Er is uiteraard een verhaal lijn maar de nadruk ligt ook meer op gewoon het rond klote wat je kan doen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:55 schreef Reintji het volgende:
Saint's Row net zoveel verhaallijnen als GTA? Of meer actie maar dan sandbox style?
quote:This, cynics would claim, is another example of Microsoft riding the coat-tails of more talented innovators
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:06 schreef _GdR_ het volgende:
saint row wordt echt wel toffer dan gta. puur door de leipe shit die dr in zit.
hoewel gta wel beter is denk ik.
Of ik word oud of je praat je zelf behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:06 schreef _GdR_ het volgende:
saint row wordt echt wel toffer dan gta. puur door de leipe shit die dr in zit.
hoewel gta wel beter is denk ik.
En dit snap ik dan weer welquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:19 schreef Digixz het volgende:
Je wordt oud, ik heb precies hetzelfde als GdR, GTA is gewoon beter dan SR2 maar SR2 is gewoon veel leuker om te spelen. (wsl)
Ja.quote:
Bedankt, weet ik dat ook gelijk weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:04 schreef Sackboy het volgende:
http://www.microsoftpointsxbox.com/
28 euro voor 13 maanden
Wedden dat SR 2 toffer wordt?quote:
gewoon wachten op mirror's edgequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wedden dat SR 2 toffer wordt?
GTA was goed maar veel te serieus en te realistisch en daardoor niet echt leuk vond ik!
kijk heb je eindelijk het licht gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
Bende in het PS3 topic niet normaal![]()
Ik moet zeggen Jorgen dat ik toch ook wel naar Mirror's edge uitkijk
Ik heb wel een paar zelda's gespeeld maar ik weet niet deed me niet heel veelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk heb je eindelijk het licht gezien![]()
als ik je nu nog zover krijg dat je gaat juichen voor een zelda achtige game op de 360 ( zou echt vet zijn )
dan is mijn dag weer goed
ocarina of timequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar zelda's gespeeld maar ik weet niet deed me niet heel veel
A link to the pastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |