abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:06:58 #51
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60443063
Als Ajax Luque kwijt wil, zal hij zich toch eerst in de kijker moeten spelen bij andere clubs.
pi_60443467
Ik vind het erg jammer dat we Thomas en Jan missen tijdens de voorbereiding.
Vooral Jan heeft opzeker een basisplaats en het is toch niet fijn als je beide backs mist tijdens voorbereiding.
(Silva vanwege blessure dan.)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:27:53 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60443513
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:26 schreef Pritt het volgende:
Ik vind het erg jammer dat we Thomas en Jan missen tijdens de voorbereiding.
Vooral Jan heeft opzeker een basisplaats en het is toch niet fijn als je beide backs mist tijdens voorbereiding.
(Silva vanwege blessure dan.)
Precies, erg balen. Zijn gewoon twee belangrijke spelers, als die verdediging gewoon op elkaar ingespeeld is (het is geen wereldtop, maar je maakt mij niet wijs dat ze niet minder tegengoals hoeven te slikken) ram je vanaf eind augustus door op weg naar de schaal.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:30:00 #54
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_60443566
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax zou het echt slecht doen als ze met dit team geen kampioen worden.
We've heard that before.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_60443764
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:22 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart dus wellicht toch naar Real. Krijgen wij ook weer wat geld binnen.
¤ 10 miljoen volgens Marca. Dus Ajax krijgt 22% van ongeveer 5 miljoen euro. Plus nog het solidariteitspercentage.
pi_60444123
Wielaert zie ik niet echt zitten. We hebben net een verdediger van dezelfde leeftijd aangetrokken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60445460
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:

[..]

¤ 10 miljoen volgens Marca. Dus Ajax krijgt 22% van ongeveer 5 miljoen euro. Plus nog het solidariteitspercentage.
22% van 10mln is toch echt geen 5 mln maar 2,2mln
pi_60445678
Cursusje begrijpend lezen nodig?:P

Maar Wielaert is opzich geen gekke aankoop, maar wel wanneer je net Oleguer hebt gehaald.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:56:00 #59
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60445939
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef so-long het volgende:

[..]

22% van 10mln is toch echt geen 5 mln maar 2,2mln
Jawel, je keek.
pi_60445950
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:46 schreef Fides het volgende:
Cursusje begrijpend lezen nodig?:P

Maar Wielaert is opzich geen gekke aankoop, maar wel wanneer je net Oleguer hebt gehaald.
o, ik zie het ,grapje , maar ik dacht dat ze 22% van de verkoopsom kregen?
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:19:14 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60446523
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:50 schreef zjroentje het volgende:
Wielaert zie ik niet echt zitten. We hebben net een verdediger van dezelfde leeftijd aangetrokken.
Op hun leeftijd zie ik nog niet zo'n probleem.
Gewoon 2 goede verdedigers die op een topleeftijd zijn om te presteren.
Daaronder nog een paar jongere verdedigers in de vorm van Vermaelen en Van der Wiel en je hebt best een mooie selectie.

btw ik zat maandagavond laat met Suarez in het vliegtuig vanuit Barcelona naar huis
Hij zat maar 1 stoeltje voor me. Heeft wel de hele tijd liggen slapen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60446672
Toch geen contractonderhandelingen met Barca hoop ik.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:30:54 #63
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60446807
Nog even wat betreft de transfer van Aissati. Genee krabbelt wat terug in zijn column:
quote:
[..]

Bovendien doet de 'interimmer' Van der Aat het volgens ingewijden helemaal niet slecht. Hij blijft in tegenstelling tot het rapport low profile en samen met Blind sleepte hij Cvitanich, Sulejmani, Oleguer en Aissati binnen.

De laatste voor veel minder geld dan iedereen denkt. Pas als de jonge middenvelder een bepaald aantal wedstrijden in Ajax 1 speelt, krijgt PSV het volle pond.

[..]
In de VI zou Aissati zelf het over een bedrag van 2,5 miljoen hebben. De al eerder genoemde 4 miljoen (bruto) zou dus kloppen.

Geen wonder dat PSV dat liever stilhoudt.
pi_60446895
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:25 schreef Pritt het volgende:
Toch geen contractonderhandelingen met Barca hoop ik.
Barcelona zoekt wel iemand voor de linkervleugel.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60447002
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Barcelona zoekt wel iemand voor de linkervleugel.
Ik hoop dat Suarez dan bij de rechtervleugel zat tijdens die vlucht
pi_60447036
En laat FC Barcelona nu ook nog zijn droomclub zijn .... 1 + 1 =
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60447163
Vraagje met betrekking tot Supporter Club Card:

Ik ben nu aan het rondneuzen op de site en heb het formulier gedownload. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten(zie ik nergens staan, ik neem aan dat je voor de kaart ook moet betalen?) en waar je komt te zitten(kan ik dat kiezen ofzo?)

Alvast bedankt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60447335
quote:
De term bioscooppubliek, die fans van Ajax steevast wordt toebedeeld, lijkt werkelijkheid te gaan worden nu de directie van de Amsterdam ArenA van plan is een megadrive-in bioscoop te realiseren. Dat weet RTVNH vandaag te melden. Op het grasveld van het stadion zou plaats zijn voor 300 auto"s, die via het VIP-dek naar binnen zullen rijden.

In het stadion komt een doek van 30 meter breed en 13 meter hoog te hangen, in de lengte van het grasveld. Dit zou tevens het grootste filmscherm van Europa betekenen. Naar verwachting is de eerste rolprent in september in de ArenA te zien.

Met de megadrive-in bioscoop wil de ArenA zich overigens niet gaan richten op het "gewone" publiek maar hopen zij bedrijven aan te trekken. Voor en tijdens de film kunnen hapjes en drankjes worden besteld. Afhankelijk van wat de bedrijven willen, kunnen de versnaperingen variëren van popcorn tot kaviaar.
Ik zag het net op Ajaxshowtime staan bij een reactie. De bron hiervan weet ik niet, lijkt mij overigens weer een broodje aap
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:01:59 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60447515
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:

Ik ben nu aan het rondneuzen op de site en heb het formulier gedownload. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met de kosten(zie ik nergens staan, ik neem aan dat je voor de kaart ook moet betalen?) en waar je komt te zitten(kan ik dat kiezen ofzo?)

Alvast bedankt
Kost volgens mij 25 euro per jaar en je kan bij de primera uitkiezen waar je komt te zitten. Is elke keer weer anders normaalgesproken.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:03:22 #70
131729 jna
pi_60447552
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:45 schreef Triptamine het volgende:

Alvast bedankt
26 euro per seizoen volgens mij en je kan dan gewoon voor bijna elk vak kaartjes kopen (behalve zuid en sfeervak)
Jawel, je keek.
pi_60447579
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:03 schreef jna het volgende:
26 euro per seizoen volgens mij en je kan dan gewoon voor bijna elk vak kaartjes kopen (behalve zuid en sfeervak)
Afhankelijk natuurlijk van de wedstrijd, wanneer je kaartjes gaat halen, en het aantal personen met wie je wil gaan.
pi_60447580
Oh oke, want ik heb een maat en die is slechtziend, en ziet het alleen goed vanaf de eerste ring.(Invaliden platform is ook niet echt iets voor hem). Maar ik kan dus ook soms gewoon met hem eerste ring gaan zitten dan?

Dankjulliewel
pi_60447596
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Rondneuzen
Ik weet het

Maar ik ben kennelijk niet helemaal fris aangezien de prijs gewoon op het formuliertje staat
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:16:37 #75
131729 jna
pi_60447788
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:04 schreef Triptamine het volgende:
Oh oke, want ik heb een maat en die is slechtziend, en ziet het alleen goed vanaf de eerste ring.(Invaliden platform is ook niet echt iets voor hem). Maar ik kan dus ook soms gewoon met hem eerste ring gaan zitten dan?

Dankjulliewel
wat TerroRobbie zegt klopt wel. Voor de grote wedstrijden moet je wel snel kaartjes gaan halen.
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')