jezusquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
ja, ze dachten het is een pabo kamp dus laten we het zo kinds mogelijk maken, leek verdomme wel een schoolreisje op de lagere school...
tof, duiken staat bij mij hoog op het lijstje om eens te proberenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:41 schreef Pheno het volgende:
Ik doe niet aan intros. Ja, introduiken, die mag ik geven
Wat let jequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
tof, duiken staat bij mij hoog op het lijstje om eens te proberen
jaquote:
Ik vind hem wel origineel genoeg voor TTK!quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
is omdat ik dus limburgse ben.. ik heb ook zin op dingen ipv in dingen![]()
wat is dat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind hem wel origineel genoeg voor TTK!
Ik heb een leuke vriend, ik drink bijna nooit en laat opblijven doe ik standaardquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sex, drank, laat opblijven....
Ja verschrikkelijk.
een dialect is geen taalfout, anders zou je bezig blijven met de friezenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kent TTK niet?![]()
Originele taal- en spelfouten #26
OMGquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde bij de jip en jannekes en we sliepen in de jip en janneke tent
Dialect is geen reden om je achter te verschuilen als je een foutje maakt. En aangezien iedereen altijd als ipv dan schrijft, vind ik hem origineel genoeg om te plaatsen, hetgeen ook is geschiedquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
een dialect is geen taalfout, anders zou je bezig blijven met de friezen
als het bij ijsjes blijft waar je op moet sabbelen van de baas is er niets aan de hand...quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dialect is geen reden om je achter te verschuilen als je een foutje maakt. En aangezien iedereen altijd als ipv dan schrijft, vind ik hem origineel genoeg om te plaatsen, hetgeen ook is geschied.
Bij mn weekend baas mag ik ook op wat anders sabbelen, maar ook dat is primaquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het bij ijsjes blijft waar je op moet sabbelen van de baas is er niets aan de hand...
Die dan is dan weer wel de dan die je dan zou moeten gebruikenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij zeggen gewoon nooit als maar altijd dan in het dialect..
wij liggen ook op het ziekenhuis, hebben zin op een ijsje en hebben een auto groter dan die van de buren
sorrie dat ik het letterlijk vertaal
ja, maar dat is dan ook je vriendjequote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij mn weekend baas mag ik ook op wat anders sabbelen, maar ook dat is prima
euhm...nee..quote:
Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar je weekendbaantje danquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm...nee..
hijs getrouwd
maar zij vind het goed
ow en: ik heb mn post aangepast want we zeggen het echt verkeerd in het maastrichts...
auto groter als die van de burenecht dom eigenlijk.. toch eens nagaan waarom we dat doen
mn vriendinnen uit "Holland" vinden het geweldig
barvrouw in een parenclubquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar je weekendbaantje dan![]()
![]()
.
MPG zegt ook weleens vage dingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij zeggen gewoon nooit als maar altijd dan in het dialect..
wij liggen ook op het ziekenhuis, hebben zin op een ijsje en hebben een auto groter als die van de buren
sorrie dat ik het letterlijk vertaal
Maar er staat wel een slaajfabriekquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
baas boven baas, in het dorpje waar ik woon zijn we met 6000 man
whehehe ik heb ook een pan afquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG zegt ook weleens vage dingen
Gisteren zei hij: "die hebben de pan af!"
dus ik
was het een schok?quote:
quote:
en wat dacht jij eerst dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt verrassend dicht bij wat ik dacht naar aanleiding van je omschrijving.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG zegt ook weleens vage dingen
Gisteren zei hij: "die hebben de pan af!"
dus ik
en waarom zou een barvrouw in de buurt van een hoer komen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat je schreef voor je edit kwam aardig in de buurt.
gek zijnquote:
Correct gezien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag het even aan MPG.
Dat is overigens bij dezen gedaan, want hij leest altijd terug...
Och. Een mens moet toch wat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sick fuck. Je gaat dit toch niet serieus terug zitten lezen.
Nu ik weet wat het betekent: yes you have!quote:
MPGquote:
Nee, eigenlijk nietquote:
ik vroeg natuurlijk wáár die pan vanaf was danquote:
Ik zeg dat het in de buurt kwam he... niet dat het hezelfde isquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waarom zou een barvrouw in de buurt van een hoer komen?
ik neuk alleen mn baas, maar das omdat ik hem lekker vind
verder komt er niemand aan me hoor
Omdat we dan problemen krijgen met de merkhouderquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef Muck het volgende:
Mart, waarom staat bifi niet in het FOK!-woordenboek?
Muckquote:
flauwquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat we dan problemen krijgen met de merkhouder.
En je vriend dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waarom zou een barvrouw in de buurt van een hoer komen?
ik neuk alleen mn baas, maar das omdat ik hem lekker vind
verder komt er niemand aan me hoor
die neukt weer andere vrouwenquote:
oh dan snap ik waarom je zei dat het in de buurt kwamquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg dat het in de buurt kwam he... niet dat het hezelfde is.
Maar ik dacht dus in de richting van een seksueel getinte baan, om het politiek correct te formuleren.
Aah...quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die neukt weer andere vrouwen
we hebben een open relatie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |