Spinnen! *rillll* als ik aan ze denk krijg ik al kippevel..bah bah!quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:21 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Spinnen slopen muggen en terwijl ze die als milkshakeje naar binnen aan het slobberen zijn vallen ze jou ook niet lastig.
N~
quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Spinnen! *rillll* als ik aan ze denk krijg ik al kippevel..bah bah!
Rofl, ben ik de enige die meteen aan Sugarhill Gang - Rappers Delight moest denken?quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:31 schreef XiChico het volgende:
Ik zeg altijd even hippiedihappiediho,naar,bed,gaan,doe,je,zo van de hipp hipp hipp in een trip trip trip, morgen wakker zonder dip dip dip. (red.)
Weet ik, volgens mij was jij dat namelijk ook in een spinnentopic van een flinke tijd geleden waar je je afschuw flink duidelijk had gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Spinnen! *rillll* als ik aan ze denk krijg ik al kippevel..bah bah!
Halverwege deze prachtige zin hierboven viel ik in slaap (of mijn bewustzijn had een blackout)quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef cindyboy2 het volgende:
hangt ervan af, hoe ik me voel maar altijd eerst een pakje boterhammen uit de diepvriezer, mes, thermos, tas, brooddoos en drinkbeker klaar; bordje om boterhammen te smeren, een waterkoker met water,
dan leg ik proper ondergoed klaar, en de rest van mijn kleding om aan te doen, op een stoel naast de tafel.
dan kleed ik me uit, zet mijn wekker, en ga (niet alle dagen) onder de douche, soms doe ik mijn haar (wat tot onder mjn oksels komt, in twee staarjtes of twee vlechtjes, droog me dan af en ga op bed liggen nog wat lezen en wat kruiswoordraadsels invullen. soms trek ik me nog snel af en leg dan een handdoek op me en val in slaap.
En daarna dan nog even de ideale slaappositie aannemen, mogelijkerwijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik doe meestal als laatste voor ik ga slapen mn ogen dicht
ik heb een wastafel tegen mn bed aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:45 schreef Topspin het volgende:
Checken of ik genoeg water heb staan naast het bed voor de nachtelijke droge mond.
daar lig ik al in voor mn ogen dicht gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En daarna dan nog even de ideale slaappositie aannemen, mogelijkerwijs.
Ach, ik doe om de dag zo'n 500 buikspieroefeningen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:44 schreef aychelle het volgende:
Ik doe altijd nog zo'n 50 buikspier oefeningen ... voor een superstrakke bui en jullie? .................
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |