Ik wel ik wil altijd van iedereen ALLES weten ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef PusKut het volgende:
Ik trek mezelf altijd 8x af voordat ik ga slapen.
Who fucking cares?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Beauregard het volgende:
TS, besef je dat je buik nog steeds een moddervette blubberberg is, ongeacht de kracht van je buikspieren?
Met buikspieroefeningen verbrand je geen vet, nigger.
ik lach om de tv en hoop dat ik zo een strakke buik krijgquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef aychelle het volgende:
Ik doe altijd nog zo'n 50 buikspier oefeningen ... voor een superstrakke bui en jullie? .................
Bwehehe!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:59 schreef SolidArt het volgende:
Haha, ludosanders modje.. .:')
Jij was anders ook toffer onder je originele account.quote:
Users die het woord nigger op het internet gebruiken maar in het echt niks durven als er 1tje naast hem staatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Beauregard het volgende:
TS, besef je dat je buik nog steeds een moddervette blubberberg is, ongeacht de kracht van je buikspieren?
Met buikspieroefeningen verbrand je geen vet, nigger.
Tuurlijk niet 200 ! niet voor het slapen gaan teminstequote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:49 schreef aychelle het volgende:
200 !!!! jezus lig je daarna niet helemaal dubbel van de kramp? of maaktje een grrapje
Superstrakke bui? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef aychelle het volgende:
voor een superstrakke bui en jullie? .................
Users die mij op FOK! durven te quoten maar in het echt niks durven als de Beauregard naast hun staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Users die het woord nigger op het internet gebruiken maar in het echt niks durven als er 1tje naast hem staat
Even rustig ja, dit is een slaap topicquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Users die mij op FOK! durven te quoten maar in het echt niks durven als de Beauregard naast hun staat.
WAT IS PUNT, SNOTAAP!?
Brrrrquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Users die mij op FOK! durven te quoten maar in het echt niks durven als de Beauregard naast hun staat.
WAT IS PUNT, SNOTAAP!?
De Beauregardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
WAT IS PUNT, SNOTAAP!?
Chuck Norris valt in het niet, in vergelijking met mijn persoontje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:20 schreef PusKut het volgende:
[..]
De Beauregard
Sneller dan z'n eigen schaduw enzo.
neuken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik lach om de tv en hoop dat ik zo een strakke buik krijg
Tja, wat valt daar nou op te zeggen? Een maagdje die roept dat hij mijn moeder wel eens even anaal zal vernederen. Ik ben er niet erg van onder de indruk.quote:
Dat lijkt me wel erg heftig.quote:
Heb je niet door dat ik blije gimmick-kloons stelselmatig negeer?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:47 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Hey beauregard, heb ik niet gezegd dat je wat rustiger aan moet doen?
Want anders, hè hè!?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:49 schreef Benjamin_Ben het volgende:
Nee gewoon rustig doen ja?
daarvan kan je nou juist NIET slapenquote:
Vraag het anders haar. Als ze nog goed kan lopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tja, wat valt daar nou op te zeggen? Een maagdje die roept dat hij mijn moeder wel eens even anaal zal vernederen. Ik ben er niet erg van onder de indruk.
Ik heb het gevraagd. Ze kan nog lopen, want er gebeurde niet zo veel. Je kwam na drie keer stoten al klaar en moest toen huilen, omdat - en ik citeer - "het zo ongelooflijk bijzonder was, eindelijk ontmaagd!".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag het anders haar. Als ze nog goed kan lopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |