quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:29 schreef Burdie het volgende:
Joh, hij ligt echt op een plek waar geen kwade ziel iets aanricht hoor!
Wat denk je wel niet van ons mooie Leusden?.
Nee, maar er kunnen ook mensen van buiten Leusden (en FOK!) komen die 'm meenemenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:29 schreef Burdie het volgende:
Joh, hij ligt echt op een plek waar geen kwade ziel iets aanricht hoor!
Wat denk je wel niet van ons mooie Leusden?.
hij zit tog vast !!quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar er kunnen ook mensen van buiten Leusden (en FOK!) komen die 'm meenemen
Gelukkig ligt hij mooi bij de Heiligenbergerweg, of bij de A28quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:26 schreef Burdie het volgende:
Zo, een tripje naar het mooie Wilp, midden op de Veluwe, bleek vandaag voor ons (WebSpider & ik) bijzonder vruchtbaar. We hadden deze mooie (ahum) zondagmiddag gepland om eens lekker de studeerkamer op te ruimen, maar toen werd de stok ineens geplaatst op 35 minuten rijden van ons huis!
Ineens hadden we een goede reden om de boel even de boel te laten twee van onze hobbies te combineren: fok en geocaching. Voor wie nog nooit van geocaching heeft gehoord: het is een hobby waarbij je met behulp van je GPS-device op zoek gaat naar verborgen 'schatten' die overal verstopt kunnen zijn.
Goed, eerst op weg naar Wilp. Ik was zo eigenwijs om TomTom niet aan te knallen, dus had de verkeerde afslag van de A1 te pakken. No problemo, zo hebben we een mooi stukje veluwe kunnen zien
.
De stok zagen we al vanuit de auto liggen en we konden er vrijwel naast parkeren. Daarna was het nog even zoeken naar de sleutel ("paniek! er past niets IN het straatnaambordje! help!") maar uiteindelijk bleek het de nuchtere WebSpider wel te lukken om de sleutel tevoorschijn te toveren.
[ afbeelding ]
Op de achtergrond zie je het bordje waar de stok lag, en ja hoor.... na even kort geprutst te hebben, konden we stokkie in de auto leggen. Alwaar we hem eventjes van een versnapering voorzagen, hij had namelijk dorst, arme stokkie!
[ afbeelding ]
Tijdens het ritje naar zijn nieuwe stek, mocht stokkie even meegenieten van onze andere hobby: geocachen. Zo bezochten we een plaats met mooie verhalen, een carpoolplaats met zwerfkat en het wonderschone Barneveld. Uiteindelijk vonden we voor stokkie een mooi plekje, vlakbij een veld waar je (voor 25 cent per stuk) zelf zonnebloemen kunt plukken!
Eerst maakten we even een afscheidsfoto van stokkie, afgekeken van Pheno, met onze Fok-avatars erbij:
[ afbeelding ]
(mijn CD is helaas hier niet te zien).
Daarna plaatsten we stokkie aan het plaatsnaambordje alhier:
[ afbeelding ]
(hier is mijn CD wel zichtbaar).
Hier ligt stokkie dus eventjes uit te rusten van de vermoeiende reis met twee rare fokkers.
Wat foto's van de locatie van stokkie, voor degene die hem weer wil komen bevrijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de sleutel ligt hierin:
[ afbeelding ]
(misschien heb je een trapje nodig, als je niet zo groot bent).
Tot zover de avonturen van stokkie, WebSpider en Burdie!.
Er zijn al 2 die er misschien achteraan gaan, 1 morgen, 1 overmorgen. Valt wel meequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:38 schreef Pheno het volgende:
Kom fokkers, haal dat ding eens op! Het ligt zo centraal, dat het er nog ligt verbaast me
Hij ligt niet op een punt in Leusden waar de meeste mensen snel zullen komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:38 schreef Pheno het volgende:
Kom fokkers, haal dat ding eens op! Het ligt zo centraal, dat het er nog ligt verbaast me
joh, eventjes zoeken... dat is vaker nodig voor stokkie hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij ligt niet op een punt in Leusden waar de meeste mensen snel zullen komen
Daar kom je alleen maar achter als je gaat zoeken!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 02:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gelukkig ligt hij mooi bij de Heiligenbergerweg, of bij de A28
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:19 schreef maok het volgende:
De vorige keer in Leusden viel hij nog veel meer op:
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen is hij ook niet ontvoerd
Ik denk dat je het wat romantiseertquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
wanneer komt ie in een andere stad ik wil dat ze gaan jage
dat er 10 mensen tegelijk aankomen en dat hij dan al weg is yehh
begeild bijna manquote:
Schaam je lynquote:
Dat was mijn idee ook. Burdie en webspider deden leuk mee. Hopelijk is er een nieuw bijverschijnsel bij de stok geborenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:59 schreef rene90 het volgende:
Misschien is het wel leuk als iedereen een persoonlijk iets aan toevoegd ofzo. Een knuffeltje van zijn Avatar (zoals de pinguin), een sticker of weet ik het, dat het niet alleen een stok is, maar ook tja, net iets meer zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |