Ik wel ik wil altijd van iedereen ALLES weten ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef PusKut het volgende:
Ik trek mezelf altijd 8x af voordat ik ga slapen.
Who fucking cares?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Beauregard het volgende:
TS, besef je dat je buik nog steeds een moddervette blubberberg is, ongeacht de kracht van je buikspieren?
Met buikspieroefeningen verbrand je geen vet, nigger.
ik lach om de tv en hoop dat ik zo een strakke buik krijgquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef aychelle het volgende:
Ik doe altijd nog zo'n 50 buikspier oefeningen ... voor een superstrakke bui en jullie? .................
Bwehehe!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:59 schreef SolidArt het volgende:
Haha, ludosanders modje.. .:')
Jij was anders ook toffer onder je originele account.quote:
Users die het woord nigger op het internet gebruiken maar in het echt niks durven als er 1tje naast hem staatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Beauregard het volgende:
TS, besef je dat je buik nog steeds een moddervette blubberberg is, ongeacht de kracht van je buikspieren?
Met buikspieroefeningen verbrand je geen vet, nigger.
Tuurlijk niet 200 ! niet voor het slapen gaan teminstequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef aychelle het volgende:
200 !!!! jezus lig je daarna niet helemaal dubbel van de kramp? of maaktje een grrapje
Superstrakke bui? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef aychelle het volgende:
voor een superstrakke bui en jullie? .................
Users die mij op FOK! durven te quoten maar in het echt niks durven als de Beauregard naast hun staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Users die het woord nigger op het internet gebruiken maar in het echt niks durven als er 1tje naast hem staat
Even rustig ja, dit is een slaap topicquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Users die mij op FOK! durven te quoten maar in het echt niks durven als de Beauregard naast hun staat.
WAT IS PUNT, SNOTAAP!?
Brrrrquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Users die mij op FOK! durven te quoten maar in het echt niks durven als de Beauregard naast hun staat.
WAT IS PUNT, SNOTAAP!?
De Beauregardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WAT IS PUNT, SNOTAAP!?
Chuck Norris valt in het niet, in vergelijking met mijn persoontje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:20 schreef PusKut het volgende:
[..]
De Beauregard
Sneller dan z'n eigen schaduw enzo.
neuken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik lach om de tv en hoop dat ik zo een strakke buik krijg
Tja, wat valt daar nou op te zeggen? Een maagdje die roept dat hij mijn moeder wel eens even anaal zal vernederen. Ik ben er niet erg van onder de indruk.quote:
Dat lijkt me wel erg heftig.quote:
Heb je niet door dat ik blije gimmick-kloons stelselmatig negeer?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:47 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Hey beauregard, heb ik niet gezegd dat je wat rustiger aan moet doen?
Want anders, hè hè!?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:49 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Nee gewoon rustig doen ja?
daarvan kan je nou juist NIET slapenquote:
Vraag het anders haar. Als ze nog goed kan lopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tja, wat valt daar nou op te zeggen? Een maagdje die roept dat hij mijn moeder wel eens even anaal zal vernederen. Ik ben er niet erg van onder de indruk.
Ik heb het gevraagd. Ze kan nog lopen, want er gebeurde niet zo veel. Je kwam na drie keer stoten al klaar en moest toen huilen, omdat - en ik citeer - "het zo ongelooflijk bijzonder was, eindelijk ontmaagd!".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag het anders haar. Als ze nog goed kan lopen![]()
Noem eens een paar van die filmpjes dan? kan me er niet veel bij voorstellenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef wannabeme het volgende:
Ik kijk meestal nog wat natuurfilmpjes
Nee niet die; op Animal Planet
Je slaat met je linkervuist op je rechtervoet?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:21 schreef Jimbo het volgende:
<<<
Neo-Mullen heeft er zelfs een filmpje van gemaaktquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Aan mn kloten krabben, stiekem aan m'n vingers ruiken en vervolgens over mn nek gaan
Wat is jouw probleem !!!!!!! hoe stoer ben je buiten het internet he?!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Chuck Norris valt in het niet, in vergelijking met mijn persoontje.
Maar nu weer ontopic. Vertel die neger eens wat je doet voor het slapengaan.
Lekker geslapen, schat?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:18 schreef aychelle het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem !!!!!!! hoe stoer ben je buiten het internet he?!ga iemands anders topic verpesten
Dat is wel zo. Ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:07 schreef LudoSanders het volgende: was anders ook toffer onder je originele account.
Ik sport ook, zo´n 3 keer per week ook vooral voor mijn conditie (sporte vroeger namelijk altijd)quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:05 schreef mirved het volgende:
Ik doe mijn ogen dicht voor het slapen gaan.
Aychelle: iedere dag 50 buikspieroefeningen heeft na een tijdje geen zin meer, probeer af te wisselen. Overigens als je een vet laagje zou willen weg werken dan kan je beter gaan rennen of iets dergelijks.
Foto's of anders geloven we je niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:08 schreef aychelle het volgende:
ik ben echt niet moddervet hoor! ik heb al een strakke buik allen wil dat graag zo houden.. beauregard heeft er van gemaakt dat ik een blubberbuik heb
Het is inderdaad wetenschappelijk bewezen dat na een mannelijk orgasme een stofje vrij komt in de hersennen waardoor de man wilt gaan slapen. Bij vrouwen een stofje waardoor ze willen knuffelen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:42 schreef Koskettimet het volgende:
Mijn vriendin bevredigen en daarna haar flink van achteren nemen
Dan slaap je pas fijn!
Hahaquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neo-Mullen heeft er zelfs een filmpje van gemaakt![]()
Oh ja en datquote:
quote:
Datquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:48 schreef Vlindur het volgende:
Tanden poetsen natuurlijk.
En mn roze snoopy pyama aan trekken.
Die zie je juist toch niet in het donker?quote:
Deze post vind ik erg vreemd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef cindyboy2 het volgende:
hangt ervan af, hoe ik me voel maar altijd eerst een pakje boterhammen uit de diepvriezer, mes, thermos, tas, brooddoos en drinkbeker klaar; bordje om boterhammen te smeren, een waterkoker met water,
dan leg ik proper ondergoed klaar, en de rest van mijn kleding om aan te doen, op een stoel naast de tafel.
dan kleed ik me uit, zet mijn wekker, en ga (niet alle dagen) onder de douche, soms doe ik mijn haar (wat tot onder mjn oksels komt, in twee staarjtes of twee vlechtjes, droog me dan af en ga op bed liggen nog wat lezen en wat kruiswoordraadsels invullen. soms trek ik me nog snel af en leg dan een handdoek op me en val in slaap.
Wat is er mis mee????????quote:
Spinnen slopen muggen en terwijl ze die als milkshakeje naar binnen aan het slobberen zijn vallen ze jou ook niet lastig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ga eerst op jacht naar allerlei vage muggenzooi en spinnen!
Spinnen! *rillll* als ik aan ze denk krijg ik al kippevel..bah bah!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:21 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Spinnen slopen muggen en terwijl ze die als milkshakeje naar binnen aan het slobberen zijn vallen ze jou ook niet lastig.
N~
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Spinnen! *rillll* als ik aan ze denk krijg ik al kippevel..bah bah!
Rofl, ben ik de enige die meteen aan Sugarhill Gang - Rappers Delight moest denken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:31 schreef XiChico het volgende:
Ik zeg altijd even hippiedihappiediho,naar,bed,gaan,doe,je,zo van de hipp hipp hipp in een trip trip trip, morgen wakker zonder dip dip dip. (red.)
Weet ik, volgens mij was jij dat namelijk ook in een spinnentopic van een flinke tijd geleden waar je je afschuw flink duidelijk had gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Spinnen! *rillll* als ik aan ze denk krijg ik al kippevel..bah bah!
Halverwege deze prachtige zin hierboven viel ik in slaap (of mijn bewustzijn had een blackout)quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef cindyboy2 het volgende:
hangt ervan af, hoe ik me voel maar altijd eerst een pakje boterhammen uit de diepvriezer, mes, thermos, tas, brooddoos en drinkbeker klaar; bordje om boterhammen te smeren, een waterkoker met water,
dan leg ik proper ondergoed klaar, en de rest van mijn kleding om aan te doen, op een stoel naast de tafel.
dan kleed ik me uit, zet mijn wekker, en ga (niet alle dagen) onder de douche, soms doe ik mijn haar (wat tot onder mjn oksels komt, in twee staarjtes of twee vlechtjes, droog me dan af en ga op bed liggen nog wat lezen en wat kruiswoordraadsels invullen. soms trek ik me nog snel af en leg dan een handdoek op me en val in slaap.
En daarna dan nog even de ideale slaappositie aannemen, mogelijkerwijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik doe meestal als laatste voor ik ga slapen mn ogen dicht
ik heb een wastafel tegen mn bed aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef Topspin het volgende:
Checken of ik genoeg water heb staan naast het bed voor de nachtelijke droge mond.
daar lig ik al in voor mn ogen dicht gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En daarna dan nog even de ideale slaappositie aannemen, mogelijkerwijs.
Ach, ik doe om de dag zo'n 500 buikspieroefeningen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef aychelle het volgende:
Ik doe altijd nog zo'n 50 buikspier oefeningen ... voor een superstrakke bui en jullie? .................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |