Lief vriendje mn reet, pure manipulatie dit!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:58 schreef Copycat het volgende:
Lief vriendje!
Ik zei dan ook niets over het vriendinnetje. Dat is uiteraard een manipulatieve bitch.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lief vriendje mn reet, pure manipulatie dit!
Misschien had hij juist wat goed te maken.quote:
Als je met nookie pr0n bedoelt dan ben ik inderdaad hard gepwnd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hoop voor je dat je nookie krijgt, anders ben je helemaal pwned natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
En we gaan naar batman! (wilde zij persé)
Ze is heel liev hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niets over het vriendinnetje. Dat is uiteraard een manipulatieve bitch.
Een echte schipper bevaart de rode zee...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je met nookie pr0n bedoelt dan ben ik inderdaad hard gepwnd.
ze is ongesteld
gewoon in de kont danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je met nookie pr0n bedoelt dan ben ik inderdaad hard gepwnd.
ze is ongesteld
Een echte schipper proeft van het vaarwater.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart de rode zee...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zielige bekkies zijn er om volgeblaft te worden met mannenpap.
En daarbij keek ze je altijd heel zielig aan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zei mijn oma altijd.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zei mijn oma altijd.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En daarbij keek ze je altijd heel zielig aan?
Ik moest grinnikkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zielige bekkies zijn er om volgeblaft te worden met mannenpap.
dark knight is tofquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ja ik ben inderdaad een heel lief vriendje hoor![]()
![]()
En we gaan naar batman! (wilde zij persé)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En daarbij keek ze je altijd heel zielig aan?
Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-postquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
Zwichten voor een vrouw.
Zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen is de lol er af. Je kent de rangen van man en vrouw toch? Gedraag je er dan ook naar.
Een lief vriendje zeurt daarna niet op internet dat ie iets aanbied en dat het hem iets kost...quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Geef haar een reden om zielig te kijken, dat zal d'r leren!
Welk gedeelte van 'zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen' begrijpt u niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-post
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Verkapte "Had ik ook maar een vriendin, ik zit elke avond alleen op de bank naar Lucille Werner te kijken"-post
Het gelogen gedeelte misschienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen' begrijpt u niet?
Ik weet dat het voor de meeste FOK!kers wat moeilijk te bevatten is dat er ook mensen zijn met een vriendin. Ik begrijp dat wel, want zij kunnen niet putten uit eigen ervaring(en).quote:
Ja maar jij hebt de spareribs daar niet geproefdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:33 schreef RickoKun het volgende:
Wie gaat er nou in godsnaam spareribs eten? Krijg je zo'n dikke bak met vlees voor je waar 80% van botten is!
Dat zegt niet dat je een vriendin hebt, dat kan net zo goed impliceren dat je moet wachten tot je een vriendin hebt om dat bij te doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'zodra ik dat bij mijn vriendin ga doen' begrijpt u niet?
Schijf jij je maar vast in voor de LOI-cursus "Begrijpend Lezen voor dummies".quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat zegt niet dat je een vriendin hebt, dat kan net zo goed impliceren dat je moet wachten tot je een vriendin hebt om dat bij te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |