Ik zou eerlijk gezegd niemand kunnen noemen die in aanmerking daarvoor komt.quote:Hoewel er eventueel nog een jonge, talentvolle, linksbenige verdediger zou mogen komen!
Klopt, maar het geeft wel aan dat hij in staat is het leiderschap op zich te nemen en al bekend met die rol is.quote:
Sjaak Polak!!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niemand kunnen noemen die in aanmerking daarvoor komt.
[..]
Dan worden we zeker kampioen en winnen we de UEFAquote:
Louis van Gaal was ook niet super ervaren in zijn begin jaren bij Ajax meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:30 schreef Blight het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Van Basten het tactisch gaat doen. Op het EK heeft hij een aantal zeer gelukkige maar ook zeer ongelukkige wissels toegepast, bijvoorbeeld. Ik hoop dat zijn gebrek aan ervaring ons niet al te veel gaat benadelen.
Iddquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Louis van Gaal was ook niet super ervaren in zijn begin jaren bij Ajax meen ik me te herinneren.
Maar dat is geen garantie dat het met Marco van Basten wel goed zal komen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Louis van Gaal was ook niet super ervaren in zijn begin jaren bij Ajax meen ik me te herinneren.
Net zoals een ervaren trainer ook geen garantie voor succes is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dat is geen garantie dat het met Marco van Basten wel goed zal komen.
Daarom, we moeten hem gewoon een eerlijke kans geven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals een ervaren trainer ook geen garantie voor succes is.
Ergo, voetbal is geen wetenschap/wiskunde en niets heeft een garantie.
Bedoel het ook niet negatief hoor, maar ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe het uit gaat pakken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
True as a cowquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:03 schreef Cheiron het volgende:
We hebben in ieder geval een erg mooie selectie staan. Misschien nog een beetje uitdunnen in de aanvallerspoule, maar verder erg mooi op papier.
\quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou er wel graag nog een verdedigende middenvelder bij hebben.
Stel je speelt met 2 verdedigende middenvelders, en Gabri of Lindgren valt weg, wie zet je er dan neer?quote:
Dat dus. Misschien Donald.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel je speelt met 2 verdedigende middenvelders, en Gabri of Lindgren valt weg, wie zet je er dan neer?
Jan Arie, Siem, Mitchell of Vurnon, talent zat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel je speelt met 2 verdedigende middenvelders, en Gabri of Lindgren valt weg, wie zet je er dan neer?
Blind zou volgens mij ook nog kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Arie, Siem, Mitchell of Vurnon, talent zat.
al spelen we met 2 verdedigende middenvelders dan spelen we met 3 verdedigers en dan is er 1tje over en die kan wel doorschuiven hoor we gaan heus geen 4 verdedigers neerzetten en dan nog 2 verdedigende middenveldersquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mwah, zou best kunnen hoor. Van Basten deed hetzelfde met Oranje op het EK.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:42 schreef Noshiba het volgende:
we gaan heus geen 4 verdedigers neerzetten en dan nog 2 verdedigende middenvelders
quote:Ajax gaat vandaag nog een uiterste poging ondernemen om Robbie Wielaert los te weken van FC Twente. Technisch manager Danny Blind heeft de zaakwaarnemer van Wielaert, Kees Ploegsma, laten weten dat hij vandaag weer contact met Twente opneemt.Dat betekent dat Ajax een nieuw bod zal neerleggen in Enschede.
Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft al meerdere keren laten weten dat de Amsterdammers zich de moeite kunnen besparen, omdat de club Wielaert absoluut niet kwijt wil.
Ploegsma wil nog niet vooruitlopen op een nieuwe weigering van Twente. 'Of we dan een arbitragezaak overwegen? Dat is op dit moment totaal geen thema', zegt hij. `Robbie heeft het heel goed naar de zin bij Twente, maar de club zal ook moeten beseffen dat hij een voetballer is van 29 jaar die naar een topclub kan.'
Oleguer Presas Renom trainde gistermiddag al wel mee met Ajax. Met vijf andere Spaanstaligen op het veld voelde hij zich meteen thuis. Oleguer is in Amsterdam om de nul te houden. 'Een goede verdediger', zei trainer Marco van Basten over de nieuwe aanwinst
Hop dat het een arbitragezaak wordt en Ajax dan geen stap omhoog blijkt.quote:
Twente speelt vooronde CL, Ajax niet.. Maak je niet druk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hop dat het een arbitragezaak wordt en Ajax dan geen stap omhoog blijkt.
Teveel.quote:
http://static.ajaxlife.nl/documenten/asr2.pdfquote:De Ajax Supportersraad (ASR) is afgelopen woensdag bijeengekomen. Tijdens de vergadering is er een aantal punten besproken, waaronder het gebrek aan bekendheid van de ASR, waar verandering in moet komen. Daarnaast kwam de brandveiligheid voor rolstoelgebruikers op de eerste ring ter sprake en werd de aanhoudende onvrede over de Arena Cards (betalen met Arena's) naar voren gebracht. Verder verloopt de verspreiding van het Ajax-magazine Kick-Off op wedstrijddagen niet optimaal.
Catering/Supportershome
De catering wordt in de Arena door veel bezoekers als traag en onprofessioneel beschouwd. Daarnaast sprak de ASR over de stand van zaken omtrend het supportershome en een mogelijke doorstart daarvan.
Wil je meer weten over 1 van de genoemde punten klik dan op de bijlage voor de complete notulen van de vergadering.
quote:Silva en Luque mee op trainingskamp
Amsterdam, 30 jul 2008
Ajax werkte woensdagochtend voor het vertrek naar Groot-Brittannië nog een lange veldtraining af. Albert Luque en Bruno Silva deden weer mee met de groep en gaan ook mee op trainingskamp.
Silva kampte met een bovenbeenblessure, maar liet tijdens de training zien zo goed als hersteld te zijn. Hij deed alle oefeningen mee, ook de partijvormen. Luque (heupblessure) deed ook weer volop mee. Laurent Delorge en Jan-Arie van der Heijden zijn nog niet fit en gaan de komende dagen in Amsterdam aan hun herstel werken.
Ajax pakt woensdagmiddag het vliegtuig richting Wales. Vrijdag speelt de ploeg van Marco van Basten een oefenwedstrijd tegen Cardiff City. Twee dagen later neemt Ajax het in Engeland op tegen Sunderland.
In totaal gaan 26 spelers mee op trainingskamp:
Stekelenburg
Gentenaar
Silva
Oleguer
Lindgren
Kennedy
Huntelaar
Sulejmani
Aissati
Van der Wiel
Suarez
Ogararu
Gabri
Rommedahl
Cvitanich
Perez
De Jong
Leonardo
Colin
Anita
Sarpong
Slijngard
Martina
Luque
Schilder
Donald
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:59 schreef Trancelocator het volgende:
Wielaert of Van der Wiel het vijfde wiel aan de wagen?
Niet als ie geblesseerd is. En ook al is hij fit dan denk ik dat er geen plek voor hem is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:00 schreef PLAE@ het volgende:
Luque hoort er gewoon bij!
Dat zouecht een drama geweest zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:57 schreef BonJovi het volgende:
valt nog mee dat Mathijssen niet is gevraagd!
Precies, erg balen. Zijn gewoon twee belangrijke spelers, als die verdediging gewoon op elkaar ingespeeld is (het is geen wereldtop, maar je maakt mij niet wijs dat ze niet minder tegengoals hoeven te slikken) ram je vanaf eind augustus door op weg naar de schaal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:26 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het erg jammer dat we Thomas en Jan missen tijdens de voorbereiding.
Vooral Jan heeft opzeker een basisplaats en het is toch niet fijn als je beide backs mist tijdens voorbereiding.
(Silva vanwege blessure dan.)
We've heard that before.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax zou het echt slecht doen als ze met dit team geen kampioen worden.
¤ 10 miljoen volgens Marca. Dus Ajax krijgt 22% van ongeveer 5 miljoen euro. Plus nog het solidariteitspercentage.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:22 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart dus wellicht toch naar Real. Krijgen wij ook weer wat geld binnen.
22% van 10mln is toch echt geen 5 mln maar 2,2mlnquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
¤ 10 miljoen volgens Marca. Dus Ajax krijgt 22% van ongeveer 5 miljoen euro. Plus nog het solidariteitspercentage.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef so-long het volgende:
[..]
22% van 10mln is toch echt geen 5 mln maar 2,2mln
o, ik zie het ,grapjequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Fides het volgende:
Cursusje begrijpend lezen nodig?:P
Maar Wielaert is opzich geen gekke aankoop, maar wel wanneer je net Oleguer hebt gehaald.
Op hun leeftijd zie ik nog niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef zjroentje het volgende:
Wielaert zie ik niet echt zitten. We hebben net een verdediger van dezelfde leeftijd aangetrokken.
In de VI zou Aissati zelf het over een bedrag van 2,5 miljoen hebben. De al eerder genoemde 4 miljoen (bruto) zou dus kloppen.quote:[..]
Bovendien doet de 'interimmer' Van der Aat het volgens ingewijden helemaal niet slecht. Hij blijft in tegenstelling tot het rapport low profile en samen met Blind sleepte hij Cvitanich, Sulejmani, Oleguer en Aissati binnen.
De laatste voor veel minder geld dan iedereen denkt. Pas als de jonge middenvelder een bepaald aantal wedstrijden in Ajax 1 speelt, krijgt PSV het volle pond.
[..]
Barcelona zoekt wel iemand voor de linkervleugel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Pritt het volgende:
Toch geen contractonderhandelingen met Barca hoop ik.
Ik hoop dat Suarez dan bij de rechtervleugel zat tijdens die vluchtquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona zoekt wel iemand voor de linkervleugel.
Ik zag het net op Ajaxshowtime staan bij een reactie. De bron hiervan weet ik niet, lijkt mij overigens weer een broodje aapquote:De term bioscooppubliek, die fans van Ajax steevast wordt toebedeeld, lijkt werkelijkheid te gaan worden nu de directie van de Amsterdam ArenA van plan is een megadrive-in bioscoop te realiseren. Dat weet RTVNH vandaag te melden. Op het grasveld van het stadion zou plaats zijn voor 300 auto"s, die via het VIP-dek naar binnen zullen rijden.
In het stadion komt een doek van 30 meter breed en 13 meter hoog te hangen, in de lengte van het grasveld. Dit zou tevens het grootste filmscherm van Europa betekenen. Naar verwachting is de eerste rolprent in september in de ArenA te zien.
Met de megadrive-in bioscoop wil de ArenA zich overigens niet gaan richten op het "gewone" publiek maar hopen zij bedrijven aan te trekken. Voor en tijdens de film kunnen hapjes en drankjes worden besteld. Afhankelijk van wat de bedrijven willen, kunnen de versnaperingen variëren van popcorn tot kaviaar.
Kost volgens mij 25 euro per jaar en je kan bij de primera uitkiezen waar je komt te zitten. Is elke keer weer anders normaalgesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:
Vraagje met betrekking tot Supporter Club Card:
Ik ben nu aan het rondneuzen op de site en heb het formulier gedownload. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten(zie ik nergens staan, ik neem aan dat je voor de kaart ook moet betalen?) en waar je komt te zitten(kan ik dat kiezen ofzo?)
Alvast bedankt
26 euro per seizoen volgens mij en je kan dan gewoon voor bijna elk vak kaartjes kopen (behalve zuid en sfeervak)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:
Vraagje met betrekking tot Supporter Club Card:
Ik ben nu aan het rondneuzen op de site en heb het formulier gedownload. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten(zie ik nergens staan, ik neem aan dat je voor de kaart ook moet betalen?) en waar je komt te zitten(kan ik dat kiezen ofzo?)
Alvast bedankt
Afhankelijk natuurlijk van de wedstrijd, wanneer je kaartjes gaat halen, en het aantal personen met wie je wil gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef jna het volgende:
26 euro per seizoen volgens mij en je kan dan gewoon voor bijna elk vak kaartjes kopen (behalve zuid en sfeervak)
quote:
wat TerroRobbie zegt klopt wel. Voor de grote wedstrijden moet je wel snel kaartjes gaan halen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:04 schreef Triptamine het volgende:
Oh oke, want ik heb een maat en die is slechtziend, en ziet het alleen goed vanaf de eerste ring.(Invaliden platform is ook niet echt iets voor hem). Maar ik kan dus ook soms gewoon met hem eerste ring gaan zitten dan?
Dankjulliewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |