Het spel? Wtf interesseert mij het spelquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef R_B het volgende:
wtf die doosjes man, dat jullie je daar druk om maken.
Het gaat toch om het spel.
Het spel speel je maar enkele uurtjes, het doosje staat voor zeker nog een paar jaar je aan te gapen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:47 schreef R_B het volgende:
wtf die doosjes man, dat jullie je daar druk om maken.
Het gaat toch om het spel.
Welke zou ik eens nemen, Assassin's Creed lijkt me wel vet, kan alleen geen demo vinden, RFOM heb ik de demo van gedownload, vondt het wat minder wat beperkt zeg maar, UDF ook de demo geprobeerd, wel enorm mooi, en speelde ook wel aardig.quote:Resistance: Fall of Man,Uncharted: Drake's Fortune Virtua Tennis 3 en Assassin's Creed,
100 gig?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:04 schreef Slappy het volgende:
Uncharted zou ik doen.Maar wie heeft nog meer last van die update?Die update is die soms 100 gig groot?Bij mij duurt het vet lang om binnen te halen
Wat een gelul. Stel ze hebben net een PS3/ PS2....... Denk je leuk te zijn, blijk je gewoon een eikel....quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef disjfa het volgende:
Die platinum hoesjes zijn er alleen om te laten zien wie pauper is en wie niet. Kom je bij iemand aan met de kast voor platinum, dan weet je dat het een sloeber is
Of iig, dat proberen ze.
Geen last mee gehad hier. Ik heb wel problemen met het verbinden met Faolding At Home. Misschien is het wel gewoon erg druk omdat heel erg veel mensen hem nu aan het downloaden zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:04 schreef Slappy het volgende:
Uncharted zou ik doen.Maar wie heeft nog meer last van die update?Die update is die soms 100 gig groot?Bij mij duurt het vet lang om binnen te halen
Wel vreselijk om te lezen,... krijg er echt zin in. Nog maar een paar maandjes!quote:
quote:Uncharted krijgt 48 Trophies
Met Uncharted: Drake's Fortune scoorde Naughty Dog eind 2007 opnieuw. De lancering van de Platinum versie moet de game een extra boost geven.
Ook met de introductie van Trophies op 22 augustus moet de game een boost krijgen. Naughty Dog's Arne Meyer meldt dat de game 48 Trophies krijgt, waarvan 47 normale Trophies. Deze zijn verbonden aan de medailles die je nu reeds kunt verdienen in de game. De 48ste Trophy is een Platinum Trophy die je verdient door de vorige Trophies allemaal te verzamelen
quote:PlayStation 3 is grootste broodwinner voor EA
Electronic Arts maakte recent de nieuwste verkoopcijfers bekend van het afgelopen kwartaal. Opmerkelijk topt de PlayStation 3 de lijst waardoor deze console ook het meeste geld opbrengt voor Electronic Arts. Tussen april en juni steeg de verkoop van games voor dit systeem met maar liefst 969 procent. Sony's nieuwste console is voor Electronic Arts de grootste broodwinner sedert begin 2008.
Tijdens het laatste kwartaal bracht de PlayStation 3 zo'n 139 miljoen dollar op, gevolgd door de PC met 86 miljoen en de Xbox 360 met zo'n 81 miljoen dollar. De PlayStation 2 volgt de verkopen met 79 miljoen dollar terwijl de Nintendo Wii en PlayStation Portable gelijk staan met 57 miljoen dollar. Op de voorlaatste plaats kunnen we de games voor de mobieltjes vinden die goed zijn voor een opbrengst van zo'n 44 miljoen dollar en als laatste de Nintendo DS met 21 miljoen dollar.
De drie PlayStation-consoles zijn goed voor een totaal van 275 miljoen dollar voor het tweede kwartaal. Electronic Arts gaat zich extra focussen op de Nintendo DS en Nintendo Wii waarvoor nog 40 nieuwe games gepland staan.
Misschien moet je de PS3 gewoon verkopen... pauper aparaat doet toch niks goed in jouw ogen, service is kut en de games te duur... waarom doe je in godsnaam jezelf (en ons) dit aan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:20 schreef Gamedemon het volgende:
Geen voice ondersteuning met Buzz online
Greeeeeat
jawel, een stuk of 10 ofzo.quote:
QFTquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien moet je de PS3 gewoon verkopen... pauper aparaat doet toch niks goed in jouw ogen, service is kut en de games te duur... waarom doe je in godsnaam jezelf (en ons) dit aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |