abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:42:50 #76
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60468320
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:37 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Een van de spam strategieën voor een goed doel is namelijk het goede doel gebruiken voor positieve naamsbekendheid waardoor mensen gestimuleerd worden wat te kopen want je doet veel voor het goede doel. Ik ga niet zeggen dat zoiets hier het geval is.
Hmm, als fvheu enkel een spammert was dan was ze heus al wel verwijderd, ik neem aan dat als ze iets te veel haar site aan het spammen is, er heus wel iets aan wordt gedaan.
Opmerkingen als 'weet je wel hoe veel ze er aan verdiend' vind ik in dit geval er niet toe doen, het feit dat ze schilderijen verkoopt staat toch los van wat ze nu doet? Ze heeft heel impulsief een schilderij beschikbaar gesteld voor een goed doel, daarom is het naar mijn mening een beetje zuur om haar nu zo af te kammen, of je nu van haar werk houdt of niet, het is een mooi initiatief. (Just my 2 cents)
be nice or go away
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:44:27 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_60468352
Lichtenstein is door die spammeuk een soort tubgirl geworden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:47:26 #78
145755 kahaarin
pi_60468423
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ook gedaan. Geen reactie op gekregen, vandaar ook mijn oprechte vraag waarom het in dit geval gedoogd wordt dat ze toics opent om haar commerciele zooi te spammen in V&A. En nu heb ik het niet over dat goede doel topic, maar over het al heel lang lopende V&A topic waar ze haar zooi te koop in aanbiedt tegen niet geringen prijzen. En dat voor falsificaties!!
Het zijn pas falsificaties als ze haar eigen werk aanbied als zijnde een echte Lichtenstein, over smaak valt niet te twisten, je vind het mooi of niet.
Blijkbaar heeft ze toestemming om dit te doen, in V&A dan, blijkbaar loont het ook dus ik zie het probleem niet zo.
quote:
Bovendien hield het spammen gisteren niet op bij dat ene topic in schreeuwerige hoofdletters in V&A, maar spamde ze de OP in minstens 5 andere topics, en toen ik er drie tegengekomen was had ik er echt genoeg van, aangezien ik haar inkleurplaatjes heus al meerdere malen, en meestal tegen wil en dank want spam, gezien heb.
Dit is imho echt een ander geval, als ze er nu zelf beter van werd dan kan ik me je reactie voorstellen, buiten het feit dat het fvheu betreft, ben je dan tegen op acties voor een goed doel en het promoten daarvan?
be nice or go away
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:54:25 #79
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60468561
WAT DOEN AL DEZE NON-KLB-ERS HIER!? MOVEN MET JULLIE!!

--> KELDERTJE
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:54:38 #80
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60468565
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:47 schreef kahaarin het volgende:

Blijkbaar heeft ze toestemming om dit te doen, in V&A dan, blijkbaar loont het ook dus ik zie het probleem niet zo.
Vandaar dus mijn zeer terechte vraag waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet. Er zijn wel vaker mensen die commercieel proberen te verkopen via FOK, en dat wordt in no-time gesloten. Overigens schrijf ik heel mooie gedichten, echte poezie, sprekend Piet Paaltjes, ik ga die gedichten ook maar verkopen, netjes gecalligrafeerd en ingelijst, voorzien van poezieplaatjes. O ja, en dan maak ik ook nog sierraden in de stijl van Jean Paul Gaultier. Je vindt het toch niet erg als ik daar even per sierraad minsten 125 euro aan ga verdienen in V&A hé??
quote:
Dit is imho echt een ander geval, als ze er nu zelf beter van werd dan kan ik me je reactie voorstellen, buiten het feit dat het fvheu betreft,
Ze wordt er zelf beter van, aangezien ze haar werkjes spamt!! Adverteren is nog steeds een van de meest lucratieve verkooptechnieken hoor, hoe vaker iemand iets ziet, hoe liever hij het wil kopen.

quote:
ben je dan tegen op acties voor een goed doel en het promoten daarvan?
Nee.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60468609
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij beperkt Fanvanheteersteuur zich normaliter toch enkel tot haar twee Lichtenstein-lookalike topics?
Niet echt, sinds een paar weken terug kom ik vrij regelmatig posts van haar tegen waarin ze niet zo subtiel hints geeft naar haar verkoop topic. Die vervolgens vol met kickjes blijkt te staan, dus veel leverde haar spam acties ook weer niet op. Irritant was het dan weer wel.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:57:40 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60468621
I stand corrected.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:00:29 #83
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60468685
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
I stand corrected.
I love it when you talk dirty
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_60468723
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef keepwalking het volgende:

[..]

Niet echt, sinds een paar weken terug kom ik vrij regelmatig posts van haar tegen waarin ze niet zo subtiel hints geeft naar haar verkoop topic. Die vervolgens vol met kickjes blijkt te staan, dus veel leverde haar spam acties ook weer niet op. Irritant was het dan weer wel.
't Is een loedertje, maar wel een lieve
Nogmaals, spam mag niet, maar gewoon jammer dat het op dit moment wordt afgekapt.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:04:32 #85
145755 kahaarin
pi_60468776
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef ElizabethR het volgende:

Vandaar dus mijn zeer terechte vraag waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet. Er zijn wel vaker mensen die commercieel proberen te verkopen via FOK, en dat wordt in no-time gesloten. Overigens schrijf ik heel mooie gedichten, echte poezie, sprekend Piet Paaltjes, ik ga die gedichten ook maar verkopen, netjes gecalligrafeerd en ingelijst, voorzien van poezieplaatjes. O ja, en dan maak ik ook nog sierraden in de stijl van Jean Paul Gaultier. Je vindt het toch niet erg als ik daar even per sierraad minsten 125 euro aan ga verdienen in V&A hé??
Ik zie echt het probleem niet, misschien ben ik te makkelijk hoor, ze heeft toestemming en er zijn mensen die het willen kopen, ik vind Lichtenstein achtige doeken niet mooi, dus klik ik niet op haar topic.
Het lijkt bijna alsof je het haar kwalijk neemt dat zij een V&A topic heeft mogen openen om haar werk te verkopen, het lijkt me dat daar niet voor bij fvheu moet zijn maar bij de admins, als het je tenminste zo verschrikkelijk irriteert dat je er werk van wil maken.
quote:
Ze wordt er zelf beter van, aangezien ze spamt!!
En blijkbaar heeft ze daar toestemming voor, ik zou zeggen als jij ook zoiets wil doen, vraag dit dan aan de admins.
quote:
Nee.
Okay dan.
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo goed, als je haar werk niet wil zien klik dan niet op haar topics en als ze spamt meld het dan, als men het goed vind, tja, dan heb jij in elk geval je zegje gedaan. Ik kan me wel ergere dingen bedenken om me druk om te maken......
*Niks persoonlijk tegen jou hoor, ben het er gewoon niet helemaal mee eens. *
be nice or go away
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:04:46 #86
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60468778
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:57 schreef keepwalking het volgende:

[..]

Niet echt, sinds een paar weken terug kom ik vrij regelmatig posts van haar tegen waarin ze niet zo subtiel hints geeft naar haar verkoop topic.
Dat doet ze al sinds ze hier is beginnen posten over haar 'hobby'.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:08:14 #87
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60468880
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik zie echt het probleem niet, misschien ben ik te makkelijk hoor, ze heeft toestemming en er zijn mensen die het willen kopen, ik vind Lichtenstein achtige doeken niet mooi, dus klik ik niet op haar topic.
Het lijkt bijna alsof je het haar kwalijk neemt dat zij een V&A topic heeft mogen openen om haar werk te verkopen, het lijkt me dat daar niet voor bij fvheu moet zijn maar bij de admins, als het je tenminste zo verschrikkelijk irriteerd dat je er werk van wil maken.
[..]

En blijkbaar heeft ze daar toestemming voor, ik zou zeggen als jij ook zoiets wil doen, vraag dit dan aan de admins.
[..]
Het wil niet doordringen he?????

Het gaat erom dat zij wel mag, en anderen die hetzelfde doen, namelijk commercieel verkopen, niet mogen!!!!!!!!!

Het zal mij aan mijn reet roesten welke mongool er zoveel geld voor over heeft om dergelijke prut aan zijn muur te hangen, maar commerciele verkoop MAG NIET op fok.

Dus ik wil weten wat het verschil is tussen haar broddelwerkjes en dat van vele anderen, dus waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet.

Ik hoop dat je het nu snapt, want ik heb het al drie keer uitgelegd, en aan moderators heb ik het ook al gevraagd.
quote:
Okay dan.
Eerlijk gezegd snap ik de commotie niet zo goed,
Nee, je snapt wel meer niet geloof ik
pi_60468909
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik hoor voornamelijk afgunst
pi_60468951
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat doet ze al sinds ze hier is beginnen posten over haar 'hobby'.
waarom heb je daar zo'n last van, je kunt er ook overheen lezen toch????
Goedemorgen :W
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:14:13 #90
145755 kahaarin
pi_60469016
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:08 schreef ElizabethR het volgende:

Het gaat erom dat zij wel mag, en anderen die hetzelfde doen, namelijk commercieel verkopen, niet mogen!!!!!!!!!

Het zal mij aan mijn reet roesten welke mongool er zoveel geld voor over heeft om dergelijke prut aan zijn muur te hangen, maar commerciele verkoop MAG NIET op fok.

Dus ik wil weten wat het verschil is tussen haar broddelwerkjes en dat van vele anderen, dus waarom het haar wel is toegestaan en anderen niet.

Ik hoop dat je het nu snapt, want ik heb het al drie keer uitgelegd, en aan moderators heb ik het ook al gevraagd.
Ik begrijp best wat je bedoelt hoor, je vind het oneerlijk dat zij dit mag, mijn punt is dat het mij niet kan schelen dat zij dat mag, ik snap ook niet waarom je je daar zo druk om maakt en haar werk afkraakt.
Het dringt volgens mij niet tot jou door dat zij toestemming heeft, om welke reden dan ook, je kunt het oneerlijk vinden, het er niet mee eens zijn, wat dan ook, feit blijft dat het blijkbaar mag.
Als je het daadwerkelijk zo erg vind denk ik dat je bij de admins of bij Danny moet zijn, die kunnen er wat aan doen, de modjes volgens mij niet.
quote:
Nee, je snapt wel meer niet geloof ik
Ach, volgens mij snappen we elkaar niet dus kunnen we elkaar een hand geven.
be nice or go away
pi_60469018
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:11 schreef blomst het volgende:

[..]

Nou, soms is dat wel lastig.
Want zelfs in OUD ben ik het al tegengekomen.

Overdaad schaadt.
Screw them.
We're going home.
pi_60469100
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:14 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou, soms is dat wel lastig.
Want zelfs in OUD ben ik het al tegengekomen.

Overdaad schaadt.
kan toch leuk staan die mickey of minnymouse in de babykamer
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:18:21 #93
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60469130
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:14 schreef kahaarin het volgende:

Ach, volgens mij snappen we elkaar niet dus kunnen we elkaar een hand geven.

Laten we het daar maar op houden ja.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:18:31 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_60469137
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:11 schreef blomst het volgende:

Dat werd in haar geval een beetje lastig, zit je iets te lezen over de stijgende olieprijzen, komt Lichtenstein weer voorbij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:21:43 #95
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60469228
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik hoor voornamelijk afgunst
Waarop

Ik probeer namelijk voornamelijk mijn gevoel van ergernis over te brengen. En ben niet de enige, getuige dit topic waarin zich inmiddels al een aantal mensen hebben gemeld, die het net zo irritant vinden als ik.
pi_60469236
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:17 schreef blomst het volgende:

[..]

kan toch leuk staan die mickey of minnymouse in de babykamer
Ja hallo, dat is het hele punt toch niet!

Jij zegt: Dan lees je er toch overheen.
Ik zeg: Dat kan niet, er staan er teveel
Jij zegt: Ja, die schilderijtjes kunnen toch leuk staan in de babykamer?
Screw them.
We're going home.
pi_60469272
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Waarop

Ik probeer namelijk voornamelijk mijn gevoel van ergernis over te brengen. En ben niet de enige, getuige dit topic waarin zich inmiddels al een aantal mensen hebben gemeld, die het net zo irritant vinden als ik.
Hoi Eli
Screw them.
We're going home.
pi_60469317
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:21 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja hallo, dat is het hele punt toch niet!

Jij zegt: Dan lees je er toch overheen.
Ik zeg: Dat kan niet, er staan er teveel
Jij zegt: Ja, die schilderijtjes kunnen toch leuk staan in de babykamer?
stonden ze toch in het goede topic van ouders? en vind je het niets scrol je toch verder naar dat wat wel wat voor je is.
pi_60469371
Leuk topic dit, waar je je al niet druk om kan maken.
Veel plezier nog met ergeren
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:28:14 #100
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60469408
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hoi Eli
Caro

Hoest met de meiden???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')