abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60540417
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Vangrail is kut
pi_60541466
Er kan er een niet slapen olé olé.

Hoe is 't met de Groningers?
pi_60541545
Nog meer mensen die naar Citydance gaan a.s. zondag?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 augustus 2008 @ 08:20:58 #280
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60542863
goedemorgen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 augustus 2008 @ 09:01:52 #281
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60543181
mogguh
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60543207
mogguh..

ik ben vannacht in mijn slaap ineens overeind gevlogen en heb keihard "HO" geroepen..... Beetje vaag....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60543317
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 09:04 schreef teigan het volgende:
mogguh..

ik ben vannacht in mijn slaap ineens overeind gevlogen en heb keihard "HO" geroepen..... Beetje vaag....
Eergister schijn ik 'nee!' te hebben geroepen en afgelopen nacht 'ja!'. Do2 verwacht komende nacht een keihard 'misschien!' van me.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 augustus 2008 @ 10:27:39 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60544402
Tara of freecell? Zijn jullie asielspulletjes al opgehaald? Of hebben jullie nog niemand waar het heen kan?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60544699
Goedemorgen!

Ik heb voor mijn doen heerlijk geslapen vanacht. Alleen omdraaien blijft lastig en voor mijn gevoel een klus van een paar minuten
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Tara of freecell? Zijn jullie asielspulletjes al opgehaald? Of hebben jullie nog niemand waar het heen kan?
Nog niet opgehaald. Liggen hier nog gezellig te liggen.
We moeten nog even bedenken hoe we dat gaan aanpakken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 augustus 2008 @ 10:43:24 #286
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60544718
Is het veel/zwaar? Anders kan ik een keer als ik naar de stad ga even die dingen oppikken.
pi_60544845
We hebben vanmorgen Peanut laten enten en chippen..
Jammergenoeg hoorde ik dat moederpoes is ingeslapen in het asiel, die heeft daar niesziekte gekregen, en was niet meer te helpen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 augustus 2008 @ 10:51:34 #288
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60544861
awww.
pi_60545053
Wow, wat een hoosbui...

CZ. Ik vond het ook wel sneu ja.....
oeh, ook nog onweer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 augustus 2008 @ 11:02:12 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60545062
Hier geen onweer en geen regen nu?

Ja, is sneu. Maarja, uiteindelijk wel beter.
pi_60545625
Ow, Teigan, dat is balen
Maar niesziekte en niet meer te helpen? Er zijn écht heel veel verschillende soorten niesziekte hè? Want Jain heeft een chronische vorm en die heeft er dus vaak een beetje last van, maar volgens mij heeft ze er zelf, op wat niezen en traanogen na helemaal geen last van.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het veel/zwaar? Anders kan ik een keer als ik naar de stad ga even die dingen oppikken.
Is een plastic zak vol. NIet zwaar. Prima te doen! Zou wel handig zijn!
pi_60545828
Klopt, zijn veel verschillende vormen van. Volgens mij is het meer een verzamelnaam voor diverse aandoeningen met vergelijkbare symptomen. Asielspullen?
pi_60545841
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Ow, Teigan, dat is balen
Maar niesziekte en niet meer te helpen? Er zijn écht heel veel verschillende soorten niesziekte hè? Want Jain heeft een chronische vorm en die heeft er dus vaak een beetje last van, maar volgens mij heeft ze er zelf, op wat niezen en traanogen na helemaal geen last van.
[..]

Is een plastic zak vol. NIet zwaar. Prima te doen! Zou wel handig zijn!
als het asiel in 4 dagen meerdere medicijnen en een infuus erin doet, en de poes wordt nog niet beter, dan vertrouw ik voor de volle 100% op hun inzicht, en dat ze alles hebben gedaan om haar te redden, en dan inslapen beter was..
Ze had zeer ernstige niesziekte, met een matige prognose, en ik denk dat haar afweersysteem sowieso al naar de klote was, ze had bij ons een blaasontsteking die niet over leek te gaan, ondanks antibiotica..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 augustus 2008 @ 11:41:47 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60545863
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef LoudGirl het volgende:
Klopt, zijn veel verschillende vormen van. Volgens mij is het meer een verzamelnaam voor diverse aandoeningen met vergelijkbare symptomen. Asielspullen?
Asielspullen, zie mn sig.
pi_60546051
Gefeliciteerd RealZeus!
pi_60546551
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:40 schreef LoudGirl het volgende:
probleem is ook dat de meest agressieve varianten wel in een asiel zullen voorkomen, daar zitten gewoon veel ziektekiemen...
pi_60546591
Kijk, wat filmbeelden die ik in Tanzania heb gemaakt.
Don't think twice, it's all right.
pi_60546604
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd RealZeus!
Is-ie jarig?

Gefeliciteerd!
Don't think twice, it's all right.
pi_60546931
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:20 schreef JH87 het volgende:

[..]

Is-ie jarig?

Gefeliciteerd!
pi_60546974
Gefeliciteerd RealZeus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')