Ik zou eerlijk gezegd niemand kunnen noemen die in aanmerking daarvoor komt.quote:Hoewel er eventueel nog een jonge, talentvolle, linksbenige verdediger zou mogen komen!
Klopt, maar het geeft wel aan dat hij in staat is het leiderschap op zich te nemen en al bekend met die rol is.quote:
Sjaak Polak!!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niemand kunnen noemen die in aanmerking daarvoor komt.
[..]
Dan worden we zeker kampioen en winnen we de UEFAquote:
Louis van Gaal was ook niet super ervaren in zijn begin jaren bij Ajax meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:30 schreef Blight het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Van Basten het tactisch gaat doen. Op het EK heeft hij een aantal zeer gelukkige maar ook zeer ongelukkige wissels toegepast, bijvoorbeeld. Ik hoop dat zijn gebrek aan ervaring ons niet al te veel gaat benadelen.
Iddquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Louis van Gaal was ook niet super ervaren in zijn begin jaren bij Ajax meen ik me te herinneren.
Maar dat is geen garantie dat het met Marco van Basten wel goed zal komen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Louis van Gaal was ook niet super ervaren in zijn begin jaren bij Ajax meen ik me te herinneren.
Net zoals een ervaren trainer ook geen garantie voor succes is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dat is geen garantie dat het met Marco van Basten wel goed zal komen.
Daarom, we moeten hem gewoon een eerlijke kans geven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals een ervaren trainer ook geen garantie voor succes is.
Ergo, voetbal is geen wetenschap/wiskunde en niets heeft een garantie.
Bedoel het ook niet negatief hoor, maar ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe het uit gaat pakken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
True as a cowquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:03 schreef Cheiron het volgende:
We hebben in ieder geval een erg mooie selectie staan. Misschien nog een beetje uitdunnen in de aanvallerspoule, maar verder erg mooi op papier.
\quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou er wel graag nog een verdedigende middenvelder bij hebben.
Stel je speelt met 2 verdedigende middenvelders, en Gabri of Lindgren valt weg, wie zet je er dan neer?quote:
Dat dus. Misschien Donald.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel je speelt met 2 verdedigende middenvelders, en Gabri of Lindgren valt weg, wie zet je er dan neer?
Jan Arie, Siem, Mitchell of Vurnon, talent zat.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stel je speelt met 2 verdedigende middenvelders, en Gabri of Lindgren valt weg, wie zet je er dan neer?
Blind zou volgens mij ook nog kunnen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Arie, Siem, Mitchell of Vurnon, talent zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |