abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:09:25 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60466416
Mafkezen. Ik zou dan niet meer in mijn eigen tuin mogen roken, maar onderwijl mag ik wel in de BBQ-stanken van mijn buren zitten? En wie val ik lastig als ik in mijn eigen auto rook?
Maar ja, ondertekend door Victoria Koblenko, en als iemand een frigide frust is, is het mevrouw Koblenko wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60466559
Margarita van Wieisdesigaarwanneerurookt.nl. Margarita wil alleen met haar voornaam in De Telegraaf uit angst voor boze rokers

En dan vervolgens wel dat domein met je eigen achternaam registeren.
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:23:11 #153
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60466644
De CAN blijkt dan ineens toch niet zo extremistisch als 'de rokers' willen doen geloven.
Life is what you make it.
pi_60466686
Wat een debielen zeg. Maar dan gaat het dus niet meer omdat het slecht voor de gezondheid is (want dat is in de buitenlucht verwaarloosbaar), maar om de stank. Mag je dan ook geen scheten meer laten, bbqen, naar zweet stinken, een stinkende hond hebben, uit je bek meuren etc.? Ik kan niet geloven dat ze dit serieus menen. Die Koblenko mag van mij het land uitgezet worden terug naar Oekraine, daar is de lucht nog zuiver, en Wibi mogen ze zijn piano door de strot duwen. Het moet niet gekker worden.
pi_60466770
De mensen konden gelukkig wel hun verhaal kwijt bij die organisatie, dat scheelt weer een hoop trauma's.
Ik rook iig lekker door op het terras zolang het bij wet niet verboden is. Mensen die er last van hebben gaan thuis maar chillen.
pi_60466838
Ik weet trouwens ook wel zeker dat ze dit er nooit door krijgen, ze zetten zich alleen maar voor schut op deze manier.

Ik paf ook lekker door, ik rook trouwens alleen als ik drink, dus wordt al dubbel beperkt. Ik zie het er trouwens nog van komen dat het rookverbod in de horeca teruggedraaid danwel aangepast gaat worden, aangezien het helemaal niet goed gaat op deze manier en je alleen maar klachten hoort (overvolle terrassen, personeel kan werk niet meer doen doordat mensen bij ingang staan te roken, terugloop omzet). En de klachten hierover komen net zo vaak van niet-rokers, die zijn er ook niet blij mee, behalve dat stelletje fanatiekelingen dat toch al nergens komt.
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:51:28 #157
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_60467217
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:03 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

"Dit is het probleem verplaatsen. Er moet wetgeving komen over een openbaar rookverbod, zodat iedereen met een gerust hart de straat op kan. Niet alleen in de winkelstraten, maar ook in het bos, aan zee, in de auto.
Uitlaatgasje iemand?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:00:09 #158
pi_60467400
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Wat een debielen zeg. Maar dan gaat het dus niet meer omdat het slecht voor de gezondheid is (want dat is in de buitenlucht verwaarloosbaar), maar om de stank. Mag je dan ook geen scheten meer laten, bbqen, naar zweet stinken, een stinkende hond hebben, uit je bek meuren etc.? Ik kan niet geloven dat ze dit serieus menen. Die Koblenko mag van mij het land uitgezet worden terug naar Oekraine, daar is de lucht nog zuiver, en Wibi mogen ze zijn piano door de strot duwen. Het moet niet gekker worden.
http://www.evd.nl/zoeken/showbouwsteen.asp?bstnum=194786&location=
quote:
Luchtvervuiling
Ondanks de economische groei probeert de overheid de uitstoot van kooldioxide te beperken. Maar voor de energievoorziening is het land nog vooral afhankelijk van kolen. Bovendien neemt de uitstoot van koolmonoxide door voertuigen nog fors toe. Door een verbod op vuile brandstoffen en de introductie van alternatieve en schone brandstoffen wil de overheid de uitstoot van koolmonoxide door voertuigen beperken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_60467479
Is het misschien een idee om een actiegroep te beginnen om 50.000 handtekeningen op te halen voor een complete herstructurering van Nederland. Het land wordt dan opgesplitst in twee delen. Het ene deel is voor de antirookfundamentalisten, ik schat dat 1 provincie hiervoor groot genoeg is, zoveel van die debielen zijn er ook weer niet, en het andere deel voor de rest van de bevolking. We zetten er dan een grote wand tussen van plexiglas. Iedereeen gelukkig. Ik denk trouwens dat de gemiddelde leeftijd in die ene provincie een stuk lager zal zijn dan in dat andere deel ook al wordt daar veel ongezonder geleefd. Ik ben er namelijk van overtuigd dat de levensduur voor een groot deel bepaald wordt door geluk en je eigen instelling. Het valt mij op dat juist verzuurde, klagende mensen vaak enge ziektes krijgen, zelfs als ze heel gezond leven...
pi_60467555
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef bloodymary het volgende:
Is het misschien een idee om een actiegroep te beginnen om 50.000 handtekeningen op te halen voor een complete herstructurering van Nederland. Het land wordt dan opgesplitst in twee delen. Het ene deel is voor de antirookfundamentalisten, ik schat dat 1 provincie hiervoor groot genoeg is, zoveel van die debielen zijn er ook weer niet, en het andere deel voor de rest van de bevolking. We zetten er dan een grote wand tussen van plexiglas. Iedereeen gelukkig. Ik denk trouwens dat de gemiddelde leeftijd in die ene provincie een stuk lager zal zijn dan in dat andere deel ook al wordt daar veel ongezonder geleefd. Ik ben er namelijk van overtuigd dat de levensduur voor een groot deel bepaald wordt door geluk en je eigen instelling. Het valt mij op dat juist verzuurde, klagende mensen vaak enge ziektes krijgen, zelfs als ze heel gezond leven...
Als je nou de provincies laat voor wat ze zijn en die josties op een kunstmatig eiland in de noordzee gooit, dan krijg je mijn handtekening! Niet te hoog maken dat kunstmatig eiland, dan kan het meteen als early warning systeem voor zeespiegel stijging dienst doen.
  donderdag 31 juli 2008 @ 15:09:35 #161
pi_60467588
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 15:04 schreef bloodymary het volgende:
Is het misschien een idee om een actiegroep te beginnen om 50.000 handtekeningen op te halen voor een complete herstructurering van Nederland. Het land wordt dan opgesplitst in twee delen.
We sturen ze naar België, daar zijn ze al bezig.
pi_60467656
wat een mafkezen, geen rook op een terras maar omdat het lekker weer is wel in de file staan naar zandvoort om daar op terrasjes te zitten langs de boulevard waar iedereen langs tuft?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:10:45 #163
117098 Hathor
Effe niet
pi_60470351
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Terechte klachten. Vooral nu al die cafe-eigenaren terrasverwarming aan gaan leggen.

Je bent een paria als je rookt, daar moet je maar mee leven.
Je bent ook een paria als je homo bent, veel succes daarmee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_60470883
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef Litpho het volgende:

En in een ideale situatie was dat aparte deel ook gewoon een café geweest waar in metersgroot neonlicht "HIER WORDT GEROOKT" op de gevel was geplakt. Maar dat mocht natuurlijk weer niet, want stel je voor dat je per ongeluk doof ende blind eens een rookruimte in stapt .
Ook in café's heb je rokersruimtes. Niet in ieder café, maar dat is iets anders.

Er is natuurlijk ook nog wel een verschil tussen binnen en buiten...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_60470904
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:25 schreef bloodymary het volgende:
Oekraine, daar is de lucht nog zuiver
Nou... daar zou ik geen geld op zetten.
pi_60470971
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Weet GeenStijl dit al?
Ja, kijk maar op hun site!!
geniet nooit met mate
pi_60471261
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je bent ook een paria als je homo bent, veel succes daarmee.

SCH
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:08:46 #168
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60471269
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:48 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Ja, kijk maar op hun site!!
Alet Meliesie, homeopathisch 'arts', werkzaam bij praktijk De Schans voor aanvullende geneeskunde.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:43:33 #169
223376 lekkerroken
ik blijf lekker roken
pi_60475448
we moeten lekker gaanROKEN bij die vrouw voor haar huis deur.
Ik steek er nu gelijk maar een op mmmmmmmmmmmmm zo sjaggie
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:53:35 #170
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_60475739
Niet doen, dat adressen en telefoonnummers en andere privé gegevens posten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_60476135
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:18 schreef maartena het volgende:
Mja, ik vind deze klacht ook te ver gaan inderdaad. Binnen rookverbod ben ik 100% voor. Maar buiten roken, geen problemen mee.....
Maartena! Je hebt toch een rationeel trekje! had ik niet achter je gezocht!! Hulde
geniet nooit met mate
pi_60478874
Leven en laten leven wordt een steeds minder gesignaleerd iets.

Roken in de buitenlucht schaad niemand. Geen idee waarom iemand daar over klagen wil/kan.

Naast dit alles vind ik de hypocrisie mbt alcohol zo storend. Het valt mij op dat diegenen die het hartste klagen over rokers (in de buitenlucht dus, binnen heb ik geen probleem met een rookverbod. Hoewel ik als roker uiteraard de voorkeur geef aan speciale rokersruimten), vaak dezelfden zijn die met een slok op achter het stuur kruipen. DAT vind ik nou crimmineel!!!
pi_60478991
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:09 schreef girl123456 het volgende:

Roken in de buitenlucht schaad niemand. Geen idee waarom iemand daar over klagen wil/kan.
Het stinkt natuurlijk gewoon als je in de rook van een ander zit.
quote:
Naast dit alles vind ik de hypocrisie mbt alcohol zo storend. Het valt mij op dat diegenen die het hartste klagen over rokers (in de buitenlucht dus, binnen heb ik geen probleem met een rookverbod. Hoewel ik als roker uiteraard de voorkeur geef aan speciale rokersruimten), vaak dezelfden zijn die met een slok op achter het stuur kruipen. DAT vind ik nou crimmineel!!!
Dit verband heb ik nooit eerder gehoord, niet mijn ervaring, dus...
pi_60479641
quote:
Het stinkt natuurlijk gewoon als je in de rook van een ander zit.
BBQ jij weleens?
quote:
Dit verband heb ik nooit eerder gehoord, niet mijn ervaring, dus...
Dat verband wordt steeds gelegd omdat het gaat om de schadelijkheid van iets.
Alcohol is een stuk destructiever dan tabak.
Maar als je dat zegt is het ineens een kromme vergelijking.
pi_60479912
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou... daar zou ik geen geld op zetten.
Dat was eigenlijk ook sarcastisch bedoeld, bij Oekraine zie ik altijd beelden van radioactiviteit voor me....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')