In die samenstelling zou ik ook gaan twijfelenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Gunther
Mijn vorige baas was groot fan van hem... Ook van Britney SpearsEn David Hasselhof
1 van de redenen waarom ik daar niet meer werk
Iddquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Ik zit te kijken via de cam maar er is een brede glimlach zichtbaar op het gezicht van Gerard. Ook zo'n blik van ' ik wil keihard meezingen maar ik hou me toch maar in '.
Dit is zo fout, je moet ook wel je mond houden bij dit nummerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Ik zit te kijken via de cam maar er is een brede glimlach zichtbaar op het gezicht van Gerard. Ook zo'n blik van ' ik wil keihard meezingen maar ik hou me toch maar in '.
Heel af en toe zong hij dan toch mee, maar dan wel met een schuin oog kijkend naar de regiekamer onder het mom van ' ik zing maar even mee want het is zo onwijs fout. 'quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
Idd
"Ik moet blijven zitten, maar ik wil niet"
Hahaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:48 schreef Sjowhan het volgende:
Dit is zo fout, je moet ook wel je mond houden bij dit nummer
Af en toe beetje benadrukken mag wel, dat is homo ten top , beetje extravert zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
De muziek is trouwens wel oke hoor, het is meer de overdreven aandacht eromheen...
Sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie gaan snel zeg......
*stofzuigen is*
Ik vond de Stenders Vroeg Op versie van dat 'goedemiddag' jingletje veel beter, met Eric Dikeb. (verder vrijwelwel dezelfde tekst trouwens)quote:
Helaas ken ik daar helemaal niets vanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Helemaal mee eens...Stenders bij Yorin was altijd leuk
Toen was het tenminste nog een beetje 'een rommeltje', en daarom leuk :-)quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Helemaal mee eens...Stenders bij Yorin was altijd leuk
Request: I want to break free....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:57 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie gaan snel zeg......
*stofzuigen is*
Dit is zo lekker vaag/ Ambient achtig. Lekker aangeschoten in de zon op het gras liggen tijdens een festival muziek. (misschien ook wel goed voor in de avond urenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef -Hans- het volgende:MGMT - Electric Feel
Rob over MGMT: " Oohh dit is fantastisch! "
Het is inderdaad vaag maar daarom ook zo onwijs gaaf. Althans, ik vind dit echt heel erg tof vergeleken met bijvoorbeeld de plaat die je nu hoort (How To Save A Life). Het is anders dan doorsnee platen die uitkomen en dat juich ik wel toe. En als je de plaat hoort terwijl de zon schijnt dan krijg ik daar wel een ' Yes! ' gevoel bij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dit is zo lekker vaag/ Ambient achtig. Lekker aangeschoten in de zon op het gras liggen tijdens een festival muziek. (misschien ook wel goed voor in de avond urenom Bommel te quoten: Als je begrijpt wat ik bedoel?)
Die moet ik ook nog eens terug luisteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:34 schreef muisje-eliza het volgende:
ik luister smeck of smack van Michiel nog even na...das echt briljant gedaan
lol zit wel vaak dat te zingen tijdens het stofzuigenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Request: I want to break free....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens terug luisteren.Heb hem niet helemaal gehoord
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk hequote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heel eerlijk kon geen glimlach op mijn gezicht krijgen, ten opzichte van gisteren
Er zijn gelukkig nog meer klantenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk he
Ik vind het sowieso een hele grote verbetering in de ochtend dan wat we met Giel hebben...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:52 schreef MichielV het volgende:
[..]
Jammer, vond het zelf vandaag beter gaan dan gisteren met het Engelse ziekenhuis dat me gewoon als Henk Winehouse wilde doorverbinden met Amy, de komkommerkwekerij en de Twentse man zonder ratten. Maar de klant heeft altijd gelijk he
Sh*t gemist....quote:
Die is gisteren ge-request, geloof ik...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:36 schreef muisje-eliza het volgende:
zat net wel met *shut up and sleep with me* in me hoofd maar ben even vergeten hoe wat waar...leek me wel n leuke homo-request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |