ja dat weet ik wel,quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:42 schreef Manono het volgende:
wat ze bedoelen is dat ze geen gezeik willen in de zaak en geen slechte publiciteit
Aangifte intrekken ofniet?
Had hij zelf ook kunnen bedenken. Volwassen mensen zijn nou eenmaal verantwoordelijk voor hun daden. Dat is niet zielig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:47 schreef sayam het volgende:
nee dus
ik heb andere baantje,
het mooie is, dat de baas dus mij nu op heeft gebeld heel triest en of ik het hem niet kon vergeven
want die man heeft dus 2 kinderen blablabla
quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:39 schreef sjimz het volgende:
Kan niet tenzij het een klachtdelict is, wat het in dit geval niet is.
http://www.hetjl.nl/hetjl/templates/themaart.jsp?versionId=null&pageId=812&nodeId=178&languageId=
Of je moet de OvJ heel lief aankijken.
Je kan wel twijfelen maar intrekken zal dus echt niet zo makkelijk gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:56 schreef sayam het volgende:
oww ja dat had ik net gelezen..
ik twijfel gewoon nu, omdat ze op gevoel spelen en kinderen bij gaan halen.
maar ik heb eingenlijk toch niks raars gedaan met dat aangifte
Dus.. er zit niks anders op: Aanpakken die gastquote:Op woensdag 30 juli 2008 06:59 schreef sayam het volgende:
ja dat had k net gelezen op die link die je had gestuurd.
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:39 schreef sjimz het volgende:
Kan niet tenzij het een klachtdelict is, wat het in dit geval niet is.
http://www.hetjl.nl/hetjl/templates/themaart.jsp?versionId=null&pageId=812&nodeId=178&languageId=
Of je moet de OvJ heel lief aankijken.
Vertel eens hoe je dat doet dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:31 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk kun je een aangifte intrekken.
Ik vertel het je nuquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.Die sukkels bij 0900 8844 weten ook echt helemaal niks.
Dat zijn niet eens politiemensen trouwens, heb ik me laten vertellen.
Volgens 0900 8844 door persoonlijk naar het bureau te komen en te vertellen dat je de aangifte wil intrekken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat doet dan?
Ben ik zeer nieuwsgierig naar.
Diefstal is geen klachtdelict.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens 0900 8844 door persoonlijk naar het bureau te komen en te vertellen dat je de aangifte wil intrekken.
Ging overigens over diefstal. Dat lijkt me geen 'klacht' toch? Er was een vergissing in het spel en ik wilde de aangifte intrekken. Wat ik overigens uiteindelijk nooit heb gedaan omdat het de moeite niet waard was.
Je kan de aangifte ook niet intrekken!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik zou nooit de aangifte intrekken, dat hij kinderen heeft zou mij niets uitmaken, daar had hij aan moeten denken voordat hij flipte, mafkees. Vooral omdat hij met een mes op je af kwam, voor het zelfde geld had hij je wel met het scherpe deel geraakt.
Ze luisteren ook nooit hequote:Op woensdag 30 juli 2008 07:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan de aangifte ook niet intrekken!!!!
nee klopt, zij verbinden door en verwijzen jequote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.Die sukkels bij 0900 8844 weten ook echt helemaal niks.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef MLF het volgende:
[..]
nee klopt, zij verbinden door en verwijzen je
ik zou de aangifte niet intrekken, zo kan iedereen met kinderen met messen steken en wie weet wat nog meer
Aaaarghhh, the horrorquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef MLF het volgende:
[..]
nee klopt, zij verbinden door en verwijzen je
ik zou de aangifte niet intrekken, zo kan iedereen met kinderen met messen steken en wie weet wat nog meer
Leek mij ook een poging tot doodslag. Als meneer 'per ongeluk' de scherpe kant van het mes had gebruikt had je zeer waarschijnlijk een probleem gehad. Als je 'voor de grap' iemand met een mes in zijn nek slaat dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd en heb je psychische hulp nodig. Ook als je twee kinderen hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:34 schreef rene90 het volgende:
Wat een malloot zeg.
Maar wat voor soort aangifte, want dit kan je toch als poging tot doodslag zien denk ik, uit woede op dat moment (dus geen moord) een mes op iemand zijn keel slaan. Is best hard te maken dat het bedoelt was om te doden.
wat heb jij er trouwens aan als je de aangifte intrekt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:47 schreef sayam het volgende:
nee dus
ik heb andere baantje,
het mooie is, dat de baas dus mij nu op heeft gebeld heel triest en of ik het hem niet kon vergeven
quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:47 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat heb jij er trouwens aan als je de aangifte intrekt?
Nou, op zich was het object wel gestolen, technisch gesproken, maar daar bleek een goede reden voor te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Diefstal is geen klachtdelict.
En feitelijk ben je schuldig aan valse aangifte
Wat ik bedoel is dat TS niet voor niets aangifte gedaan heeft en aangezien TS nu toch ergens anders werkt hij ook niet te vrezen heeft voor zijn baan.quote:
Ja oke, maar het blijft erop neerkomen dat TS het niet kan terugkeren dus tja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:52 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat TS niet voor niets aangifte gedaan heeft en aangezien TS nu toch ergens anders werkt hij ook niet te vrezen heeft voor zijn baan.
Het wordt wel een humoristisch topic zo.quote:
DAT had ik al door ja, maar ALS het zou kunnen, zou ik het dus niet doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan de aangifte ook niet intrekken!!!!
Zwakkelingquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:37 schreef sjimz het volgende:
Ik zou de aangifte ook maar intrekken dan
Ik ben overstag.
Poging tot doodslag dan eerderquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef Devlinsect het volgende:
Jou met een mes slaan met de botte kant en dan de aangifte in willen trekken omdat hij kinderen heeft![]()
Poging tot moord, dat is het
Aan de andere kant, dat zal de zaak wel snel naar een climax brengen en daarna kan je rustig achterover liggen en een sigaretje roken. Oh shit dat mag ook al niet meer in de horica.quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:52 schreef Diepvriez het volgende:
niet aftrekken die aangifte....
Precies. Aanpakken die hap, misschien leert ie d'r wat van.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wie weet wat hij eigenlijk thuis met de kinderen dooet als die hem weer eens irriteren?
Die slaat hij ook altijd met de botte kan van een mes.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wie weet wat hij eigenlijk thuis met de kinderen dooet als die hem weer eens irriteren?
Applausje voor je dat je een cursus strafrecht oid hebt gevolgd, maar jij bent wel ongelooflijk irritant bezig in dit topic.quote:
Hey, een internetheld!quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Applausje voor je dat je een cursus strafrecht oid hebt gevolgd, maar jij bent wel ongelooflijk irritant bezig in dit topic.
edit: ah, opleiding tot agent. Je bereid je virtueel alvast voor op het echte werk. En als je dan een keer echt daadkrachtig moet optreden tegen zware criminelen, ga je zeker op versterking wachten
alleen irritant op het gebied van het herhalen dat het niet kan, dat intrekken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Applausje voor je dat je een cursus strafrecht oid hebt gevolgd, maar jij bent wel ongelooflijk irritant bezig in dit topic.
edit: ah, opleiding tot agent. Je bereid je virtueel alvast voor op het echte werk. En als je dan een keer echt daadkrachtig moet optreden tegen zware criminelen, ga je zeker op versterking wachten
Wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef Salatrel het volgende:
iets met billen en blaren
Nou als je billen blaren hebben, kan zitten gaan pijnlijk zijn, dus moet je blijven lopen, kun je net zo goed de aangifte weer aftrekken van de belastingdienst als je toch die kant op gaat want fiscaal gezien is er geen enige basis op een aantrekkingsgifte bij de politie hiermee in verband te brengen doordat je blaren op je billen hebt wil dat nog wel eens misgaan.quote:
Begin er zelf eens mee, irritante jankmongool.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:49 schreef sjimz het volgende:
Kan je ook ontopic reageren?
Hoi Jarnoquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begin er zelf eens mee, irritante jankmongool.
Dus iemand die het bij het rechte eind heeft is gelijk een jankmongool?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
TS; zo te zien heeft je ex collega het topic ook gevonden...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Leek mij ook een poging tot doodslag. Als meneer 'per ongeluk' de scherpe kant van het mes had gebruikt had je zeer waarschijnlijk een probleem gehad. Als je 'voor de grap' iemand met een mes in zijn nek slaat dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd en heb je psychische hulp nodig. Ook als je twee kinderen hebt.
dat dus, en ik weet zeker dat die baas alleen maar belt voor eigen belang hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:10 schreef Vandaag... het volgende:
denk dat het ook in het belang van die kinderen is dat papa leert dat agressie niet normaal is.
Zijn gewoon meldkamercentralisten die waarschijnlijk bijne allemaal in blauw gewoon gediend hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:01 schreef vigier het volgende:
Inderdaad! Niets intrekken, als hij er toe in staat is... Stel dat zijn kinderen echt bloedirritant zijn en hij flipt weer eens. Als hij dan weer met een mes mept en het gaat mis... Dat kan beter voorkomen worden!
het zou kunnen als die nederlands kon lezen en begrijpen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef Klinger het volgende:
[..]
TS; zo te zien heeft je ex collega het topic ook gevonden...
Aanklacht fijn laten voor wat het is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:47 schreef sayam het volgende:
nee dus
ik heb andere baantje,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |