Kun je niet bellenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een vraag welke auto een trekhaak heeft.. Bij elk ander verhuurbedrijf heb je binnen een dag antwoord alleen bij Avis kan het 'iets' langer duren.
Belachelijk ! betreft het laatste dan zou ik er toch nog meer op gaan zitten. 't is een beetje vervelend maar even geen Mister nice guy meer. Slechte service hoor als je zo lang moet wachten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Ach, mijn telefoon opgestuurd (defect) en die "ligt" er nu 2 maanden. Telefoon is kwijt en reactie op de email die ik wel heb gehad, schuiven ze het af - terug naar mij.
TNT heeft een handtekening van ontvangst, dus ik maak me niet zo`n zorgen. Wil alleen geld of telefoon terug!
Heb hier de 9 seizoens x-files staanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
zag net op tv reclame voor nieuwe X-files film
wheeeeeej *leila K*
Mijn broer was fan van Scully en Mully: Die kwam er ook al mee een tijdje terug. Verder nog niks van gezien/ gehoord overigens. Is toch al een tijdje bekend. Ze zullen geen kaskraker verwachten denk ik....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Kan, maar dan naar een 0900 nummer. Op die manier wordt je min of meer gedwongen om zo'n nummer te bellen als je snel antwoord wilt. Misschien dat ik dat ook nog wel ga doen hoor, maar dan pas woensdag of donderdag.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]Gevalletje aantekende brief sturen, dat je ze aansprakelijk stelt voor geleden schade, binnen 14 dagen een passende oplossing, bedrag is hoog genoeg voor rechtsbijstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kopie bewijs erbij en gaan met die banaan
Ze gaan misschien bezig met nieuwe film als er genoeg animo voor isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broer was fan van Scully en Mully: Die kwam er ook al mee een tijdje terug. Verder nog niks van gezien/ gehoord overigens. Is toch al een tijdje bekend. Ze zullen geen kaskraker verwachten denk ik....
Had het spotje gezien toen ik zat te wachten op het begin van Batman, maar het lijkt mij eerlijk gezegd niet een heel toffe film. Ik kan niet wachten op de nieuwe James Bond medio november. Dat spreekt mij toch wat meer aan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeeeeej *leila K*
Tja, ik heb ze al verantwoordelijk gesteld. En in die email heb ik ze een week gegeven. Deze verloopt eind deze week. Dus ik zal alvast een briefje gaan schrijven....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevalletje aantekende brief sturen, dat je ze aansprakelijk stelt voor geleden schade, binnen 14 dagen een passende oplossing, bedrag is hoog genoeg voor rechtsbijstand
kopie bewijs erbij en gaan met die banaan
Van email ben ik nou niet echt onder de indrukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tja, ik heb ze al verantwoordelijk gesteld. En in die email ze een week gegeven. Deze verloopt eind deze week. Dus ik zal alvast een briefje gaan schrijven....
Heel eerlijk kon geen glimlach op mijn gezicht krijgen, ten opzichte van gisterenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Was Veenstra Veensta vanochtend weer een beetje leuk? Helaas weer niks van de show gehoord.
Ja dat is waar, maar ik wilde snel een bericht geven. Omdat ze mij vertelde dat ik dat ding had opgestuurd en het dus mijn schuld was. Ik vertelde ze eerder dat er voor getekend was. Dus de pdf met handtekening even mee gestuurd. Helaas niks meer op gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van email ben ik nou niet echt onder de indruk
Inderdaad, gewoon de deleteknop in drukken, welke mail?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van email ben ik nou niet echt onder de indruk
Creatie`s van de Kaak zijn meesterlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Was Veenstra Veensta vanochtend weer een beetje leuk? Helaas weer niks van de show gehoord.
Gewoon vandaag al even briefschrijven en versturen, niet meer op vrijdag wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik wilde snel een bericht geven. Omdat ze mij vertelde dat ik dat ding had opgestuurd en het dus mijn schuld was. Ik vertelde ze eerder dat er voor getekend was. Dus de pdf met handtekening even mee gestuurd. Helaas niks meer op gehoord.![]()
Maar alles duurt daar sowieso mega lang. En bellen heeft ook geen zin. Na aanmelden defect duurde het -- tot ik belde voor een reactie...
Bewijs van verzenden is er ook altijd nog. Dat mailtje heb ik ook ge-bcc-ed. Dus er zijn meerdere email ontvangers geweest. Maar dan toch, hebben jullie gelijk. Maar als ze al een pakketje kwijt raken, een aangetekende brief is nog sneller kwijt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de deleteknop in drukken, welke mail?
Zit net de playlist van 7 uur te checen maar die is wel heel fijn hoor. 9 platen met o.a. The Hoosiers, Verve, Toploader en MGMT. Laatste uur ook gewoon 9 platen (!) daar kan Giel echt heel wat van leren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk kon geen glimlach op mijn gezicht krijgen, ten opzichte van gisteren
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:35 schreef -Hans- het volgende:
QUEEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik vind 't ook vrij kansloos. Alsof we naar een nationale feestdag of een of ander bijzonder iets o.i.d. toelevenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wordt horendol van die homo-request. Ik ben naar sky. Tot volgende week
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is gewoon een uitzending metCoen
en
Sander
hoor.
je kan overdrijvenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik wordt horendol van die homo-request. Ik ben naar sky. Tot volgende week
De hele zaterdag crew doet ook mee , Eddy en tess etcquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't ook vrij kansloos. Alsof we naar een nationale feestdag of een of ander bijzonder iets o.i.d. toeleven. 't Is gewoon een uitzending met
Coen
en
Sander
hoor.
Dat doet men hier wel vaker. Ik kan me althans niet voorstellen dat iemand letterlijk over z'n nek gaat van bepaalde nummers en/of personen.quote:
Zo zo, een niveautje hoor!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De hele zaterdag crew doet ook mee , Eddy en tess etc
In die samenstelling zou ik ook gaan twijfelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Gunther
Mijn vorige baas was groot fan van hem... Ook van Britney SpearsEn David Hasselhof
1 van de redenen waarom ik daar niet meer werk
Iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Ik zit te kijken via de cam maar er is een brede glimlach zichtbaar op het gezicht van Gerard. Ook zo'n blik van ' ik wil keihard meezingen maar ik hou me toch maar in '.
Dit is zo fout, je moet ook wel je mond houden bij dit nummerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Ik zit te kijken via de cam maar er is een brede glimlach zichtbaar op het gezicht van Gerard. Ook zo'n blik van ' ik wil keihard meezingen maar ik hou me toch maar in '.
Heel af en toe zong hij dan toch mee, maar dan wel met een schuin oog kijkend naar de regiekamer onder het mom van ' ik zing maar even mee want het is zo onwijs fout. 'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
Idd
"Ik moet blijven zitten, maar ik wil niet"
Hahaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
Dit is zo fout, je moet ook wel je mond houden bij dit nummer
Af en toe beetje benadrukken mag wel, dat is homo ten top , beetje extravert zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
De muziek is trouwens wel oke hoor, het is meer de overdreven aandacht eromheen...
Sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie gaan snel zeg......
*stofzuigen is*
Ik vond de Stenders Vroeg Op versie van dat 'goedemiddag' jingletje veel beter, met Eric Dikeb. (verder vrijwelwel dezelfde tekst trouwens)quote:
Helaas ken ik daar helemaal niets vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Helemaal mee eens...Stenders bij Yorin was altijd leuk
Toen was het tenminste nog een beetje 'een rommeltje', en daarom leuk :-)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Helemaal mee eens...Stenders bij Yorin was altijd leuk
Request: I want to break free....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie gaan snel zeg......
*stofzuigen is*
Dit is zo lekker vaag/ Ambient achtig. Lekker aangeschoten in de zon op het gras liggen tijdens een festival muziek. (misschien ook wel goed voor in de avond urenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef -Hans- het volgende:MGMT - Electric Feel
Rob over MGMT: " Oohh dit is fantastisch! "
Het is inderdaad vaag maar daarom ook zo onwijs gaaf. Althans, ik vind dit echt heel erg tof vergeleken met bijvoorbeeld de plaat die je nu hoort (How To Save A Life). Het is anders dan doorsnee platen die uitkomen en dat juich ik wel toe. En als je de plaat hoort terwijl de zon schijnt dan krijg ik daar wel een ' Yes! ' gevoel bij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dit is zo lekker vaag/ Ambient achtig. Lekker aangeschoten in de zon op het gras liggen tijdens een festival muziek. (misschien ook wel goed voor in de avond urenom Bommel te quoten: Als je begrijpt wat ik bedoel?)
Die moet ik ook nog eens terug luisteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:34 schreef muisje-eliza het volgende:
ik luister smeck of smack van Michiel nog even na...das echt briljant gedaan
lol zit wel vaak dat te zingen tijdens het stofzuigenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Request: I want to break free....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens terug luisteren.Heb hem niet helemaal gehoord
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk kon geen glimlach op mijn gezicht krijgen, ten opzichte van gisteren
Er zijn gelukkig nog meer klantenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk he
Ik vind het sowieso een hele grote verbetering in de ochtend dan wat we met Giel hebben...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk he
Sh*t gemist....quote:
Die is gisteren ge-request, geloof ik...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:36 schreef muisje-eliza het volgende:
zat net wel met *shut up and sleep with me* in me hoofd maar ben even vergeten hoe wat waar...leek me wel n leuke homo-request
Het kan niet altijd leuk zijn, morgen weer hernieuwde kans , altijd in iemands humorstraatje passen zal nooit lukken. Vooral niet persoonlijk aangevallen voelen, zo is het ook niet bedoeldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
2000.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2002, als ik het me goed kan herinneren...
(en alles meezingen)
.quote:# 2000
* "The Riddle"
* "La Passion"
* "Reanimator feat. Vanilla Ice - Ice ice baby 2001" (Remix)
* "L'Amour Toujours"
Kan ook, maar ik dacht dat ik het toen een jaar met mijn toenmalige vriendin had. En een jaar was in 2002, vandaar mijn keuze...quote:
Stond op 1 in de top 40 op 15 en 22 december 2001.quote:
Ik vond ze wel leukquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, wie weet dr nog een nog leukere *nooit grappig* deze waren mwoah
Laatste keer on-air -- Artiest -- Titelquote:
quote:
Niet stiekem in haar kastjes kijken, dan vind je misschien wel leuk speelgoedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb net hier op mn logeer-adres een leuk boek gevonden
goedele liekens -haar penis boek-
met weetjes over piemeltjes...hoe mannen m noemen en ehbpo en dat soort ongein
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet stiekem in haar kastjes kijken, dan vind je misschien wel leuk speelgoed
Haha, ga is verder neuzenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
naja vond gister bij het zoeken naar *anti-muggen-jeuk-spul* wel een oplader van iets.... en in de koelkast staat iets de-tox achtigs iets met een foto van een blote kond erop
Inderdaad... Colbie Caillatquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoo over zaaddodende nummers gesproken.
Van mijn kant geen klachten over Erik-Jan. Geweldig die creaties. Die van Bert en Ernie vond ik ook echt grappig:quote:De eerste twee ochtendshows zitten er op en op wat opstartissues, komkommertijd en klachten over bijdrages van Erik-Jan na loopt het eigenlijk prima. Ik ben vooral erg blij met de magische videorecorder van EJ, waarop hij normale tv-programma's opneemt die bij afspelen heel opmerkelijk blijken te zijn. Neem bijvoorbeeld De Max Geheugentrainer, een soort van Memory voor bejaarden op tv. Check het fragment hierboven om te horen hoe leuk dat eigenlijk kan zijn. Smack of Smeck?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haha, ga is verder neuzen
straks vind je nog een verborgen kelder
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:42 schreef Sersjee het volgende:
Dick (Jol)
Nou ja, van de dagrap's zullen misschien wel wat klachten komenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Van mijn kant geen klachten over Erik-Jan.
Oja, dat vond ik ook niet grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, van de dagrap's zullen misschien wel wat klachten komen
Verkeerde Casting, zouden gigalo's moeten worden na aanleiding van gigiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:53 schreef on_air het volgende:
De Google Ads in mijn PM box raden mij Luxe Mooie Dames aan.
Het wordt steeds beter:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:53 schreef on_air het volgende:
De Google Ads in mijn PM box raden mij Luxe Mooie Dames aan.
Echt alles van haar isquote:
Die live versie van Backstage - Glastonbury is ook gaafquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Black And Gold. Ik hoorde die plaat gisteravond weer en het blijft toch eigenlijk wel een dijk van een plaat, imo.
True True.. zag haar laatst ook bij TMF maar damn wat eenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Echt alles van haar is![]()
Die live versie van Backstage - Glastonbury is ook gaaf
Oh Yeah!quote:
Moet daar bij altijd terug denken aan happy days, die rtl4 vroeger herhaaldequote:
Dat sunchaser maar een keer zijn billen mag brandenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien oud nieuws, Maar Sunchaser in het FOK! nieuws:
Yvonne van Hertum: "Het is oorlog met FOK!":-
Moest er net ook aan denken jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet daar bij altijd terug denken aan happy days, die rtl4 vroeger herhaalde
Die pijpende Giel kan je dan ook wel weghalenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:09 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is now playing Hit Me TV - A Public Thing
En eigenlijk vind ik die plaat zo goed dat ik mijn signature maar weer even moet gaan bijwerken.
aah die is toch leuk joh? Legendarisch fragment.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:10 schreef cosmick het volgende:
Die pijpende Giel kan je dan ook wel weghalen.
Ik dacht dat dat hard in het forumsoftware is gecoded?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die pijpende Giel kan je dan ook wel weghalen.
Tsss, flauw hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:27 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik niet de moeite neem om alle posts van vanochtend terug te lezen?
Het zijn er maar een paar...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:27 schreef Sirolf het volgende:
Is het heel erg dat ik niet de moeite neem om alle posts van vanochtend terug te lezen?
quote:
één zijkant kammen in 1 beweging en dan eej zeggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leuke serie, inderdaad.
Met zijn kammetje ook altijd, voor de spiegel. En dan niks doen![]()
De beste die ik zo snel kon vinden:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
één zijkant kammen in 1 beweging en dan eej zeggen
Pffieuw. Erg was dat zegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speciaal voor cos.
Vannacht , leidje van 20 seconden, toen vloog de reclame erinquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft lastig he, dj's, hele platen draaien. Lul es wat minder en plan je uur fatsoenlijk vol.
Check mijn post erbovenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
KT Tunstall.
Lekker ja !quote:
Week of 6quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Check mijn post erboven![]()
Het woord "Iers" is op de radio en Roel wordt wakker!Hoe lang nog?
Hier in Utrecht is het echt wonderbaarlijk fris buiten!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker ja !![]()
pffffffff net 45 minuten hardgelopen maar het viel niet mee want het is me toch warm/benauwd. Lucht begint nu ook erg donker te worden en ik verwacht dat het over 20 a 30 minuten echt los gaat. Laat maar komen de regen/onweer.
ff douchen![]()
*jaloers*quote:
Ja nog 20 en dan: 666quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
En terug. Weer 3 topics verder. Nouja, bijna
Da's ook nog te overzienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
*jaloers*
Voor mij minimaal nog een week of 10
Denk dat het hier ook niet heel lang meer zal duren want de vochtigheid loopt nog altijd op en de temperatuur is ook aan het teruglopen (22.1 t.o.v. 25 graden een half uur geleden). Ik hoop dat het ook 's avonds wat koeler blijft..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht is het echt wonderbaarlijk fris buiten!
22 graden, half bewolkt en een lekker briesje.
Voelt ook niet zo vochtig.
Gewoon een linkdump zo te zien, en nog een slechte ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Web 2.0 versie 717
Complete List of Web 2.0 Products and Services (717)
(Ik zie er zo snel ook een hoop niet tussen staan, weet niet of het wel een echte toevoeging was...)
Ik kwam er ook achter, na door gescrolled te hebben...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gewoon een linkdump zo te zien, en nog een slechte ook
Ik ga de BBC weer proberen. Dit gaat af!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, kneusjes. Waar moet ik nu naar switchen? Geen Tour meer
.
3FM Met C&S Filterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, kneusjes. Waar moet ik nu naar switchen? Geen Tour meer
.
Misschien omdat het Happy Days IS?! ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet daar bij altijd terug denken aan happy days, die rtl4 vroeger herhaalde
Bij de clip van Keep Fishin' moet ik altijd aan de Muppets denken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien omdat het Happy Days IS?! ...
Waar haal je dát idee nou vandaan?!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij de clip van Keep Fishin' moet ik altijd aan de Muppets denken...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar haal je dát idee nou vandaan?!
[ afbeelding ].
Dat zei ik net alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toevoeging:
http://www.michielveenstr(...)20Henk/80.100.67.126
Ik heers. Leve RSS
Het is een gave.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar haal je dát idee nou vandaan?!
[ afbeelding ].
Geweldige uitzendingenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Officieel kan ie niet, maar EJ kan het dan weer welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Broekie het volgende:
Geweldige uitzendingen, op de laatste zin van EJ z'n rap na. 'k ben het met de rest hier eens dat die "grap" gewoon echt niet kan...
![]()
EJ heeft een hoog "Hahaha, zei 'ie dat echt?!"-gehalte en daar hou ik wel van eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Officieel kan ie niet, maar EJ kan het dan weer wel
Of ik ben zo afgestompt van die jaren MIDNR
Ah, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
EJ heeft een hoog "Hahaha, zei 'ie dat echt?!"-gehalte en daar hou ik wel van eigenlijk.
Vind ik prima, maar deze opmerking was voor mij niet op het randje maar er overheen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
EJ heeft een hoog "Hahaha, zei 'ie dat echt?!"-gehalte en daar hou ik wel van eigenlijk.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu naar luister....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, da's handig: www.nederland.fm kende ik al, maar
www.Norge.fm
www.Deutschland.FM
www.laFrance.FM
www.Belgie.FM
www.Danmark.FM
www.Italia.FM
www.England.FM
www.PolskaFM.pl
bestaan ook.
Hey da's geingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, da's handig: www.nederland.fm kende ik al, maar
[...]
bestaan ook.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu naar luister....![]()
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Grappige is dat ze hier op kantoor Nederland.fm geblokkeerd hebben. De rest natuurlijk niet. Ff m'n Deens ophalen
.
Maar soms gaan ze te snel en dan snap je er natuurlijk niks meer van. Hetzelfde als Duits etc natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.
Je hebt daar ook een radio station die uit wordt gezonden vanuit een pretpark. Ik was daar bezig en stond ineens in een onbemande studioIk dacht dat ik in de controle kamer van de achtbaan terecht zou komen
Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Grappige is dat ze hier op kantoor Nederland.fm geblokkeerd hebben. De rest natuurlijk niet. Ff m'n Deens ophalen
.
Maar wel de meeste stationsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...
Die site is echt zo ultiem lelijk en staat vol reclame.
Een soortgenoot! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boeit me niet dat er reclame opstaat, zodra ik een station gevonden heb die ik wil luisteren staat het venster van nl.fm toch op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij een text-only variant met dezelfde stations hebt: graag!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zeg het op de achtergrond aan dus heb je toch geen last van de reclames?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/script/zenders.jsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als jij een text-only variant met dezelfde stations hebt: graag!
Dit soort sites is ideaal, omdat je heel snel heel veel stations bijelkaar hebt en je heel snel van station naar station schakelt. Dat die site er wellicht niet geweldig uitziet, boeiuh. Veel simpeler dan dit kan niet. Als je een lijstje links naar de sites van die stations hebt, kun je op die sites weer gaan zoeken of ze eventueel een stream hebben...
oh das ook lekker met n groot stuk annanasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef Topspin het volgende:
Broodje hot dog
Heb ineens zin om dat te gaan kopen nu, anders broodje hawaii burger.
Ik vind dat Deens dus net alsof ze achterstevoren praten. Ben vorige maand naar een bruiloft van Deense vrienden geweest, tijdens de speeches probeerde ik het te volgen maar het lukte gewoon niet. Maar als je het leest, krijg je er vaak wel wat logica uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je hebt daar ook een radio station die uit wordt gezonden vanuit een pretpark. Ik was daar bezig en stond ineens in een onbemande studioIk dacht dat ik in de controle kamer van de achtbaan terecht zou komen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Cee het volgende:
Afstraffing voor bar slechte grap van vanochtend, alhoewel je daar beter EJ de schuld voor kan geven maar toch, ik ben niet snel vergevingsgezind.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd..maar wat was de slechte grap dan?
Dat wordt de komende 2 weken geen Michiel voor jou danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Cee het volgende:
Heb geen zin in Veenstra vandaag, ga eten en dan naar het terras.![]()
Afstraffing voor bar slechte grap van vanochtend, alhoewel je daar beter EJ de schuld voor kan geven maar toch, ik ben niet snel vergevingsgezind.
Zie [3FM #645] 3FM: Veenstra Radio 2008quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd..maar wat was de slechte grap dan?
Nee hoor, morgen is het weer 'aan'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je zelf oordelen
[..]
Dat wordt de komende 2 weken geen Michiel voor jou dan![]()
Ik heb vertrouwen in de mensheid en ga ervan uit dat iemand niet twee keer in korte tijd zo'n imbeciele, ondoordachte uitspraak doet. Ik bedoel, hij lijkt me vrij intelligent en inventief met al z'n jingles en zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je morgenochtend weer naar EJ luistert heb je mss weer wat af te straffen bedoel ik
Ah, u kent EJ nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de mensheid en ga ervan uit dat iemand niet twee keer in korte tijd zo'n imbeciele, ondoordachte uitspraak doet. Ik bedoel, hij lijkt me vrij intelligent en inventief met al z'n jingles en zo.
"Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig."
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, u kent EJ nog niet
Geniaal en af en toe compleet gestoord. Reken maar dat er nog meer komt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik-Jan_Rosendahlquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef Cee het volgende:
Eerlijk gezegd had ik nog nooit eerder van 'm gehoord. Waar komt ie onder vandaag gekropen? Of onder welke steen kom ik vandaan gekropen?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Deens is tof. Er zit daar een Slet knop op de pinautomaten!
Hm. Niet m'n type. Beroeps-sidekick? Dus niet goed genoeg om zelf te koken, maar hij kan zo leuk zingen en met borden jongleren tijdens het afwassen dus mag hij meedraaien in het restaurant.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik-Jan_Rosendahl
De Kok? Oooow! De Cock!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hm. Niet m'n type. Beroeps-sidekick? Dus niet goed genoeg om zelf te koken, maar hij kan zo leuk zingen en met borden jongleren tijdens het afwassen dus mag hij meedraaien in het restaurant.![]()
Ik dacht eerst even dat ze met 'De Kaak' de "Kok!" van Serious Request bedoelde. Vond het al vreemd dat zo'n smoothie-man ook geschikt was voor radio-uitzendingen.![]()
Als RTL Boulevard ter plekke is, weet je zeker dat Beau rent tijdens zo'n inslag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Zo, ook weer in de lucht en net op tijd voor MetMichiel. Het heeft hier even flink gespookt. Ineens een heftige knal en dat was waarschijnlijk van een blikseminslag bij de Bo-rent. Inmiddels is het lekker afgekoeld.![]()
Michiel
LOLquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:01 schreef Cee het volgende:
Als RTL Boulevard ter plekke is, weet je zeker dat Beau rent tijdens zo'n inslag.
Hier is het nog steeds droog, maar gelukkig ook niet al te warm. Buiten staat zelfs een redelijk fris windje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Zo, ook weer in de lucht en net op tijd voor MetMichiel. Het heeft hier even flink gespookt. Ineens een heftige knal en dat was waarschijnlijk van een blikseminslag bij de Bo-rent. Inmiddels is het lekker afgekoeld.![]()
Michiel
Dan ga jij vast morgen dat codewoord via een SMSje richting de studio brullen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
Was het codewoord gisteren toevallig lachen? Dan heb ik namelijk al zo een vermoeden wat het codewoord van morgen zal zijn
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Deens is voor mij - als Limburgs sprekende - wat makkelijker te volgen.
Nou, nee, want ik hoef niet zo nodig naar de Lama's.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ga jij vast morgen dat codewoord via een SMSje richting de studio brullen.
Eindelijk weer een normale slaapnachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog, maar gelukkig ook niet al te warm. Buiten staat zelfs een redelijk fris windje.
Ik had eerder het idee dat Friezen er misschien meer van zouden kunnen verstaan. Maar, het zou kunnen dat als ik plat ga proaten, het een beetje het zelfde klinkt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Ik kom met mijn Brabants ook best ver
Ow, grappen over die arme vrouwen in Kenia..daar kan ik ook de lol niet van inzienquote:
Dat gejank ik die stem van d'r, dat overslaan. Niet om aan te horen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die Jeremy's niet echt bijzonder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |