Lowlands ziet er toch toffer uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Haldern Pop, een klein festival in Duitsland. Heb er echt zin in, staan zulke toffe namen. Veel toffer dan Lowlands.
Stootshornquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:30 schreef freecell het volgende:
*snotter*
TARA lachtte mij net trouwens uit, omdat ik niesteBest gemeen eigenlijk.
En wij gaan vanavond maar eens bij een vuurkorfje zitten in Stootshorn, dus wij stappen over 5 minuutjes op de fiets.
Goed puntquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
StootshornHet was Sauwerd hoor
Ik ga ook naar Lowlands, maar vond dat er de afgelopen twee jaar veel toffere namen stonden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lowlands ziet er toch toffer uit.
Het is veiliger om het daar niet te doen, omdat je anders ondersteboven wordt gereden door ene Alexquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
en in Cornjum heet het overbodig. Wij hebben geen verkeer.
Weet je wat volgens mij het probleem is? De warmte gaat in het huis zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef 2cv het volgende:
Het is 's nachts nog steeds warm. Gister maar weer het dekbed in een hoes gepropt, maar inmiddels heb ik weer een waterbed. Ik heb het 's nachts liever 10 graden te warm dan 1 graad te koud, maar dit gaat te ver.
Dat weet ik. Hoeveel dekens had je indertijd ook alweer mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:31 schreef 2cv het volgende:
Ik heb het 's nachts liever 10 graden te warm dan 1 graad te koud.
Hoe is het er mee? Ben je alweer beter?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:44 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hoeveel dekens had je indertijd ook alweer mee?![]()
@Tara&Freecell: bewaar je wat kitkat voor mij? Ben een kruidcake aan het bakken, morgen gelijk oversteken bij de lunch?
Als we in dit tempo dooreten kan je ook nog litkat krijgen in plaats van beschuit met muisjes vrees ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:44 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
@Tara&Freecell: bewaar je wat kitkat voor mij? Ben een kruidcake aan het bakken, morgen gelijk oversteken bij de lunch?
Bijna genoegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:44 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |