quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:33 schreef Fallen het volgende:Als je nou eens de moeite nam om ook leuke dingen te bespreken, maar dik 90% van je posts hier zijn alleen zeikerig van aard. Daarbij loop je te zeuren dat dingen niet werken, mensen proberen je te helpen en dat mis/negeer je dan (zie ext. HDD verhaal)... je eerst volgende post is weer in een zeikmodus geschreven.
Wat wil je dan dat ik denk? Dat je het allemaal super tof vindt?
Dat er dingen ronduit kut zijn, daar ben ik het volledig mee eens, maar dat neemt niet weg dat je niet van de leuke dingen kunt genieten.
En wat de Xbox360 betreft, die heb ik er niet bijgehaald. Dat doen jullie nu zelf. Voor mij is het een prima apparaat... het is dat ik het geld er niet voor heb.
dat ext HDD verhaal ben ik niet uitgekomen in het PS3 topic..
Externe HDD naar FAT32 Formateren?Dit topic geopent en toen is het gelukt.
En voorderest post ik relatief weinig goeds, mede omdat er voor mij geen reet uitkomt op de PS3.
MGS4 Vind ik fantastisch, dat heb ik ook gepost maar voor meer dingen gebruik ik die PS3 simpelweg niet.
Ja film trailers downloaden, maar dat kan ik ook hier wel gaan posten maar dat kan net zo goed in het Apple topic.
De PS3 voelt voor mij atm een beetje als de Gamecube aan..
Maximaal 4 spellen per jaar die voor mij de moeite waard zijn (los staand van de Multiplatform games).
En de Multiplatform games haal ik eigenlijk standaard op de xbox en waarom?.. Rumble (heb sindskort een dual shock dus dit argument kan weg), betere online service en achievements.
Ik wil het apparaat goed vinden.. maar er komen simpelweg niet genoeg games op uit...
Het is een Perfect Media Centre.. Blu ray speler werkt ook perfect.. alleen qua games is het voor mij niks.
Ratchet and Clank vond ik Fantastisch.. daar komt nu ook een mini vervolg op van 4 uur... quest for booty... die ga ik zeker halen.. alleen de lengte is een beetje jammer...
Little big planet lijkt me ook nog wel aardig..
En dan heb je nog killzone en Resistance 2 waar ik mijn twijfels bij heb.. en dat is het dan dit jaar.
Stiekem hoop ik dat Sony met Jak and Daxter 4 gaat komen.. en god of war gaat ongetwijfeld super worden volgend jaar.. en hopelijk komt er in de toekomst wat meer uit.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!