Precies, erg balen. Zijn gewoon twee belangrijke spelers, als die verdediging gewoon op elkaar ingespeeld is (het is geen wereldtop, maar je maakt mij niet wijs dat ze niet minder tegengoals hoeven te slikken) ram je vanaf eind augustus door op weg naar de schaal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:26 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het erg jammer dat we Thomas en Jan missen tijdens de voorbereiding.
Vooral Jan heeft opzeker een basisplaats en het is toch niet fijn als je beide backs mist tijdens voorbereiding.
(Silva vanwege blessure dan.)
We've heard that before.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax zou het echt slecht doen als ze met dit team geen kampioen worden.
¤ 10 miljoen volgens Marca. Dus Ajax krijgt 22% van ongeveer 5 miljoen euro. Plus nog het solidariteitspercentage.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:22 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart dus wellicht toch naar Real. Krijgen wij ook weer wat geld binnen.
22% van 10mln is toch echt geen 5 mln maar 2,2mlnquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
¤ 10 miljoen volgens Marca. Dus Ajax krijgt 22% van ongeveer 5 miljoen euro. Plus nog het solidariteitspercentage.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef so-long het volgende:
[..]
22% van 10mln is toch echt geen 5 mln maar 2,2mln
o, ik zie het ,grapjequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Fides het volgende:
Cursusje begrijpend lezen nodig?:P
Maar Wielaert is opzich geen gekke aankoop, maar wel wanneer je net Oleguer hebt gehaald.
Op hun leeftijd zie ik nog niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef zjroentje het volgende:
Wielaert zie ik niet echt zitten. We hebben net een verdediger van dezelfde leeftijd aangetrokken.
In de VI zou Aissati zelf het over een bedrag van 2,5 miljoen hebben. De al eerder genoemde 4 miljoen (bruto) zou dus kloppen.quote:[..]
Bovendien doet de 'interimmer' Van der Aat het volgens ingewijden helemaal niet slecht. Hij blijft in tegenstelling tot het rapport low profile en samen met Blind sleepte hij Cvitanich, Sulejmani, Oleguer en Aissati binnen.
De laatste voor veel minder geld dan iedereen denkt. Pas als de jonge middenvelder een bepaald aantal wedstrijden in Ajax 1 speelt, krijgt PSV het volle pond.
[..]
Barcelona zoekt wel iemand voor de linkervleugel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Pritt het volgende:
Toch geen contractonderhandelingen met Barca hoop ik.
Ik hoop dat Suarez dan bij de rechtervleugel zat tijdens die vluchtquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Barcelona zoekt wel iemand voor de linkervleugel.
Ik zag het net op Ajaxshowtime staan bij een reactie. De bron hiervan weet ik niet, lijkt mij overigens weer een broodje aapquote:De term bioscooppubliek, die fans van Ajax steevast wordt toebedeeld, lijkt werkelijkheid te gaan worden nu de directie van de Amsterdam ArenA van plan is een megadrive-in bioscoop te realiseren. Dat weet RTVNH vandaag te melden. Op het grasveld van het stadion zou plaats zijn voor 300 auto"s, die via het VIP-dek naar binnen zullen rijden.
In het stadion komt een doek van 30 meter breed en 13 meter hoog te hangen, in de lengte van het grasveld. Dit zou tevens het grootste filmscherm van Europa betekenen. Naar verwachting is de eerste rolprent in september in de ArenA te zien.
Met de megadrive-in bioscoop wil de ArenA zich overigens niet gaan richten op het "gewone" publiek maar hopen zij bedrijven aan te trekken. Voor en tijdens de film kunnen hapjes en drankjes worden besteld. Afhankelijk van wat de bedrijven willen, kunnen de versnaperingen variëren van popcorn tot kaviaar.
Kost volgens mij 25 euro per jaar en je kan bij de primera uitkiezen waar je komt te zitten. Is elke keer weer anders normaalgesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:
Vraagje met betrekking tot Supporter Club Card:
Ik ben nu aan het rondneuzen op de site en heb het formulier gedownload. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten(zie ik nergens staan, ik neem aan dat je voor de kaart ook moet betalen?) en waar je komt te zitten(kan ik dat kiezen ofzo?)
Alvast bedankt
26 euro per seizoen volgens mij en je kan dan gewoon voor bijna elk vak kaartjes kopen (behalve zuid en sfeervak)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:
Vraagje met betrekking tot Supporter Club Card:
Ik ben nu aan het rondneuzen op de site en heb het formulier gedownload. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten(zie ik nergens staan, ik neem aan dat je voor de kaart ook moet betalen?) en waar je komt te zitten(kan ik dat kiezen ofzo?)
Alvast bedankt
Afhankelijk natuurlijk van de wedstrijd, wanneer je kaartjes gaat halen, en het aantal personen met wie je wil gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef jna het volgende:
26 euro per seizoen volgens mij en je kan dan gewoon voor bijna elk vak kaartjes kopen (behalve zuid en sfeervak)
quote:
wat TerroRobbie zegt klopt wel. Voor de grote wedstrijden moet je wel snel kaartjes gaan halen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:04 schreef Triptamine het volgende:
Oh oke, want ik heb een maat en die is slechtziend, en ziet het alleen goed vanaf de eerste ring.(Invaliden platform is ook niet echt iets voor hem). Maar ik kan dus ook soms gewoon met hem eerste ring gaan zitten dan?
Dankjulliewel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |