Bij horizontale splitscreen zie je de bochten niet eens aankomen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nou vooral in een spel als Motorstorm zit je juist die voertuigen naast je te beuken dus is het wel belangrijk dat je weet waar ze rijden. En als je wilt zien waar je naartoe racet is het belangrijk dat je de bocht in kan kijken, bij verticale splitscreen zie je juist niet waar je heen racet als je veel bochten hebt.
Zeker must have voor hierquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb hem uitgespeeld in 19 uurmust buy
Bedankt! zag net je reactie in het V&A ervaringen topic!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Die verticale splitscreen in MS:PF...
Ik blijf erom doen
![]()
Wie verzint zoiets
Juist wel imho.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Bij horizontale splitscreen zie je de bochten niet eens aankomen.
toch niet de film hequote:Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zeker must have voor hier
is ie net zo goed als eragon??
60gig?quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Jovatov het volgende:
In other news: Mijn PS3 is terug verzonden van Sony
Jep, briljante game! Gisteren een half uur bezig geweest om de Secret Apprentice te unlocken... damn wat is die sterk zeg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:09 schreef ikookhier het volgende:
Heb net SOULCALIBUR IV gespeeld WOOOOOOOT![]()
Heerlijk geweldig must have
![]()
Jepquote:
En bedankt, nu zit ik met dat liedje uit The Lion King in mn kop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:07 schreef Sackboy het volgende:
Lol, de Asia release van Afrika wordt gerenamed naar Hakuna Matata![]()
[ afbeelding ]
In Japan blijft ie wel gewoon Afrika heten.
En hij is aangekomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:06 schreef Jovatov het volgende:
In other news: Mijn PS3 is terug verzonden van Sony
Speciaal voor Summer dan:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:49 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
En bedankt, nu zit ik met dat liedje uit The Lion King in mn kop.
Lekker is dat, was hem net weer kwijt. Ik geloof dat ik dit niet zo lief vind van jequote:
Valt me nog mee gezien het 60gb is. Maargoed elke dag is te langquote:
Aha! Zeker btwquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:30 schreef Govinda het volgende:
[..]
Valt me nog mee gezien het 60gb is. Maargoed elke dag is te lang
@SuperFruitig: even euroteken aanklikken rechtsbovenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |