uh huhquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb toch zon tyvus hekel aan schaamhaar hea
hij stond gewoon in de google-searches van LucasBergman hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
houniet doe wat aan het postgedrag van mobloduidelijk niet leuk
Wel mooi dat juist de vrouwen dit zeggenquote:
CP ouweeeeequote:Op woensdag 30 juli 2008 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij stond gewoon in de google-searches van LucasBergman hoor
het was ook het eerste wat ik zagquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel mooi dat juist de vrouwen dit zeggenmaar ik vind zo'n oerwoud echt het ranzigste wat er is
Het is hier dan ook puur ter illustratie van de indrukwekkende grafische perfomance van dit tikkedingquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
heb ik niet op mn laptop
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was ook het eerste wat ik zag![]()
blergh
Die linker heeft wel watquote:
behoorlijk wat jaquote:
Ik ben bijna nooit dronkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:47 schreef swarmahoer het volgende:
verkeerde topic dnek ik of hij was dronken
High dan, maar goed schtel je vragen, aangezien die mannen toch geen antwoord gevenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben bijna nooit dronken!
Morgen ga ik de hele dag naar Lathum lekker bruin worden.
Ik drink zelfs nooit alcoholquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook noooooit dronkenben altijd met de motor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Borsthaarhet enige wat geil is is dat streepje van de navel naar beneden
Hm, konden pas laat in de middag terecht, geen zin in enz... Dus ik pak nu de fiets naar Grave en ga de andere helft vd kamer wittenquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het bijlezen was ook niet echt informatief.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hm, konden pas laat in de middag terecht, geen zin in enz... Dus ik pak nu de fiets naar Grave en ga de andere helft vd kamer witten![]()
Doe jij dat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het bijlezen was ook niet echt informatief.
Altijdquote:
mits mama dan weer thuis is voor de hondquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:40 schreef Doodkapje het volgende:
en daarna met cabrio yasha ophalen en dan naar de Berendonck
en daarna met cabrio yasha + hond ophalen en dan naar de Berendonckquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
mits mama dan weer thuis is voor de hond
Wat moet er allemaal in?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
High dan, maar goed schtel je vragen, aangezien die mannen toch geen antwoord geven
Mijn moeder is lief.quote:
En dat moet Hou maar eff in elkaar draaien allemoal??quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik vond anders de top 10 topictitels ook een goed idee van LR of LG was het
Leuke ideeen alleen al die topics nummeren is me een teringwerkquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alle topics zou ik gewoon verwerken als in alleen de cijfers.. dus 001 | 002 | 003 enzovoort..
UI is ook wel leuk maar dan gewoon zonder wat iedereen doet enzo, anders gewoon een vierkant blok UI's of in de vorm van een N![]()
En Natuurlijk doodkapje zijn waalbrug picdie moet er wel in, en misschien dat wat prinsrob gister plaatste zijn live webcam gericht op de molenstraat bij de kerk daar
over die top 10 gaan we stemmen natuurlijk met een heuse pollquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat moet Hou maar eff in elkaar draaien allemoal??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |