Lief vriendje mn reet, pure manipulatie dit!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
Lief vriendje!
Ik zei dan ook niets over het vriendinnetje. Dat is uiteraard een manipulatieve bitch.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lief vriendje mn reet, pure manipulatie dit!
Misschien had hij juist wat goed te maken.quote:
Als je met nookie pr0n bedoelt dan ben ik inderdaad hard gepwnd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoop voor je dat je nookie krijgt, anders ben je helemaal pwned natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
En we gaan naar batman! (wilde zij persé)
Ze is heel liev hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niets over het vriendinnetje. Dat is uiteraard een manipulatieve bitch.
Een echte schipper bevaart de rode zee...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je met nookie pr0n bedoelt dan ben ik inderdaad hard gepwnd.
ze is ongesteld
gewoon in de kont danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je met nookie pr0n bedoelt dan ben ik inderdaad hard gepwnd.
ze is ongesteld
Een echte schipper proeft van het vaarwater.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart de rode zee...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zielige bekkies zijn er om volgeblaft te worden met mannenpap.
En daarbij keek ze je altijd heel zielig aan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zei mijn oma altijd.
Zei mijn oma altijd.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En daarbij keek ze je altijd heel zielig aan?
Ik moest grinnikkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
dark knight is tofquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja ik ben inderdaad een heel lief vriendje hoor![]()
![]()
En we gaan naar batman! (wilde zij persé)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En daarbij keek ze je altijd heel zielig aan?
Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-postquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
Zwichten voor een vrouw.
Zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen is de lol er af. Je kent de rangen van man en vrouw toch? Gedraag je er dan ook naar.
Een lief vriendje zeurt daarna niet op internet dat ie iets aanbied en dat het hem iets kost...quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Geef haar een reden om zielig te kijken, dat zal d'r leren!
Welk gedeelte van 'zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen' begrijpt u niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-post
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-post
Het gelogen gedeelte misschienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen' begrijpt u niet?
Ik weet dat het voor de meeste FOK!kers wat moeilijk te bevatten is dat er ook mensen zijn met een vriendin. Ik begrijp dat wel, want zij kunnen niet putten uit eigen ervaring(en).quote:
Ja maar jij hebt de spareribs daar niet geproefdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
Wie gaat er nou in godsnaam spareribs eten? Krijg je zo'n dikke bak met vlees voor je waar 80% van botten is!
Dat zegt niet dat je een vriendin hebt, dat kan net zo goed impliceren dat je moet wachten tot je een vriendin hebt om dat bij te doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen' begrijpt u niet?
Schijf jij je maar vast in voor de LOI-cursus "Begrijpend Lezen voor dummies".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat zegt niet dat je een vriendin hebt, dat kan net zo goed impliceren dat je moet wachten tot je een vriendin hebt om dat bij te doen.
Jij komt uit zo'n pauperfamilie dat ze in '68 nog bloembollen aten?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:36 schreef shroomer het volgende:
OMG SPARERIBS?? Mijn opa vertelde me dat ze dat deel van een koe vroeger weggooiden!!! (40 jaar geleden, ze aten nog liever bloembollen dus)
Ga jij daar lekker ff 20 euro voor slachtafval neerleggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:57 schreef Scherpkoekje het volgende:
Wooo ik heb wel zin in die lekkâre spareribs, ouwe!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:03 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Jij komt uit zo'n pauperfamilie dat ze in '68 nog bloembollen aten?
zoals de meeste vrouwen zijn dusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niets over het vriendinnetje. Dat is uiteraard een manipulatieve bitch.
Oh, jij weer, smeerlapje met je ongegronde aannames. Misschien is hij wel rechtshandig.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:17 schreef NMY1 het volgende:
[..]
Veel plezier met je linkerhand vannacht, loser
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, jij weer, smeerlapje met je ongegronde aannames. Misschien is hij wel rechtshandig.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, jij weer, smeerlapje met je ongegronde aannames. Misschien is hij wel rechtshandig.
Sorry ik bedoelde niet 40 jaar geleden maar 64,832 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:03 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
Jij komt uit zo'n pauperfamilie dat ze in '68 nog bloembollen aten?
niks mis met spareribs eten toch ?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:36 schreef shroomer het volgende:
OMG SPARERIBS?? Mijn opa vertelde me dat ze dat deel van een koe vroeger weggooiden!!! (40 jaar geleden, ze aten nog liever bloembollen dus)
Onbeperkt gamba's etenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:30 schreef pavv het volgende:
[..]
En daarom maken ze spareribs van varkensvlees.....![]()
Voor een romantisch etentje kan ik me overigens wel wat andere gerechten voorstellen hoor
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Spareribs komen van een varken debielquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:36 schreef shroomer het volgende:
Ga jij daar lekker ff 20 euro voor slachtafval neerleggen![]()
![]()
als er niet geneukt gaat worden is elke euro er natuurlijk een te veel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nounou, 5euro kost een oneindige portie spareribs (zoveel je wil)..
Je bent echt rijk mênnus..
het is retroquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom is het woord nookie ineens hip in KLB? 1999 belde, ze willen hun Limp Bizkit woord terug.
Maar 'gheyle neuqsecks' is weer zo GSquote:Op woensdag 30 juli 2008 02:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom is het woord nookie ineens hip in KLB? 1999 belde, ze willen hun Limp Bizkit woord terug.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:19 schreef deepart het volgende:
Wel balen zo'n OP.. Krijg zin om het gezicht van een zielig kijkend meisje onder te spuiten
Zijn jullie nou stom? ik zei dat IK spare ribs ging eten, zij heeft vis gegetenquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker naar je vriendin kijken hoe ze een bot afkluift, wat dat betreft is het niet alleen zielig kijken als een puppie..
En toen gingen jullie zoenen en kon jij leuk zeggen: "Huuh, het ruikt hier naar vis!"quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:35 schreef Scherpkoekje het volgende:
Zijn jullie nou stom? ik zei dat IK spare ribs ging eten, zij heeft vis gegeten
En ja het was heel gezellig & leuk
Nee, want ze spreekt geen nederlandsquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En toen gingen jullie zoenen en kon jij leuk zeggen: "Huuh, het ruikt hier naar vis!"
En zij zo: "Wat ben je toch een varken!"
En toen moesten jullie heel hard lachen.,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111einszweitausendDingedükchendabei11
Poolse prostituee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:40 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Nee, want ze spreekt geen nederlands
Fout! Befman: The Dark Nicht! Dat is de juiste titelquote:
Ofwel, Marokkaans.quote:
Wel jammer dat je nu precies zo doet als die mensen waar je over klaagtquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ofwel, Marokkaans.
Tevens verkapte ik-heb-een-buitenlandse-vriendin-omdat-Nederlandse-vrouwen-mij-niet-willen-post van Scherpkoekje.
Kon het niet laten.
Was het wel gezellig, verder?
Ik had je toch al gezegd dat ik dergelijke dingen wel mag posten? Daar ging het me om.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Wel jammer dat je nu precies zo doet als die mensen waar je over klaagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |