uh huhquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb toch zon tyvus hekel aan schaamhaar hea
hij stond gewoon in de google-searches van LucasBergman hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
houniet doe wat aan het postgedrag van mobloduidelijk niet leuk
Wel mooi dat juist de vrouwen dit zeggenquote:
CP ouweeeeequote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij stond gewoon in de google-searches van LucasBergman hoor
het was ook het eerste wat ik zagquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel mooi dat juist de vrouwen dit zeggenmaar ik vind zo'n oerwoud echt het ranzigste wat er is
Het is hier dan ook puur ter illustratie van de indrukwekkende grafische perfomance van dit tikkedingquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik niet op mn laptop
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was ook het eerste wat ik zag![]()
blergh
Die linker heeft wel watquote:
behoorlijk wat jaquote:
Ik ben bijna nooit dronkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
verkeerde topic dnek ik of hij was dronken
High dan, maar goed schtel je vragen, aangezien die mannen toch geen antwoord gevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit dronken!
Morgen ga ik de hele dag naar Lathum lekker bruin worden.
Ik drink zelfs nooit alcoholquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook noooooit dronkenben altijd met de motor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Borsthaarhet enige wat geil is is dat streepje van de navel naar beneden
Hm, konden pas laat in de middag terecht, geen zin in enz... Dus ik pak nu de fiets naar Grave en ga de andere helft vd kamer wittenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het bijlezen was ook niet echt informatief.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hm, konden pas laat in de middag terecht, geen zin in enz... Dus ik pak nu de fiets naar Grave en ga de andere helft vd kamer witten![]()
Doe jij dat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het bijlezen was ook niet echt informatief.
Altijdquote:
mits mama dan weer thuis is voor de hondquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef Doodkapje het volgende:
en daarna met cabrio yasha ophalen en dan naar de Berendonck
en daarna met cabrio yasha + hond ophalen en dan naar de Berendonckquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
mits mama dan weer thuis is voor de hond
Wat moet er allemaal in?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
High dan, maar goed schtel je vragen, aangezien die mannen toch geen antwoord geven
Mijn moeder is lief.quote:
En dat moet Hou maar eff in elkaar draaien allemoal??quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik vond anders de top 10 topictitels ook een goed idee van LR of LG was het
Leuke ideeen alleen al die topics nummeren is me een teringwerkquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alle topics zou ik gewoon verwerken als in alleen de cijfers.. dus 001 | 002 | 003 enzovoort..
UI is ook wel leuk maar dan gewoon zonder wat iedereen doet enzo, anders gewoon een vierkant blok UI's of in de vorm van een N![]()
En Natuurlijk doodkapje zijn waalbrug picdie moet er wel in, en misschien dat wat prinsrob gister plaatste zijn live webcam gericht op de molenstraat bij de kerk daar
over die top 10 gaan we stemmen natuurlijk met een heuse pollquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat moet Hou maar eff in elkaar draaien allemoal??
Inderdaad, komt maar niets vanquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
over die top 10 gaan we stemmen natuurlijk met een heuse poll![]()
En Houniet heeft het zelf aangeboden de op aan te passen, 3 maanden geleden al ofzo
Als iedereen een top3 maakt zoals 't plan ooit briljant bedacht is, krijg je vanzelf de leukstequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar moeten we dan een pol maken met alle huidige topic namen
Ik ben niet zo'n programmeurtje dus voor mij is dat waarschijnlijk een teringwerk, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zich zijn alle topics in de stats terug te vinden, dus het teringwerk is niet echt noodzakelijk of zo. Die top10 leukste topics is een leuk idee
. UI's zijn altijd
.
Okquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
In ieder geval, dat bedoelt hij te zeggen
Je tornt toch niet aan mijn vermogen tot het formuleren van mooie niet-multi-interpreteerbare zinnen hequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
In ieder geval, dat bedoelt hij te zeggen
Moet jij oplettenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lees voor 12 uur geen zinnen die langer zijn dan 12 woorden.
Doe dangquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet jij opletten. Kan er zo een uit de mouw schudden.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:23 schreef swarmahoer het volgende:
miss van jezelf maar op deze pagina staan er al een paar hoor slaapkop
Niet onderuit kruipen nu Yasquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoezo alles letterlijk nemen wat ik uitkraam
Dat kan ik ookquote:
Als je dat wiltquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Want anders? krijg ik dan billenkoek
Die fokstok mag toch helemaal niet zo in overleg geplaatst worden of welquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
maar houniet is beuningen te doen voor jou
Maar Elst is nog beterquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:26 schreef swarmahoer het volgende:
maar houniet is beuningen te doen voor jou
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Elst, dan ben ik eerder met 'm ophalen!
Leg ik 'm nog dichter bijquote:
ja maak maar excuusquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:30 schreef Dupje het volgende:
Biw, sorry voor mn afwezigheid steeds...
Kijk dat is dan weer masterlijkquote:
GEEN SLETJE HE!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:37 schreef swarmahoer het volgende:
wow ik was een reactie aan t typen komt er inens n sletje in beeldlekker hoor houniet
Hé doe eens niet!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens aankleden voor de lol
ken je dr ?quote:
k heb de webcam toch al uitgezet dus t mochtquote:
Nee maar slet is een kut woord voor zoeen mooi meisjequote:
Wat ruik ik?quote:
Ik denk het nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Elst, dan ben ik eerder met 'm ophalen!
Ook daar ken ik fokkersquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Neem dat ding gewoon mee naar Indonesie swarma
Whehe ik ookquote:
Eindelijk een reden om ze weer te zienquote:
Je moeder!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
welk ding
Waarheid!quote:
lees de regels hij mag niet buiten nl komenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
De stok natuurlijk
Ah, en hij moet aan zo'n paal he? Anders had ik wel geregeld dat ie alleen op te duiken wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lees de regels hij mag niet buiten nl komen
Kun je nagaan wat je vanavond te wachten staatquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi terug, gelijk heul druk en niveautje bedroevend.
Swarma duikt zelf ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, en hij moet aan zo'n paal he? Anders had ik wel geregeld dat ie alleen op te duiken wasEr zullen vast mededuikers op fok zijn, even kijken of er ergens een gemeentebord onder water ligt
Ah, dan duik ik dat kreng wel opquote:
Eh ik heb ook mijn brevet ouwe. Wist je dat niet of loop je me weer te benitsen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, en hij moet aan zo'n paal he? Anders had ik wel geregeld dat ie alleen op te duiken wasEr zullen vast mededuikers op fok zijn, even kijken of er ergens een gemeentebord onder water ligt
Open water?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eh ik heb ook mijn brevet ouwe. Wist je dat niet of loop je me weer te benitsen?
Advanced. Mijn pa is instructeur.quote:
Te vaak, ik assisteer er vaakquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
miss dat we voor een volgende keer zoiets kunnen plannnenik duik ook en een bord is ook makkelijk te regelen
heb je wel eens gedoken in de groene heuvels?
Mja, niet echt hardlopend. Ik wilde nog eens een fastoenlijke OP maken, hij staat ergens op mijn macje.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Houniet het volgende:
Er loopt ook nog een duikreeks op FOK!.
Heb je een link?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, niet echt hardlopend. Ik wilde nog eens een fastoenlijke OP maken, hij staat ergens op mijn macje.
Eieren zoeken is ook een oudequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Houniet het volgende:
Bij de heuvels heb ik nog een speurtoch gedaan onder water.
Ik heb ook een droogpak dus maakt mij geen reet uitquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Pheno het volgende:
Eieren zoeken is ook een oude
Maar voor mijn divemaster heb ik drie stukken in kaart moeten brengen. Ieder moest een dieptekaart maken, maar ik heb met idereen gedoken, dus dan ken je ze wel. Fucking november, dat was wel koud
maar ach, even doorbijten, ik stop meestal rond november en begin weer in maart
nee, ik heb ooit gezocht en zag dat er al heel lang niet in gepost was. Dus ik wil eens een nieuwe openen met een uitgebreide OP met muchos info. Dat gaat wel lukken.quote:
Dat vind ik te duur, ik ken mezelf, dan wil ik weer een te goedequote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb ook een droogpak dus maakt mij geen reet uit.
Even niet, teveel medische crap om te duiken. Ik pik het eind dit jaar weer op, als het radboud klaar met me is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
bij mij ligt het ff stil eigelijkmoet t maar weer eens oppakken
maar zitten jullie bij een vereniging of niet ?
Als je je insmeert met olie en je komt bij mij WII-en mag je die van mij hebbenquote:
Ik heb een 15 jaar oude Daewoo (non breedbeeld)quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ik wil er niet voor betalenmoet ik eerst fatsoenlijke tv hebben
geldt dat ook voor mijquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je je insmeert met olie en je komt bij mij WII-en mag je die van mij hebben.
Ik denk meteen aan taraquote:
Nee sorryquote:
De wie?quote:
Lees verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Pheno op 31-07-2008 12:37:48 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Have funquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Houniet het volgende:
Zwemmen, water, zand, bruin worden, dames. ! Juuuu [ afbeelding ]..
Zwemmen, tuin, gras, bruin worden, huisgenoten, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Houniet het volgende:
Zwemmen, water, zand, bruin worden, dames. ! Juuuu [ afbeelding ]..
Ik was ff aan 't gamenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
ow wacht die kut meetgeen idee of ik tijd heb :$
Stabiel, mooi weer, nog steeds werkloos, etc.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey niet-Nijmegenoar, hoeist nou?
rangen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef DJKoster het volgende:
En waarom ben je niet aan het rangen Yashaa?
Oh, daar doe ik niet aan, op een oud spelletje naquote:
Jah ik was er toens traks en toen was er niemand, en toen moest ik sociaal doen en net heb ik even rondjes gelopen in ons zwembadjequote:Op donderdag 31 juli 2008 14:45 schreef DJKoster het volgende:
En waarom ben je niet aan het rangen Yashaa?
Ahjoh zo erg zijn ze niet.quote:
Wel manquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:16 schreef Dupje het volgende:
Nee ik kom vanavond niet helaas, ik voel me niet erg lekker...
Ik geef Houniet maar even een kans, ik kan nu de auto instappen en ben er in notimequote:
Dat was 'tquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet lag gewoon te slapen omdat ik eerst slaapverwekkend tegen hem aan heb zitten zaniken
Noemen ze dat tegenwoordig "klussen".quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:24 schreef Faithy het volgende:
[..]
oeh, dat kan ik wel doen
de grote 'klussen bij MoBlo 'en' Faithy meet'
We kunnen vanavond ook in 't park gaan zitten, alleen moeten we dan eerst ergens drank inslaanquote:
quote:
Dat sloeg nog op wat moblo zeiquote:
Rode kruisjes moeten in de stad wel opvallen jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pheno kan na het winkelen ook even aanschuivendie kan ons nu zo herkennen
Iesch privequote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
pietjepuk zegt:
doe eens spammen, je kan t
Piet is wanhooopig
rechter muisknop --> link kopieren --> link plakken in nieuwe tab --> afbeelding openenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rode kruisjes moeten in de stad wel opvallen ja
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Park vind ik ook best, ik heb hier nog wel een fles aardbeien rode wodka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |