abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60446138

Het vorige deel: Slank de zomer in #190 Waar VS TVPde in de voorlaatste post!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Het SHE-dieet is op het moment erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Momenteel is er in Flora & Fauna een actie aan de gang voor het asiel in Zwolle, die erg veel pech hebben gehad de laatste tijd. Mocht je ook nog spullen hebben liggen, of eventueel een kleine donatie willen doen, ga dan even naar: [Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Deel 5

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 30-07-2008 17:28:11 ]
pi_60446154
Fipo!
Ja doei.
pi_60446167
Ik heb laatst een hele avond op het balkon zitten snijden nee, niet in mijn armen

Komkommer, tomaten, lente-ui, olijven, dat spul
pi_60446175
ik ben uit het lijstje hierboven verdwenen?
Ja doei.
pi_60446186
man, wat gaan we hard!!
pi_60446193
en ook uit het Dieettopic-lijstje Troel haat me
Ja doei.
pi_60446201
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben uit het lijstje hierboven verdwenen?
Dan heb je langer dan een maand niet upgedate, kan dat?

Ik denk niet dat Troel je haat, je moet gewoon even weer naar dieetweb.

Of heb je ruzie gemaakt, ik geloof dat jullie allebei nogal heetgebakerd zijn?
pi_60446225
ze haat me niet

heb even ge-update en nu sta ik er weer in
Ja doei.
pi_60446272
Totale offtopic Vraag Post
Conleche, die ondertitel, is dat nou je favoriete bereiding van biefstuk
Okee, ik vraag me gewoon af wat het wel is!
Het mooi kotsende meisje.
pi_60446275
Afijn, mijn schattekes, ik ga mij eens even richting zwembad haasten Straks koken voor mijn broertje, die vreet als een bootwerker
pi_60446357
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Totale offtopic Vraag Post
Conleche, die ondertitel, is dat nou je favoriete bereiding van biefstuk
Okee, ik vraag me gewoon af wat het wel is!

M'n kerels, die heb ik graag pikzwart (hihi, ik zei pik)

(in ttt mijn nick, drink ik mijn dus zonder iets d'r in )
pi_60446385
koffie zwart de enige juiste manier, vind ik dan

dit blijft een toffe clip
Ja doei.
pi_60446490
want con is met
en leche is melk

leuke foto's by ze way!
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou het raar zijn om met de fiets boodschappen te doen? Polderbewoners daargelaten...
hoezo polderbewoners opeens niet ?!
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:18:46 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60446511
Hoi schatjes van me! .
Zie ik jullie ineens in de AT staan, dus even zwaaien . Overleven jullie de hitte een beetje? Ik smelt zowat buiten, maar ik moet en zál een kleurtje krijgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60446531
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi schatjes van me! .
Zie ik jullie ineens in de AT staan, dus even zwaaien . Overleven jullie de hitte een beetje? Ik smelt zowat buiten, maar ik moet en zál een kleurtje krijgen .
Hoe was Prague??
pi_60446581
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
want con is met
en leche is melk

leuke foto's by ze way!
[..]

hoezo polderbewoners opeens niet ?!
Dat eerste kon ik bedenken idd.

En wat betreft dat tweede: ik bedoel dus als je hier ergens woont, niet gewoon in een dorp in een niet-hollandse provincie. Als je echt in de polder woont is de supermarkt gewoon te ver! Dus of met de auto, of zelf boeren
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:21:51 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60446583
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe was Prague??
Oh, best een leuke stad hoor, maar het kon me niet echt interesseren verder. De Tsjechische reisleidster was nog het mooist .
Volgend jaar maar weer naar Frankrijk, Italië of Spanje. Dat zijn mijn landen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60446644
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, best een leuke stad hoor, maar het kon me niet echt interesseren verder. De Tsjechische reisleidster was nog het mooist .
Volgend jaar maar weer naar Frankrijk, Italië of Spanje. Dat zijn mijn landen .
Ik ga er nog heen! Hoe was het weer?
pi_60446753
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi schatjes van me! .
Ik dacht vandaag nog aan je
dat ik het jammer vond dat je hier nooit meer was
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:29:24 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60446765
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik ga er nog heen! Hoe was het weer?
Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen .
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs ), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo (ze deden ook Nederlandse liedjes! ) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:30:15 #21
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60446793
Ik woog vandaag precies 75kg. Heel gek, maar ik voelde me ineens een beetje vadsig, terwijl ik mezelf eigenlijk al best wel dun vond de laatste tijd. Nu merkte mijn wederhelft op dat mijn hoofdrol zich in drie bijrolletjes heeft gesplitst en dat het daar wel eens van zou kunnen komen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:31:07 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60446814
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik dacht vandaag nog aan je
dat ik het jammer vond dat je hier nooit meer was
Aww!!! . Wat lief .
Ik las hier gisteren ofzo even mee en ik dacht: "Wat is het eigenlijk toch een gezellig topic ". Dus misschien moet ik maar weer wat vaker langs komen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:31:52 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60446839
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik woog vandaag precies 75kg. Heel gek, maar ik voelde me ineens een beetje vadsig, terwijl ik mezelf eigenlijk al best wel dun vond de laatste tijd. Nu merkte mijn wederhelft op dat mijn hoofdrol zich in drie bijrolletjes heeft gesplitst en dat het daar wel eens van zou kunnen komen .
Hoofdrol? .
Dat klinkt eng! .
Niet meer actief op Fok!
pi_60446873
Ik snap wel wat kim bedoeld hahahahaha
pi_60446902
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het was echt ráár weer daar.
Warm en koud wisselden elkaar razendsnel af. Dus ik trok dan m'n trui uit omdat ik het warm had en zodra ik hem in m'n tas had gestopt werd het weer warm. Met zon en regen idem dito. Het ene moment stond je in de felle zon en het volgende moment wist je niet hoe snel je naar een afdakje moest rennen .
Maar ja, Praag staat m.i. in de schaduw van Parijs.
We zijn veel in de stad geweest, naar Terezín (Theresienstadt), naar een kasteel, naar de rotsen van Prachov, lichttour gemaakt (nothing beats een lichttour in Parijs ), een hele leuke folkore-avond met gezellige muziek en onbeperkt wijn en bier enzo (ze deden ook Nederlandse liedjes! ) en volksdansen en de laatste avond hebben we een rondvaarttocht gemaakt over de Moldau. Leuke groep, veel gedaan, dus hoewel de stad zelf tegen viel heb ik toch een topweek gehad .
Bedankt!
* veiligheidsspeldje noteert: paraplu, zomerjurkje, vest, dikke trui...
Beter dan parijs had ik ook niet gedacht hoor, maar altijd dezelfde bestemming is ook zo saai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')