Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Grappige is dat ze hier op kantoor Nederland.fm geblokkeerd hebben. De rest natuurlijk niet. Ff m'n Deens ophalen
.
Maar wel de meeste stationsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mensen die via die butt-site van een Nederland.FM naar webradio luisteren...
Die site is echt zo ultiem lelijk en staat vol reclame.
Een soortgenoot! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Boeit me niet dat er reclame opstaat, zodra ik een station gevonden heb die ik wil luisteren staat het venster van nl.fm toch op de achtergrondquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jij een text-only variant met dezelfde stations hebt: graag!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zeg het op de achtergrond aan dus heb je toch geen last van de reclames?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.nederland.fm/script/zenders.jsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als jij een text-only variant met dezelfde stations hebt: graag!
Dit soort sites is ideaal, omdat je heel snel heel veel stations bijelkaar hebt en je heel snel van station naar station schakelt. Dat die site er wellicht niet geweldig uitziet, boeiuh. Veel simpeler dan dit kan niet. Als je een lijstje links naar de sites van die stations hebt, kun je op die sites weer gaan zoeken of ze eventueel een stream hebben...
oh das ook lekker met n groot stuk annanasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef Topspin het volgende:
Broodje hot dog
Heb ineens zin om dat te gaan kopen nu, anders broodje hawaii burger.
Ik vind dat Deens dus net alsof ze achterstevoren praten. Ben vorige maand naar een bruiloft van Deense vrienden geweest, tijdens de speeches probeerde ik het te volgen maar het lukte gewoon niet. Maar als je het leest, krijg je er vaak wel wat logica uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb veel in Denemarken gewerkt (vorige baan). Een beetje verstaan kan ik. Niet te moeilijk nadenken, dan snap je het wel.
Je hebt daar ook een radio station die uit wordt gezonden vanuit een pretpark. Ik was daar bezig en stond ineens in een onbemande studioIk dacht dat ik in de controle kamer van de achtbaan terecht zou komen
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Cee het volgende:
Afstraffing voor bar slechte grap van vanochtend, alhoewel je daar beter EJ de schuld voor kan geven maar toch, ik ben niet snel vergevingsgezind.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd..maar wat was de slechte grap dan?
Dat wordt de komende 2 weken geen Michiel voor jou danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:31 schreef Cee het volgende:
Heb geen zin in Veenstra vandaag, ga eten en dan naar het terras.![]()
Afstraffing voor bar slechte grap van vanochtend, alhoewel je daar beter EJ de schuld voor kan geven maar toch, ik ben niet snel vergevingsgezind.
Zie [3FM #645] 3FM: Veenstra Radio 2008quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd..maar wat was de slechte grap dan?
Nee hoor, morgen is het weer 'aan'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je zelf oordelen
[..]
Dat wordt de komende 2 weken geen Michiel voor jou dan![]()
Ik heb vertrouwen in de mensheid en ga ervan uit dat iemand niet twee keer in korte tijd zo'n imbeciele, ondoordachte uitspraak doet. Ik bedoel, hij lijkt me vrij intelligent en inventief met al z'n jingles en zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je morgenochtend weer naar EJ luistert heb je mss weer wat af te straffen bedoel ik
Ah, u kent EJ nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in de mensheid en ga ervan uit dat iemand niet twee keer in korte tijd zo'n imbeciele, ondoordachte uitspraak doet. Ik bedoel, hij lijkt me vrij intelligent en inventief met al z'n jingles en zo.
"Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig."
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, u kent EJ nog niet
Geniaal en af en toe compleet gestoord. Reken maar dat er nog meer komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |