quote:
Goedenmiddag Adelate,
Nog steeds niet achter je computer vandaan geweest vandaag?
Je hebt het maar druk met me zeg ....
Vergeet niet te vermelden dat dit bericht hier stond
[AZ # 47] Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes! en dat ik
het bericht na één minuut weer heb weggehaald omdat het alleen bestemd was voor jou,
zoals ik jou karakter inmiddels heb ingeschat had je een PM zéker tegen me gebruikt.
Helaas je was me te snel af en je kon het bericht dus net op tijd quoten om dit topic te openen.
Heb je toch maar weer nog eens gewonnen.
Joh, jouw dag kan vandaag niet meer stuk denk ik.
Eerlijk gezegd zeg ik altijd het liefste iemand namelijk recht in zijn gezicht wat ik van hem denk,
maar ja omdat jij ergens diep verstopt zit in een cyberspace hoekje en waarschijnlijk 24 uur per dag
zit te loeren of je iemand de grond ik kan boren, tja dan gaat dat niet hé.
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:[..]
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.
Nou, ik moet zeggen het was een wat ondoordachte aktie van mij en ik had dit natuurlijk eigenlijk moeten kunnen zien aankomen.
En inderdaad ik had moeten overleggen met de mensen die er wél toedoen, was wel zo slim geweest.
Maar ja we kunnen niet allemaal zo slim zijn als jou natuurlijk en soms vergeet ik gewoon dat er mensen zoals jij bestaan.
Misschien verdring ik het wel en wil ik het liever vergeten dat zou natuurlijk ook best kunnen hoor.
O ja, eh, wel even de moeite nemen als je iemand tot de grond toe af wil branden wat het verschil is tussen Ravensburger en Roy Lichtenstein hé, staat zo slordig joh, komt niet stoer over.
Vergeet verder ook niet te vermelden dat ik zelf gevraagd heb om mijn topic te sluiten omdat mensen zoals
jij volledig mijn plezier vergallen. En dat de verkoop van mijn schilderijtjes écht zo belangrijk niet zijn hoor.
Er zijn véél leukere topics waar ik over het algemeen te vinden ben, daar heb je ook leuke gezellige en
vooral normale mensen namelijk.
En wat labiel wijf betreft kan ik je geruststellen, valt reuze mee hoor :-)
Je hebt me wel een ongelovelijk rotgevoel bezorgd gisteren dat is waar dus daar ben je écht volkomen in
geslaagd, schaam ik me niks voor hoor, je had me flink te pakken.
Maar labiel, nee dacht het niet, ik heb na jouw akties geen Riagg behandelingen nodig hoor.
Tja en of jij die wél nodig hebt, dat laat ik aan andere over, ik heb namelijk géén idee of je nu een pubertje van 15 jaar bent of een volwassen man. Ik hoop maar dat je een pubertje bent, want als je een volwassen man bent, ai ai ai ....... pijnlijke zaak.......
En voor de rest, je kan mijn schilderijtjes mooi of lelijk vinden, wat erger is dat is bij jou behoorlijk lelijke karaktertrekken bespeur, misschien val je in het dagelijks leven best mee hoor, kan ook, of misschien durf je die kan alleen hier te laten zien, alles is mogelijk hé.
Nou beste Adelate, je kunt voor de rest reageren op dit bericht wat je wilt, maakt me niet uit, ik ga het toch niet lezen.
Ben er nu gelukkig echt klaar mee, als je een pubertje bent kan ik me voorstellen dat er hierna nog een héleboel nare berichtjes komen van jou kant, maar ja je zou ook een volwassen man kunnen zijn die nu ook wel denkt, van het is mooi geweest.
En voor alle mensen, en die weten precies wie ik bedoel

tot snel !
Groetjes van Fan