Dat lijkt mij ook...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Burnett het volgende:
sinead o'connor met haar?
Burnett +1quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Burnett het volgende:
sinead o'connor met haar?
ranja +1quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:20 schreef ranja het volgende:
Gokje op Wayne Wade. Geen idee of dat een cover was.
Toppop Yeah!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:38 schreef Gambolputty het volgende:
Roep ik vast Sophia George - Girlie Girlie. Ik heb de uitzending ook gezien
MadMaster +1quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Living In A Box
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Billy Fuckin' Idols zelfs, zoals hij zichzelf gisteren weer eens noemde...
Je bent natuurlijk een Idol of niet, het protserige hoort ook wel bij hem...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik was er ook! Ik vond het wel weer in orde! Alhoewel zijn hand-tekening-weg-geef-drang wel een tikkie grotesque vormen begon aan te nemen na 400 stuks op tickets-CD's-A4tjes-handen-ruggen-armen-tshirts-foto's etc. etc. etc.
![]()
Ik heb wel weer genoten van Steve Stevens, die by the way zo richting de eerste toegift er he-le-maal doorheen zat en bijna onwel werd. Had daar goed uitzicht op vanuit mijn positie. Hij hing ook als een dweil aan zijn versterkers aan de zijkant met bezorgde roadies om hem heen, terwijl de rest van de band allang het podium af was.en dan moest Mony Mony nog komen....
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Had Axl Rose niet iets tegen Billy Idol?
Een parodie op 'Killing In The Name Of' van RATMquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
De band die ik bedoel verwees naar een nummer van hunzelf dat er qua titel veel op lijkt.
Schaap +1quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:07 schreef schaap001 het volgende:
Kill Your Idols van Sonic Youth dan ?
quote:Niet Amy Winehouse zal het nieuwe Rotterdamse poppodium Watt openen, zoals de geruchten eerder voorspelden, maar niemand minder dan.
openen Watt, ofwel het getransformeerde Nighttown, op 2 september, zo meldt het AD. Na de opening heeft de zaal in eerste instantie een wat veilig, mainstream programma voor de maanden erna in petto, met onder meer concerten van Alain Clark, Leaf, Zuco 103, Pete Philly & Perquisite, Guus Meeuwis, Blof en Krezip.
Hopelijk volgen spannender, internationale namen voor de concertagenda van Watt binnenkort. Programmeur Joey Ruchtie zegt in ieder geval in de krant dat in de toekomst zowel spraakmakende als prikkelende bands naar Watt zulen komen, om zo van Rotterdam weer een echte popstad te maken. "Onze grootste uitdaging is om het poppubliek weer terug te krijgen naar Rotterdam. Je kunt niet gelijk spraakmakend zijn, daar werken we naartoe."
Correct! Aanstaande zaterdag start voorverkoop. 35 euro's slechts!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:28 schreef brother52 het volgende:
Iggy & the Stooges
Nou, laten we maar 's beginnen met gokken dan: de eerste van Biohazardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef brother52 het volgende:
Nog maar een hintje:
Het album is opgwenomen in Brooklyn NY
quote:
Die andere band uit Brooklynquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:04 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nou, laten we maar 's beginnen met gokken dan: de eerste van Biohazard
[..]
![]()
Sick Of It All ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die andere band uit Brooklyn
Ze stonden dit jaar beide op hetzelfde podium.
Die komen uit Queensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |