Gaat hij dan mee naar Groningen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:42 schreef maok het volgende:
Ah, Leusden, daar moet ik donderdag toevallig zijn(Nog even tot dan laten liggen dus
)
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gaat hij dan mee naar Groningen?
en dan naar friesland en dan de afsluitdijkover naar den oever of den helder en dan kom ik hem ophalenquote:
Neequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
heeft iemand m al te pakke?
dan moet ik 150 km fietse ben ff van me pc gerukt zeg dagg! als ie in den helder of julianadorp is haal k m welquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:52 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij niet! Ga jij 'm halen?
Voor mij ook, Wilp was de shit alleen Burdie was mij voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Mikkie het volgende:
70 km, dat gaat 'm niet worden voor mij.
ja hallo moet nog 3 jaar voordat ik me rijbewijs uberhaupt kan hale en dan nog 150km nou dan is die stok al weg howrquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:10 schreef Burdie het volgende:
Joh, 't is iet meer dan een half uurtje met de auto. Waar gaat het dan over?.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja hallo moet nog 3 jaar voordat ik me rijbewijs uberhaupt kan hale en dan nog 150km nou dan is die stok al weg howr
quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]Ah, jij had 'm met de fiets vijf kilometer verderop willen leggen. Schattig
!
Watje, Wilp is ook niet naast de deur voor mij hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:56 schreef Mikkie het volgende:
70 km, dat gaat 'm niet worden voor mij.
Ik heb hem ook vaak genoeg met de fiets verplaatst. Soms wat ver (Hardenberg > Westerdiepsterdallen), en soms een kortere afstand (Appingedam > Glimmen en Aduard > Wierumerschouw).quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]Ah, jij had 'm met de fiets vijf kilometer verderop willen leggen. Schattig
!
Zeker, juist wel. Des te meer plaatsen komt ie, en daar gaat het toch ook een beetje omquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kleine verplaatsingen zijn ook verplaatsingen en kunnen net zo goed leuk zijn
ik kan m ook naar texel brengen dat eiland boven den helder (lol) dan moet ik wel 3,50 dokke voor de veerbootquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:54 schreef maok het volgende:
Dan wordt het tenminste echt 'jagen'. Lange verplaatsingen zijn leuk maar die korte ook, hoe langer hij in een regio blijft hoe meer mensen er naar op zoek gaan.
Hebben we een keer gehad met Terschelling, dat was geen groot succesquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik kan m ook naar texel brengen dat eiland boven den helder (lol) dan moet ik wel 3,50 dokke voor de veerboot
maar dan blijft ie op texel tot iemand er weer ¤ 3,50 voor over heb hihaho!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |