Volgens 0900 8844 door persoonlijk naar het bureau te komen en te vertellen dat je de aangifte wil intrekken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je dat doet dan?
Ben ik zeer nieuwsgierig naar.
Diefstal is geen klachtdelict.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens 0900 8844 door persoonlijk naar het bureau te komen en te vertellen dat je de aangifte wil intrekken.
Ging overigens over diefstal. Dat lijkt me geen 'klacht' toch? Er was een vergissing in het spel en ik wilde de aangifte intrekken. Wat ik overigens uiteindelijk nooit heb gedaan omdat het de moeite niet waard was.
Je kan de aangifte ook niet intrekken!!!!quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:41 schreef Karina het volgende:
Ik zou nooit de aangifte intrekken, dat hij kinderen heeft zou mij niets uitmaken, daar had hij aan moeten denken voordat hij flipte, mafkees. Vooral omdat hij met een mes op je af kwam, voor het zelfde geld had hij je wel met het scherpe deel geraakt.
Ze luisteren ook nooit hequote:Op woensdag 30 juli 2008 07:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan de aangifte ook niet intrekken!!!!
nee klopt, zij verbinden door en verwijzen jequote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.Die sukkels bij 0900 8844 weten ook echt helemaal niks.
Dat zijn niet eens politiemensen trouwens, heb ik me laten vertellen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef MLF het volgende:
[..]
nee klopt, zij verbinden door en verwijzen je
ik zou de aangifte niet intrekken, zo kan iedereen met kinderen met messen steken en wie weet wat nog meer
Aaaarghhh, the horrorquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef MLF het volgende:
[..]
nee klopt, zij verbinden door en verwijzen je
ik zou de aangifte niet intrekken, zo kan iedereen met kinderen met messen steken en wie weet wat nog meer
Leek mij ook een poging tot doodslag. Als meneer 'per ongeluk' de scherpe kant van het mes had gebruikt had je zeer waarschijnlijk een probleem gehad. Als je 'voor de grap' iemand met een mes in zijn nek slaat dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd en heb je psychische hulp nodig. Ook als je twee kinderen hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:34 schreef rene90 het volgende:
Wat een malloot zeg.
Maar wat voor soort aangifte, want dit kan je toch als poging tot doodslag zien denk ik, uit woede op dat moment (dus geen moord) een mes op iemand zijn keel slaan. Is best hard te maken dat het bedoelt was om te doden.
wat heb jij er trouwens aan als je de aangifte intrekt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:47 schreef sayam het volgende:
nee dus
ik heb andere baantje,
het mooie is, dat de baas dus mij nu op heeft gebeld heel triest en of ik het hem niet kon vergeven
want die man heeft dus 2 kinderen blablabla
quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:47 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
wat heb jij er trouwens aan als je de aangifte intrekt?
Nou, op zich was het object wel gestolen, technisch gesproken, maar daar bleek een goede reden voor te zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Diefstal is geen klachtdelict.
En feitelijk ben je schuldig aan valse aangifte
Wat ik bedoel is dat TS niet voor niets aangifte gedaan heeft en aangezien TS nu toch ergens anders werkt hij ook niet te vrezen heeft voor zijn baan.quote:
Ja oke, maar het blijft erop neerkomen dat TS het niet kan terugkeren dus tja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:52 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat TS niet voor niets aangifte gedaan heeft en aangezien TS nu toch ergens anders werkt hij ook niet te vrezen heeft voor zijn baan.
Het wordt wel een humoristisch topic zo.quote:
DAT had ik al door ja, maar ALS het zou kunnen, zou ik het dus niet doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan de aangifte ook niet intrekken!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |