er ook overheen lezen toch????
kan toch leuk staan die mickey of minnymouse in de babykamerquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, soms is dat wel lastig.
Want zelfs in OUD ben ik het al tegengekomen.
Overdaad schaadt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:14 schreef kahaarin het volgende:
Ach, volgens mij snappen we elkaar niet dus kunnen we elkaar een hand geven.
Dat werd in haar geval een beetje lastig, zit je iets te lezen over de stijgende olieprijzen, komt Lichtenstein weer voorbij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:11 schreef blomst het volgende:
waarom heb je daar zo'n last van, je kunt er ook overheen lezen toch????
Waaropquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoor voornamelijk afgunst![]()
Ja hallo, dat is het hele punt toch niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef blomst het volgende:
[..]
kan toch leuk staan die mickey of minnymouse in de babykamer
Hoi Eliquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waarop
Ik probeer namelijk voornamelijk mijn gevoel van ergernis over te brengen. En ben niet de enige, getuige dit topic waarin zich inmiddels al een aantal mensen hebben gemeld, die het net zo irritant vinden als ik.
stonden ze toch in het goede topic van ouders? en vind je het niets scrol je toch verder naar dat wat wel wat voor je is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is het hele punt toch niet!![]()
Jij zegt: Dan lees je er toch overheen.
Ik zeg: Dat kan niet, er staan er teveel
Jij zegt: Ja, die schilderijtjes kunnen toch leuk staan in de babykamer?
Caroquote:
Ja daag!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:27 schreef blomst het volgende:
Leuk topic dit, waar je je al niet druk om kan maken.![]()
Veel plezier nog met ergeren
Goed! 2x9 en 1x5 inmiddelsquote:
Dat staan ze dus niet, want dan is het spam. Lees jij elk spammailtje over penis enlargement en viagra pillen dat je tot je eigen ergernis in je mailbox krijgt?? Laat me niet lachen. Spam is ergerlijk, voor iedereen. Net als Jehova's getuigen of muggenbulten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:24 schreef blomst het volgende:
[..]
stonden ze toch in het goede topic van ouders? en vind je het niets scrol je toch verder naar dat wat wel wat voor je is.
Wow!! Dat had ik nog wel vaag meegekregen!! Ik ga eens bijlezen 'daar'quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed! 2x9 en 1x5 inmiddels
Hoest in Ierland? Wij wonen inmiddels in Duitsland.
Na veel bloed zweet en tranen
Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:24 schreef blomst het volgende:
stonden ze toch in het goede topic van ouders? en vind je het niets scrol je toch verder naar dat wat wel wat voor je is.
Maar vervolgens komt ze in OUD heel enthousiast met werk wat je normaal gesproken niet terugvindt in babykamers.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef blomst het volgende:
[..]
kan toch leuk staan die mickey of minnymouse in de babykamer
Haha ja, leuk, ga ik ook doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wow!! Dat had ik nog wel vaag meegekregen!! Ik ga eens bijlezen 'daar'
Ierland is nog immer gorgeous!!
dus ze mag haar werkje die ze gemaakt heeft en trots op is niet tonen. in dat oudertopic bood ze die werkjes toch niet te koop aan???quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat staan ze dus niet, want dan is het spam. Lees jij elk spammailtje over penis enlargement en viagra pillen dat je tot je eigen ergernis in je mailbox krijgt?? Laat me niet lachen. Spam is ergerlijk, voor iedereen. Net als Jehova's getuigen of muggenbulten.
Overigens loffelijk van je dat je het zo opneemt voor onze spamgirl. Maar het zou haar beter staan als ze zelf eens kwam vertellen waarom ze haar postgedrag aangaande haar werkjes niet als spam ziet, terwijl het door vele mensen wel zo wordt ervaren.
drie posts in totaal en goed opgepakt door de mod daarquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar vervolgens komt ze in OUD heel enthousiast met werk wat je normaal gesproken niet terugvindt in babykamers.![]()
![]()
Creatieve uitspattingen, deel 13 dit dus.
't Wordt inderdaad wel irritant.
Met frikandellen ben je altijd welkomquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, leuk, ga ik ook doen
Ik kom 'daar' eigenlijk nooit meer.
Zit meestal in [DGK]
Ah ja, ik zou nog een keer langskomen met fricandellen he!
Wie weet, ooit
Jawel, ze heeft immers tot gisteren aan toe haar verkoop topic in haar sig gehad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
dus ze mag haar werkje die ze gemaakt heeft en trots op is niet tonen. in dat oudertopic bood ze die werkjes toch niet te koop aan???
quote:ik heb nog nooit mail gehad over penis enlargement en viagra pillen , gewoon goed beveiligen je pc
ze bood haar schilderijtjes niet te kop aan in ouders, maar liet trots zien, net zo als die anderen wat ze had gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Wat begrijp je daar niet van?
Als ze gewoon in het asieltopic was gebleven en het niet overal elders was gaan plaatsten was er niets aan de hand geweest.
De verwijzingen naar zijn nogal dubieus.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:34 schreef blomst het volgende:
[..]
dus ze mag haar werkje die ze gemaakt heeft en trots op is niet tonen. in dat oudertopic bood ze die werkjes toch niet te koop aan???
ik heb nog nooit mail gehad over penis enlargement en viagra pillen , gewoon goed beveiligen je pc
quote:# Welke dingen zijn niet toegestaan in V&A
# Handelaars, zoals gezegd is V&A niet de plek om spullen die je gekocht hebt met het doel met winst te verkopen aan te bieden.
Ha, leuk, ik wil altijd nog graag een keer naar Ierland.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Met frikandellen ben je altijd welkom
Zonder ook trouwens!
Jaaa en dat is dus wat ik bedoelde dat je er niet overheen kan lezen!quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:42 schreef blomst het volgende:
[..]
ze bood haar schilderijtjes niet te kop aan in ouders, maar liet trots zien, net zo als die anderen wat ze had gemaakt.
Zeker goed opgepakt door de mod. Maar ze kon zelf toch ook wel bedenken dat ze dat niet had moeten posten in dat topic.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
[..]
drie posts in totaal en goed opgepakt door de mod daar
Die tactiek gebruikte ze in elk willekeurig topic, met in bold een link naar haar verkooptopic in haar sig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:42 schreef blomst het volgende:
ze bood haar schilderijtjes niet te kop aan in ouders, maar liet trots zien, net zo als die anderen wat ze had gemaakt.
Het is niet netjes van mij, maar ik moet toegeven dat ik er ook meer achter zie dan alleen maar het goede doel. Voor mij is het ook, gezien haar eerdere spamacties, de zoveelste manier om haar werkjes te promoten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Coming to think of it: Ik ben inmiddels 100% overtuigd van de slechte bedoelingen mbt de asielactie.
Precies. En daarvoor moet ze lekker op de markt gaan staan waar ik er met een grote boog omheen kan lopen. Dat gespam slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is niet netjes van mij, maar ik moet toegeven dat ik er ook meer achter zie dan alleen maar het goede doel. Voor mij is het ook, gezien haar eerdere spamacties, de zoveelste manier om haar werkjes te promoten.
Joh, hou er over op, ik heb alles voor jullie aangepast meer kan ik niet doen,quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:47 schreef APK het volgende:
[..]
Die tactiek gebruikte ze in elk willekeurig topic, met in bold een link naar haar verkooptopic in haar sig.
Coming to think of it: Ik ben inmiddels 100% overtuigd van de slechte bedoelingen mbt de asielactie.
Dus dat en dan maal duizend en nog een keer of duizend.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef markvanrinsum het volgende:fanvanheteersteuur
![]()
fanvanheteersteuur
Had je dat maar eerder moeten doen, nu heb je lekker een naamtopic in KLB.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Joh, hou er over op, ik heb alles voor jullie aangepast meer kan ik niet doen,
ja, heb je een linkje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:59 schreef GuyFawkes het volgende:
Iemand geïnteresseerd in mijn schilderijen?
cool héquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:59 schreef APK het volgende:
[..]
Had je dat maar eerder moeten doen, nu heb je lekker een naamtopic in KLB. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
Mag ik jou nou eens vragen waarom jij je gespam niet als zodanig ervaart en ook niet inziet, want dit is niet de eerste keer dat je erop aangesproken wordt, dat je dus daadwerkelijk mensen ergert met je spam?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
cool hé![]()
kan je effe lekker je ei kwijt
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef right_turn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Nee, dat dacht ik al, hoog van de toren blazen en verongelijkt doen, maar op een simpele vraag geen antwoord geven.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mag ik jou nou eens vragen waarom jij je gespam niet als zodanig ervaart en ook niet inziet, want dit is niet de eerste keer dat je erop aangesproken wordt, dat je dus daadwerkelijk mensen ergert met je spam?
er is meer dan alleen fok, zou het ook kunnen dat ze op dit moment niet meer op fok isquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al, hoog van de toren blazen en verongelijkt doen, maar op een simpele vraag geen antwoord geven.
Ik vraag jou niks dacht ik?? Dus hou eens op met constant antwoord geven voor spamgirl?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
er is meer dan alleen fok, zou het ook kunnen dat ze op dit moment niet meer op fok is
Ach houd toch je mond. Jij verwacht dat iedereen binnen een half uur op jouw gezeik gaat reageren?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vraag jou niks dacht ik?? Dus hou eens op met constant antwoord geven voor spamgirl?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:48 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ach houd toch je mond. Jij verwacht dat iedereen binnen een half uur op jouw gezeik gaat reageren?
Fan is al ruim voor jouw post weg, tenminste als je met spamgirl fanvanheteersteur bedoeld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vraag jou niks dacht ik?? Dus hou eens op met constant antwoord geven voor spamgirl?
Lijkt me wel het meest voor de hand liggen, nietwaar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef blomst het volgende:
[..]
tenminste als je met spamgirl fanvanheteersteur bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |