Lowlands ziet er toch toffer uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Haldern Pop, een klein festival in Duitsland. Heb er echt zin in, staan zulke toffe namen. Veel toffer dan Lowlands.
Stootshornquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef freecell het volgende:
*snotter*
TARA lachtte mij net trouwens uit, omdat ik niesteBest gemeen eigenlijk.
En wij gaan vanavond maar eens bij een vuurkorfje zitten in Stootshorn, dus wij stappen over 5 minuutjes op de fiets.
Goed puntquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
StootshornHet was Sauwerd hoor
Ik ga ook naar Lowlands, maar vond dat er de afgelopen twee jaar veel toffere namen stonden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lowlands ziet er toch toffer uit.
Het is veiliger om het daar niet te doen, omdat je anders ondersteboven wordt gereden door ene Alexquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
en in Cornjum heet het overbodig. Wij hebben geen verkeer.
Weet je wat volgens mij het probleem is? De warmte gaat in het huis zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef 2cv het volgende:
Het is 's nachts nog steeds warm. Gister maar weer het dekbed in een hoes gepropt, maar inmiddels heb ik weer een waterbed. Ik heb het 's nachts liever 10 graden te warm dan 1 graad te koud, maar dit gaat te ver.
Dat weet ik. Hoeveel dekens had je indertijd ook alweer mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef 2cv het volgende:
Ik heb het 's nachts liever 10 graden te warm dan 1 graad te koud.
Hoe is het er mee? Ben je alweer beter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:44 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hoeveel dekens had je indertijd ook alweer mee?![]()
@Tara&Freecell: bewaar je wat kitkat voor mij? Ben een kruidcake aan het bakken, morgen gelijk oversteken bij de lunch?
Als we in dit tempo dooreten kan je ook nog litkat krijgen in plaats van beschuit met muisjes vrees ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:44 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
@Tara&Freecell: bewaar je wat kitkat voor mij? Ben een kruidcake aan het bakken, morgen gelijk oversteken bij de lunch?
Bijna genoegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:44 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nou, die dingen waren inderdaad behoorlijk gevaarlijk! De verkoopsters keek alsof ze me wou afschieten en toen ik er een paar mee nam om mijn vriendinnetjes te wekken met een Berliner Bollen rondje waren ze heel niet dankbaar en kreeg ik het ding haast naar mijn hoofd gesmeten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:54 schreef JH87 het volgende:
Je hebt definitief de Berliner Bollen overleefd.
Mijn oude huisarts bij mijn ouders is echt tof!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:51 schreef teigan het volgende:
mijn huisarts is erg gezellig, je zou er zo een pot thee en koekjes bij verwachten..
Ja dat bedoelde ikquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
De kitkat is aangesneden door TARA:
[ afbeelding ]
Binnenkant:
[ afbeelding ]
Lekker!
hoe kom je daar dan ineens achter?quote:
ben vorige week 5 dagen in Berlijn geweest, absoluut te kort. Fantastische stad!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef Bob. het volgende:
Berlijn is echt extreem fantastisch. Het is dat ik zo moe ben dat ik nauwelijks meer op mijn benen kan staan, anders was ik terug gegaan.
Omdat we sinds kort in een andere kamer slapen, naast zijn dakterras. Seks zonder toeschouwer is ook alleen nog mogelijk als het regent.quote:
gordijnen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Omdat we sinds kort in een andere kamer slapen, naast zijn dakterras. Seks zonder toeschouwer is ook alleen nog mogelijk als het regent..
Uit voorzorg doen we die voor elke knuffel nu ook eerst maar dicht ja.quote:
Geloof het of niet, maar hij ís politieagent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:30 schreef teigan het volgende:
ik zou hem waarschuwen, en een melding maken bij de politie ofzo... Is dat dakterras niet beter af te schermen?
Dat is écht heel irritant ja... Politie bellen?quote:onze onderonderburen hebben een feestje... Eerst vanmorgen de stinkbbq aan, en nu keiharde muziek.. Onze buren zijn al wezen klagen, maar de muziek gaat nu weer stukje bij stukje harder...
Stelletje aso's
dan zou ik nog steeds een melding maken hoor... Die mensen zijn ook niet heilig..quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar hij ís politieagent..
[..]
Dat is écht heel irritant ja... Politie bellen?.
En. Hij kan ook aangepakt worden hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar hij ís politieagent..
[..]
Dat is écht heel irritant ja... Politie bellen?.
Leuk. Kom je hier ook even langs?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:48 schreef Bob. het volgende:
Berlijn is echt extreem fantastisch. Het is dat ik zo moe ben dat ik nauwelijks meer op mijn benen kan staan, anders was ik terug gegaan.
Ik heb het liever andersomquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef 2cv het volgende:
Het is 's nachts nog steeds warm. Gister maar weer het dekbed in een hoes gepropt, maar inmiddels heb ik weer een waterbed. Ik heb het 's nachts liever 10 graden te warm dan 1 graad te koud, maar dit gaat te ver.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
Kwarteteerste en het is gezellig hier met de kermisDe Jeugd van Tegenwoordig en al het bier sinaasappelsap
Waarom niet? Weet je wel hoe lekkah dat is. Je hebt geen smaak.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
Sinaasappelsap? Dat is het net niet he
Het kan komen dat ik het niet waardeer omdat ik nu niet nuchter benquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom niet? Weet je wel hoe lekkah dat is. Je hebt geen smaak.
Props voor aangeschoten mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kan komen dat ik het niet waardeer omdat ik nu niet nuchter ben
Vangrailquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig wel ja
Daarom zal ik nu richting de feesttent gaan waar Vangrail optreedt
Eergister schijn ik 'nee!' te hebben geroepen en afgelopen nacht 'ja!'. Do2 verwacht komende nacht een keihard 'misschien!' van me.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:04 schreef teigan het volgende:
mogguh..
ik ben vannacht in mijn slaap ineens overeind gevlogen en heb keihard "HO" geroepen..... Beetje vaag....
Nog niet opgehaald. Liggen hier nog gezellig te liggen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Tara of freecell? Zijn jullie asielspulletjes al opgehaald? Of hebben jullie nog niemand waar het heen kan?
Is een plastic zak vol. NIet zwaar. Prima te doen! Zou wel handig zijn!quote:Op maandag 4 augustus 2008 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het veel/zwaar? Anders kan ik een keer als ik naar de stad ga even die dingen oppikken.
als het asiel in 4 dagen meerdere medicijnen en een infuus erin doet, en de poes wordt nog niet beter, dan vertrouw ik voor de volle 100% op hun inzicht, en dat ze alles hebben gedaan om haar te redden, en dan inslapen beter was..quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Ow, Teigan, dat is balen
Maar niesziekte en niet meer te helpen? Er zijn écht heel veel verschillende soorten niesziekte hè? Want Jain heeft een chronische vorm en die heeft er dus vaak een beetje last van, maar volgens mij heeft ze er zelf, op wat niezen en traanogen na helemaal geen last van.
[..]
Is een plastic zak vol. NIet zwaar. Prima te doen! Zou wel handig zijn!
Asielspullen, zie mn sig.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef LoudGirl het volgende:
Klopt, zijn veel verschillende vormen van. Volgens mij is het meer een verzamelnaam voor diverse aandoeningen met vergelijkbare symptomen. Asielspullen?
probleem is ook dat de meest agressieve varianten wel in een asiel zullen voorkomen, daar zitten gewoon veel ziektekiemen...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef LoudGirl het volgende:
Klopt, zijn veel verschillende vormen van. Volgens mij is het meer een verzamelnaam voor diverse aandoeningen met vergelijkbare symptomen. Asielspullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |