Hier in Utrecht is het echt wonderbaarlijk fris buiten!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker ja !![]()
pffffffff net 45 minuten hardgelopen maar het viel niet mee want het is me toch warm/benauwd. Lucht begint nu ook erg donker te worden en ik verwacht dat het over 20 a 30 minuten echt los gaat. Laat maar komen de regen/onweer.
ff douchen![]()
*jaloers*quote:
Ja nog 20 en dan: 666quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
En terug. Weer 3 topics verder. Nouja, bijna
Da's ook nog te overzienquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
*jaloers*
Voor mij minimaal nog een week of 10
Denk dat het hier ook niet heel lang meer zal duren want de vochtigheid loopt nog altijd op en de temperatuur is ook aan het teruglopen (22.1 t.o.v. 25 graden een half uur geleden). Ik hoop dat het ook 's avonds wat koeler blijft..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht is het echt wonderbaarlijk fris buiten!
22 graden, half bewolkt en een lekker briesje.
Voelt ook niet zo vochtig.
Gewoon een linkdump zo te zien, en nog een slechte ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Web 2.0 versie 717
Complete List of Web 2.0 Products and Services (717)
(Ik zie er zo snel ook een hoop niet tussen staan, weet niet of het wel een echte toevoeging was...)
Ik kwam er ook achter, na door gescrolled te hebben...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gewoon een linkdump zo te zien, en nog een slechte ook
Ik ga de BBC weer proberen. Dit gaat af!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, kneusjes. Waar moet ik nu naar switchen? Geen Tour meer
.
3FM Met C&S Filterquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, kneusjes. Waar moet ik nu naar switchen? Geen Tour meer
.
Misschien omdat het Happy Days IS?! ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet daar bij altijd terug denken aan happy days, die rtl4 vroeger herhaalde
Bij de clip van Keep Fishin' moet ik altijd aan de Muppets denken...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Misschien omdat het Happy Days IS?! ...
Waar haal je dát idee nou vandaan?!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij de clip van Keep Fishin' moet ik altijd aan de Muppets denken...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar haal je dát idee nou vandaan?!
[ afbeelding ].
Dat zei ik net alquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Toevoeging:
http://www.michielveenstr(...)20Henk/80.100.67.126
Ik heers. Leve RSS
Het is een gave.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar haal je dát idee nou vandaan?!
[ afbeelding ].
Geweldige uitzendingenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk he
Officieel kan ie niet, maar EJ kan het dan weer welquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:40 schreef Broekie het volgende:
Geweldige uitzendingen, op de laatste zin van EJ z'n rap na. 'k ben het met de rest hier eens dat die "grap" gewoon echt niet kan...
![]()
EJ heeft een hoog "Hahaha, zei 'ie dat echt?!"-gehalte en daar hou ik wel van eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Officieel kan ie niet, maar EJ kan het dan weer wel
Of ik ben zo afgestompt van die jaren MIDNR
Ah, ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
EJ heeft een hoog "Hahaha, zei 'ie dat echt?!"-gehalte en daar hou ik wel van eigenlijk.
Vind ik prima, maar deze opmerking was voor mij niet op het randje maar er overheen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
EJ heeft een hoog "Hahaha, zei 'ie dat echt?!"-gehalte en daar hou ik wel van eigenlijk.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu naar luister....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, da's handig: www.nederland.fm kende ik al, maar
www.Norge.fm
www.Deutschland.FM
www.laFrance.FM
www.Belgie.FM
www.Danmark.FM
www.Italia.FM
www.England.FM
www.PolskaFM.pl
bestaan ook.
Hey da's geingquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, da's handig: www.nederland.fm kende ik al, maar
[...]
bestaan ook.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu naar luister....![]()
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Grappige is dat ze hier op kantoor Nederland.fm geblokkeerd hebben. De rest natuurlijk niet. Ff m'n Deens ophalen
.
Maar soms gaan ze te snel en dan snap je er natuurlijk niks meer van. Hetzelfde als Duits etc natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.
Je hebt daar ook een radio station die uit wordt gezonden vanuit een pretpark. Ik was daar bezig en stond ineens in een onbemande studioIk dacht dat ik in de controle kamer van de achtbaan terecht zou komen
Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Grappige is dat ze hier op kantoor Nederland.fm geblokkeerd hebben. De rest natuurlijk niet. Ff m'n Deens ophalen
.
Maar wel de meeste stationsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...
Die site is echt zo ultiem lelijk en staat vol reclame.
Een soortgenoot! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...
Die site is echt zo ultiem lelijk en staat vol reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |