En dan zijn er behoorlijk wat pogingen gedaan daartoe. Reagan en Bush, zowel vader als zoon, in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:12 schreef Monidique het volgende:
Vier presidenten zijn vermoord, dus zo gezien is de kans iets minder dan 10%.
Ford, twee keer. Maar goed, niemand was zo gedemoniseerd als Bush 43, dus als de Secret Service hem in leven kan houden, dan moet de messias toch een eitje zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:
En dan zijn er behoorlijk wat pogingen gedaan daartoe. Reagan en Bush, zowel vader als zoon, in ieder geval.
En maar 1 van de vier was een Democraat, dus statistisch zit Obama redelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
En dan zijn er behoorlijk wat pogingen gedaan daartoe. Reagan en Bush, zowel vader als zoon, in ieder geval.
De kogels komen alleen van rechts.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ford, twee keer. Maar goed, niemand was zo gedemoniseerd als Bush 43, dus als de Secret Service hem in leven kan houden, dan moet de messias toch een eitje zijn.
Lee Harvey Oswald was rechts? John Wilkes Booth was rechts?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:26 schreef Montov het volgende:
[..]
De kogels komen alleen van rechts.
Bush is nooit vermoord ondanks alle demonisatie, dus ja, de kogels komen altijd van rechts. Sommigen willen doen geloven dat Oswalf, Booth en Hitler links waren, maar daar trap ik niet in.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald was rechts? John Wilkes Booth was rechts?
Lees je even in zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Bush is nooit vermoord ondanks alle demonisatie, dus ja, de kogels komen altijd van rechts. Sommigen willen doen geloven dat Oswalf, Booth en Hitler links waren, maar daar trap ik niet in.
CIA, NWO, conspiracy,quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Oswald was een overtuigd communist die nota bene naar de Sovjet Unie overliep en later zeer actief was in het steunen van Fidel Castro. niet links!?
Wat hem niet 'links' maakt.quote:En Booth was natuurlijk een hardcore Democraat.
Niet per se, maar op het Amerikaanse spectrum is dat de linkse kant.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
CIA, NWO, conspiracy,.
[..]
Wat hem niet 'links' maakt.
Maar dat maakt hem niet 'links', nogmaals. Ik heb overigens geen idee wat hem bezielde, hoor. En trouwens, we hebben het over 150 jaar geleden, toen ging het niet over homohuwelijk en abortus en moslims. Dus hoe je "hardcore Democraat" vertaalt naar 'links'...quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet per se, maar op het Amerikaanse spectrum is dat de linkse kant.
Economisch gezien was de GOP toen al rechtser dan de Democratische Partij, maar Booth's belangrijkste motief was natuurlijk racisme.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar dat maakt hem niet 'links', nogmaals. Ik heb overigens geen idee wat hem bezielde, hoor. En trouwens, we hebben het over 150 jaar geleden, toen ging het niet over homohuwelijk en abortus en moslims. Dus hoe je "hardcore Democraat" vertaalt naar 'links'...
Toen kwamen de kogels van meerdere kanten...quote:
Uiteraard, hij kwam voort uit de partij van discriminatie en slavernij.quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Economisch gezien was de GOP toen al rechtser dan de Democratische Partij, maar Booth's belangrijkste motief was natuurlijk racisme.
Lee Harvey Oswald was a een katvangerquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald was rechts? John Wilkes Booth was rechts?
Dat zou best kunnen, maar er zijn nog duizend andere filmpjes en duizend andere boeken met duizend andere theorïen. Waarom zou ik degene die jij post nou juist wel moeten geloven?quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:37 schreef henkway het volgende:
[..]
Lee Harvey Oswald was a een katvanger
lees Who killed JFK maar of kijk dit filmpje even
quote:But we always kill those good guys who try and tell us that, you ever notice that? And let the demons run amok. Jesus - murdered; Martin Luther King - murdered; Malcolm X - murdered; Gandhi - murdered; John Lennon - murdered; Reagan... wounded.
omdat dit filmpje echt gebeurt isquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar er zijn nog duizend andere filmpjes en duizend andere boeken met duizend andere theorïen. Waarom zou ik degene die jij post nou juist wel moeten geloven?
Er is zoveel echt gebeurd, beelden kunnen echter op verschillende wijzes geïnterpreteerd worden, dat snap je neem ik aan ook wel.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:32 schreef henkway het volgende:
[..]
omdat dit filmpje echt gebeurt is
Hm.. verdacht is het op z'n minst.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:32 schreef henkway het volgende:
[..]
omdat dit filmpje echt gebeurt is
Je vergeet Beria.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij is een belangrijke president en persoon. En belangrijke personen met een positieve boodschap worden meestal omgelegd als je kijkt naar de geschiedenis:
[..]
Er zijn nog meer filmpjes die nooit vrijgegeven zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hm.. verdacht is het op z'n minst.
Het komt niet echt snugger over om dat soort dingen zonder voorbehoud te roepen. Waarom is die verklaring de juiste? Waarom omarm je deze als waarheid uit al die duizenden anderen? Lijkt me wat verstandiger om sceptisch te blijven.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:44 schreef henkway het volgende:
[..]
Kennedy is net als zijn broer door de CIA en da maffia opgeruimd
JFK had zelf al duidelijk stappen gezet naar escalatie, de man was sowieso een havik, zeker als het op communisten aankwam (kijk maar eens naar zijn beëdigings-speech). Ik denk dat hij uiteindelijk ook wel Amerikaanse troepen op grote schaal had laten vechten. Zuid Vietnam communistisch laten worden was geen optie, ook voor JFK niet.quote:De communisten jagers wilden de Vietnam oorlog fullscale beginnen,en de strijd tegen de maffia was ook geen ongevaarlijke.
een half jaar zija zijn dood ging het dan ook volledig los in vietnam
Pim & Theoquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij is een belangrijke president en persoon. En belangrijke personen met een positieve boodschap worden meestal omgelegd als je kijkt naar de geschiedenis:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |