Dat heb ik in een parallel universum ook gedaan. Daar zegt ene 'Kekkie' (quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:29 schreef Rekkie het volgende:
Had je maar een PS3 en een Mac book moeten kopen
Daar had je ook een WII en een Amiga moet kopen nurdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heb ik in een parallel universum ook gedaan. Daar zegt ene 'Kekkie' () nu dat ik maar een Xbox 360 en Compal had moeten kopen.
Dat is mijn grap.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:32 schreef Chriz2k het volgende:
I love niggers. I think everybody should own at least one.
Niet echt. Als je op de neger doelt, die doen het goed qua views.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, een topic met potentie, TS. Echter jammer dat je toch nog even wat onnodige bagger toevoegt, nu maar hopen dat het topic daardoor niet verpest wordt.
Snap je wat ik bedoel?
+1 geheugenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is mijn grap.
Des te harder kan er ik om lachen.D:D;d
[ afbeelding ].
Dit topic heeft geen potentie, knuppelquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
Goh, een topic met potentie, TS. Echter jammer dat je toch nog even wat onnodige bagger toevoegt, nu maar hopen dat het topic daardoor niet verpest wordt.
Snap je wat ik bedoel?
Klopt, zolang die plaatjes erbij staan heeft het inderdaad weinig potentie.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit topic heeft geen potentie, knuppel.
En ook qua bagger. Aan jou de keuze.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet echt. Als je op de neger doelt, die doen het goed qua views.
Die laptop was twee jaar geleden ¤1300 (toen nog fl. 2600,-).quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Visitor.Q het volgende:
Als jij je geld nou eens niet uitgeeft aan allerhande tweedehands zooi of moet-goedkoop-laptops dan bleef dit topic (incl neger) ons bespaard.
Nofi, maar jij bent de enige die off-topic post.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ook qua bagger. Aan jou de keuze.
Je hebt ¤100 verloren. Ik weet het goed gemaakt, als jij voor ¤88 mijn Xbox laat repareren lullen we nergens over.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef Het_Biertje het volgende:
100 euro dat TS een Acer bezit.
Heul niet!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is mijn grap.
Des te harder kan er ik om lachen.D:D;d
[ afbeelding ].
Ja, is van Theo Maassen. Ik geef toe dat ik hem van heb gejat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heul niet!
Die garp bestond al veel langer.
Oh kut, dat wist ik dus ook niet. Nu vind ik heel de grap waardeloos.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, is van Theo Maassen. Ik geef toe dat ik hem van heb gejat.
pics van je laptop!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt ¤100 verloren. Ik weet het goed gemaakt, als jij voor ¤88 mijn Xbox laat repareren lullen we nergens over.
Zonder die neger toevoeging had ik inderdaad niet dit topic bezocht. Er zit een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet echt. Als je op de neger doelt, die doen het goed qua views.
Ik stel je een vraag omtrent dit topic. Niet zo offtopic hoor als mod. Als het moet is het ook zo verwijderd, mocht je de moeite nemen om je topic te ontdoen van die bagger. Dit zijn juist de dingen die een topic al om zeep helpen voordat er ook nog maar een reactie is gepost, en eigenlijk hoeven we dat niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nofi, maar jij bent de enige die off-topic post.
[KLB-FB] Klagen over klachten kan hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag omtrent dit topic. Niet zo offtopic hoor als mod. Als het moet is het ook zo verwijderd, mocht je de moeite nemen om je topic te ontdoen van die bagger. Dit zijn juist de dingen die een topic al om zeep helpen voordat er ook nog maar een reactie is gepost, en eigenlijk hoeven we dat niet.
Zet er maar een slotje op Chrisquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Dit topic heeft geen potentie, knuppel.
Compal HEL-80. Ik zei eerder al dat het een Compal was hoor.quote:
Gaat u voor, ik heb immers mijn zegje al gedaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
[KLB-FB] Klagen over klachten kan hier
Hier verder graag.
Wat een onzin, garantie vervalt niet bij verkoop. Ik zou uit principe een jurist inschakelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:25 schreef TC03 het volgende:
Aangezien ik de tweede eigenaar ben, heb ik geen garantie ().
Is dat zo? Hmm. Ik zal nog wel een keer bellen dan. Heb je een bron ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Wat een onzin, garantie vervalt niet bij verkoop. Ik zou uit principe een jurist inschakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |