Dat deed je toch wel expres hequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef Ladylike het volgende:
hey die zijn net zo belangrijk dan veter-strik-diploma's
Sex, drank, laat opblijven....quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
intro kampen zijn zoooooooooo kut...
ik hoorde bij de jip en jannekes en we sliepen in de jip en janneke tentquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG nu snap ik dus waarom mn zus getraumatiseerd is
das de PABO schuld
jezusquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
ja, ze dachten het is een pabo kamp dus laten we het zo kinds mogelijk maken, leek verdomme wel een schoolreisje op de lagere school...
tof, duiken staat bij mij hoog op het lijstje om eens te proberenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
Ik doe niet aan intros. Ja, introduiken, die mag ik geven
Wat let jequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
tof, duiken staat bij mij hoog op het lijstje om eens te proberen
jaquote:
Ik vind hem wel origineel genoeg voor TTK!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
is omdat ik dus limburgse ben.. ik heb ook zin op dingen ipv in dingen![]()
wat is dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind hem wel origineel genoeg voor TTK!
Ik heb een leuke vriend, ik drink bijna nooit en laat opblijven doe ik standaardquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sex, drank, laat opblijven....
Ja verschrikkelijk.
een dialect is geen taalfout, anders zou je bezig blijven met de friezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kent TTK niet?![]()
Originele taal- en spelfouten #26
OMGquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde bij de jip en jannekes en we sliepen in de jip en janneke tent
Dialect is geen reden om je achter te verschuilen als je een foutje maakt. En aangezien iedereen altijd als ipv dan schrijft, vind ik hem origineel genoeg om te plaatsen, hetgeen ook is geschiedquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
een dialect is geen taalfout, anders zou je bezig blijven met de friezen
als het bij ijsjes blijft waar je op moet sabbelen van de baas is er niets aan de hand...quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dialect is geen reden om je achter te verschuilen als je een foutje maakt. En aangezien iedereen altijd als ipv dan schrijft, vind ik hem origineel genoeg om te plaatsen, hetgeen ook is geschied.
Bij mn weekend baas mag ik ook op wat anders sabbelen, maar ook dat is primaquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het bij ijsjes blijft waar je op moet sabbelen van de baas is er niets aan de hand...
Die dan is dan weer wel de dan die je dan zou moeten gebruikenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij zeggen gewoon nooit als maar altijd dan in het dialect..
wij liggen ook op het ziekenhuis, hebben zin op een ijsje en hebben een auto groter dan die van de buren
sorrie dat ik het letterlijk vertaal
ja, maar dat is dan ook je vriendjequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mn weekend baas mag ik ook op wat anders sabbelen, maar ook dat is prima
euhm...nee..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |