quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Goedenmorgen Adelante,
Leuk je weer eens tegen te komen.
Lekker geslapen, goed gevoel aan overgehouden?
Vast wel !
![]()
Topper ben je kan niet anders zeggen !
Wie is Juup en wat zijn z'n eisen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:35 schreef De_Ananas het volgende:
Dit topic voldoet niet aan de eisen van Juup, derhalve een slotje
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:35 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Eens met TS. Er zijn al zat van die tiefuskatten.
Het mag niet korter dan 2 regels zijn en ook niet langer dan 4, na openen moet je gelijk f5en en moet je de komende 30 minuten aanwezig zijn om te reageren. Humor of een paint mag niet, alleen smileys ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie is Juup en wat zijn z'n eisen?
En ik dacht dat de_boswachter een mongool wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het mag niet korter dan 2 regels zijn en ook niet langer dan 4, na openen moet je gelijk f5en en moet je de komende 30 minuten aanwezig zijn om te reageren. Humor of een paint mag niet, alleen smileys ook niet.
Je zegt het fout. Ze is commercieel bezig en denkt dat gratis te doen op FOK! . Als ze nu een paar banners had gekocht was er niets aan de handquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.
Toch goed dat jij dat allemaal beetje in de gaten houdt......waar zouden ze zijn zonder bijdehante Adelantequote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zo zeer om de katten maar over 'n labiel wijf dat ravensburger schilderijtjes maakt en die niet meer op FOK! mag verkopen voor de poezenhouderij en daar nu boos om is.
Jij neemt de nobele taak op je om dat ons duidelijk te maken, echt, massive respectquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:37 schreef Adelante het volgende:
Als jij eens even een eindje gaat zwemmen andersquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch goed dat jij dat allemaal beetje in de gaten houdt......waar zouden ze zijn zonder bijdehante Adelante
ja, ja, aanraken kost geld. ik ben godver geen goed doel ofzo!quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij neemt de nobele taak op je om dat ons duidelijk te maken, echt, massive respect.
Ik las aftandse.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
Als jij eens even een eindje gaat zwemmen andersIk geloof dat er aflandse wind staat
Heb vernomen dat jij op de nominatie staat om dat meer eerst leeg te moeten drinken, 't wordt dus geen zwemmen vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jij eens even een eindje gaat zwemmen andersIk geloof dat er aflandse wind staat
Blauwe kleurtje inleveren en als user verdergaan wegens het toestaan van commerciele spamquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Team Fanvanheteersteuur meldt zich.![]()
En nu?
Oh, dat was alles?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Blauwe kleurtje inleveren en als user verdergaan wegens het toestaan van commerciele spam
Ik bied 50 euro! Ongezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat pal voor Noekje staan![]()
Edit: en maakt commerciële paint van de situatie
Dat issie ook.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ik dacht dat de_boswachter een mongool was
Doe je dat wel in Pop-Art stijl? En dan een beetje Warholesque en op z'n Jasper John's? Ben inmiddels wel uitgekeken op Lichtenstein.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat pal voor Noekje staan![]()
Edit: en maakt commerciële paint van de situatie
Ehm....quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je dat wel in Pop-Art stijl? En dan een beetje Warholesque en op z'n Jasper John's? Ben inmiddels wel uitgekeken op Lichtenstein.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je ff een paint maken want ik snap t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |